Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten koet, jos miehesi ehdottaa silikonirintojen hankintaa?

Vierailija
10.05.2018 |

Miten naisena koet, jos olen pienirintainen tai rinnaton ja parisuhteessa mies ehdottaa sinulle silikonien hankintaa?

Kommentit (57)

Vierailija
21/57 |
10.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Entä jos nainen ehdottaa dadbody miehelleen että laitetaan sille rinta-ja hauisimplantit? Tää sillä aikaisemmalla oletuksella että sillä on jo se iso muna. Muuten tietysti se ensin.

Aika hemmetin moni nainen ehdottaa miehelleen lihasten hommaamista treenaamalla. Eikö se olisi parempi vertaus? Vai onko sinusta nuo implantit miehellä hyvännäköisiä?

Eiköhän olisi parempi, ettei kukaan ehdottele toiselle korjauksia vaan hoitaa oman kroppansa siten kuin näkee hyväksi.

On erittäin vaikea käsittää millaisella moraalilla varustettu ihminen kehottaa toista ihmistä tunkemaan terveeseen elimistöön muovitäytteitä, joista sinänsä koituu terveysriskejä ja ovat riski jo leikkausvaiheessa.

Leikkauksia tehdään, kun on poistettava umpisuoli tai syöpäkasvain. Rintoja korjataan jos tarvitsee niin tehdä rinnanpoiston jälkeen. Puuttuvia raajoja korvataan proteeseilla.

Terveisiin ja toimiviin elimistöihin ei tarvita kirurgisia toimenpiteitä.

Vierailija
22/57 |
10.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Entä jos nainen ehdottaa dadbody miehelleen että laitetaan sille rinta-ja hauisimplantit? Tää sillä aikaisemmalla oletuksella että sillä on jo se iso muna. Muuten tietysti se ensin.

Aika hemmetin moni nainen ehdottaa miehelleen lihasten hommaamista treenaamalla. Eikö se olisi parempi vertaus? Vai onko sinusta nuo implantit miehellä hyvännäköisiä?

Lihasten kasvattaminen treenillä edistää terveyttä ja kuntoilu kohentaa myös mielialaa, silikonien hankkiminen ei edestä terveyttä, voi olla jopa päin vastoin vastoin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/57 |
10.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Entä jos nainen itse ensin puhuu pienistä rinnoistaan kokien sen välillä häiritsevänä ja aiheesta muotutuu jonkin sortin huumoria ihan naisenkin aloitteesta. Jos sitten aiheesta huumorin sävyttämänä välillä keskustellaan ja siinä tilanteessa mies toteaa, että tuohan on rahalla ratkaistavissa? Vai onko niin, että rinnattomuuden kohdalla on miehen vaan lukittava suunsa ja aiheesta ei keskustella. Nainen sitten itse hankkii silikonit jos kokee tarvitsevansa.

Mites se sun pieni pippelis, hankitaanko siihen rahalla jatkoa?

98% miehistä kävisi laajennuksessa, jos sellainen riskitön ja turvallinen operaatio olisi olemassa.

Jo nykyään miehet käyvät leikkauksissa, vaikka riski komplikaatioihin on suuri.

Miksi 98% naisista ei operoi tissejään?

Vierailija
24/57 |
10.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Entä jos nainen itse ensin puhuu pienistä rinnoistaan kokien sen välillä häiritsevänä ja aiheesta muotutuu jonkin sortin huumoria ihan naisenkin aloitteesta. Jos sitten aiheesta huumorin sävyttämänä välillä keskustellaan ja siinä tilanteessa mies toteaa, että tuohan on rahalla ratkaistavissa? Vai onko niin, että rinnattomuuden kohdalla on miehen vaan lukittava suunsa ja aiheesta ei keskustella. Nainen sitten itse hankkii silikonit jos kokee tarvitsevansa.

Jos asia olisi rahalla ratkaistavissa, niin pienimunaisia miehiä ei juuri olisi. Yritä ensi kerralla keksiä vähän loogisempi näpäytys.

Ihan varmasti olisi, onhan nykyäänkin mahdollista tehdä peniksenpidennysleikkaus. Leikkauksiin liittyy aina terveysriski, leikkauksen komplikaatioita, tulehduksia jopa nekroosiin saakka, arpikudoksen liikakasvua, hermovaurioita, tunnottomuutta, silikonien tapauksessa kapseloitumista, kivuista puhumattakaan. Olet hölmö ja median aivopesemä jos luulet, että mikä tahansa leikkaus on sama asia kuin kampaajalla käynti ja asia hoituu jos vaan rahaa löytyy. Puhumattakaan siitä onko edes eettistä tai tarpeellista leikellä terveitä ihmisiä kauneusihanteiden vuoksi.

Niillä peniksen pidennysleikkauksilla saadaan lisäpituutta sentti tai ehkä kolme. Ei niissä laiteta mitään lisämatskua penikseen, vaan katkaistaan jänne, jolloin penis ei enää seiso kulmassa.

Vierailija
25/57 |
10.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koolla on siis sittenkin merkitystä. Välillä kuulee ettei se koko mitään merkkaa, vaan miten sitä käyttää.

Ajatukseni oli kyllä herätellä sinua ajattelemaan, miltä tuntuu kun vitsailet pienestä pippelistäsi ja nainen kysyisi hankitaanko jatkoa rahalla.

Vierailija
26/57 |
10.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvänä asiana. Mulla on jo D:t, mutta jos mies ehdottaisi silareita ( on jo heittänyt että jos tissit alkaa roikkua niin ne laitrtaan), niin sanoisin että saa sitten maksaa ne. Minusta on tärkeää että rintani ja kroppani ovat sellaiset joista mieheni pitää.

Eikös me naiset kaikin keinoin yritetä näyttää hyviltä miesten silmissä, vai meikkaatteko ja pukeudutteko te toisia naisia varten?

Vierailija
27/57 |
10.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

98% miehistä kävisi laajennuksessa, jos sellainen riskitön ja turvallinen operaatio olisi olemassa.

Jo nykyään miehet käyvät leikkauksissa, vaikka riski komplikaatioihin on suuri.

Miksi 98% naisista ei operoi tissejään?

Johan se selitettiin tuolla ylempänä. Sitäpaitsi, tässä maassa ei riittäisi kirurgeja ja sairaaloita jos 98 % naisista leikkuuttaisi rintanasa. Niitä oikeita ja tarpeellisiakin leikkauksiakin pitäisi jossain välissä ehtiä tekemään. Anteeksi nyt kun sanon, mutta voi v*ttu että olet tyhmä ihminen.

Vierailija
28/57 |
10.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyytäsin antamaan 10k€ leikkausta varten tilille. Ottasin rahat ja jättäsin sen sian.

Vierailija
29/57 |
10.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, mun rinnat on siinä c j b kupin välissä. Totta puhuen en loukkaantuisi, mikäs siinä jos mies sen myös kustantaisi. Omia rahojani en tuollaiseen laittaisi. Enkä mitään suuria rintoja haluaisi

Vierailija
30/57 |
10.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos asia olisi rahalla ratkaistavissa, niin pienimunaisia miehiä ei juuri olisi. Yritä ensi kerralla keksiä vähän loogisempi näpäytys.

Ihan varmasti olisi, onhan nykyäänkin mahdollista tehdä peniksenpidennysleikkaus. Leikkauksiin liittyy aina terveysriski, leikkauksen komplikaatioita, tulehduksia jopa nekroosiin saakka, arpikudoksen liikakasvua, hermovaurioita, tunnottomuutta, silikonien tapauksessa kapseloitumista, kivuista puhumattakaan. Olet hölmö ja median aivopesemä jos luulet, että mikä tahansa leikkaus on sama asia kuin kampaajalla käynti ja asia hoituu jos vaan rahaa löytyy. Puhumattakaan siitä onko edes eettistä tai tarpeellista leikellä terveitä ihmisiä kauneusihanteiden vuoksi.

Niillä peniksen pidennysleikkauksilla saadaan lisäpituutta sentti tai ehkä kolme. Ei niissä laiteta mitään lisämatskua penikseen, vaan katkaistaan jänne, jolloin penis ei enää seiso kulmassa.

Sen parempi, sittehän ei ole tarvetta millekään uusintaleikkauksille implanttien vaihtamiseksi. Kipin kapin leikkaukseen vaan sinäkin, kun asia on rahalla ratkaistavissa.

Vierailija
31/57 |
10.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olipa se herkkä asia, mites luulet onko naiselle rinnat?

Vierailija
32/57 |
10.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies ihan spontaanisti ehdottaisi niiden hankkimista, luultavasti loukkaantuisin, koska selkeästihän se on merkki etteivät ne kalpaa sellaisenaan. Mutta jos olisin itse silkkareita vailla ja mies vain tarjoutuisi maksamaan (mun pitäis olla tosi rikas, että itse niistä viitsisin maksaa), niin ei siinä sitten mitään :'D

Vierailija
33/57 |
10.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä voi miehelle hankkiä sekä pituutta että paksuutta leikkauksella. Joku tietämätön ukko täällä väittää vastaan mutta vois guuglata aiheesta. Pituus tulee jänne katkaisemalla ja paksuus silikonisauvoilla jotka asennetaan penikseen.

Vierailija
34/57 |
10.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lukekaas isorintaiset aloitus uudestaan, teiltä ei nyt kysytty.

Vierailija
35/57 |
10.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koen siten, että kamat kassiin ja heippa.

Vierailija
36/57 |
10.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä kirjoitti:

Hyvänä asiana. Mulla on jo D:t, mutta jos mies ehdottaisi silareita ( on jo heittänyt että jos tissit alkaa roikkua niin ne laitrtaan), niin sanoisin että saa sitten maksaa ne. Minusta on tärkeää että rintani ja kroppani ovat sellaiset joista mieheni pitää.

Eikös me naiset kaikin keinoin yritetä näyttää hyviltä miesten silmissä, vai meikkaatteko ja pukeudutteko te toisia naisia varten?

Ensin ihan itseäni varten, toiseksi yleisesti muita ihmisiä varten, kohteliaisuudesta, kolmanneksi lapsiani varten, ettei näiden tarvitse hävetä. Jos en kelpaa miehelle aamunaamalla tukkapystyssä rikkinäisessä t-paidassa, ei sitten.

Vierailija
37/57 |
10.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sen parempi, sittehän ei ole tarvetta millekään uusintaleikkauksille implanttien vaihtamiseksi. Kipin kapin leikkaukseen vaan sinäkin, kun asia on rahalla ratkaistavissa.

Ööööh, häh? :D Minähän selitin, ettei asia ole rahalla ratkaistavissa. Tämän takia peniksen pidennysleikkauksia ei juuri tehdä. Useimmat potilaat eivät ole tyytyväisiä saavutettuun lopputulokseen, ja riskit ovat paljon suuremmat kuin naisten tissileikkauksissa. Miehiltä kun voi lähteä kyky yhdyntään huonosti menneen leikkauksen mukana.

Vierailija
38/57 |
10.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olipa se herkkä asia, mites luulet onko naiselle rinnat?

Ei se ole herkkä asia, se on itsestään selvää että miehet kävisivät turvallisessa ja toimivassa operaatiossa, jos sellainen olisi.

Vierailija
39/57 |
10.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on ollut ero mielessä, mutta arkajalkana ei uaskalla tehdä ratkaisua itse, niin voi kokeilla tuota silikonien ehdottamista.

On siinä tietty sekin vaihtoehto, että nainen jää suhteeseen jostain muusta syystä, mutta lopettaa täysin seksinharrastamisen ap:n kanssa ja etsii jonkun toisen häntä aidosti himoitsevan ja kauniina näkevän miehen hoitamaan sen puolen.

Mä ratkaisin tilanteen tällä jälkimmäisellä tavalla, kun mieheni alkoi ehdotella parannuksia vartalooni.

Vierailija
40/57 |
10.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä voi miehelle hankkiä sekä pituutta että paksuutta leikkauksella. Joku tietämätön ukko täällä väittää vastaan mutta vois guuglata aiheesta. Pituus tulee jänne katkaisemalla ja paksuus silikonisauvoilla jotka asennetaan penikseen.

Ne ovat kaikki vaikeita operaatioita, joista saatu hyöty on leikkauksen onnistuessakin kovin vaatimatonta. Ei kovin hyvä vertaus tissileikkauksiin.

https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pmc/articles/PMC5313298/

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän neljä