Mitä mieltä olette Helvetin enkeleistä?
Onko hienoja tyyppejä?
Kommentit (46)
Joskus tuli dokumentti ja päällimmäisenä jäi mieleen, että ensin on kerho ja muistaakseni se pyörä, sen jälkeen vasta vaimo ja lapset. En arvosta ko. kerhoa. Kotimaisistakin jotain nähnyt ja kuullut eivätkä nekään ole mielipidettäni parantaneet, ehkä jopa pahentaneet.
Kuka ottaa tosissaan miehen, joka pukeutuu nahkaliiviin ja esittää kovaa poikaa kiusaamalla heikompia? Vielä joku, jolle joku rautakasa on elämän tärkein asia. Täysiä pellejä koko porukka!
Kyllähän niillä on vähän sovinistinen maine, naisiahan ei edes huolita kerhoon. Aikamoista äijämenoa.
Yhteiskunnan ulkopuolelle jättäytyviä rikollisia, mutta eivät vaarallisia normitallaajalle, jos ei tahallaan haasta riitaa tai sotkeudu heidän "bisneksiin"
Luonnehäiriöisiä rikollisia noi %-tyypit ovat. Jessus, että ällötti joskus muinoin se Arman Alizadin Cannonball-nuoleskelu ohjelmassaan. Meni silloin viimeistään maku koko jätkään.
Mua on aina kiinnostanut et mitä ne tekee siellä kerholla kun ne on siellä? Mistä ne puhuu? Ketä vihollisia näillä enkeleillä on?
Vierailija kirjoitti:
Naiset käy kuulemma kuumina noihin.
Yksinkertaiset, keskenkasvuiset tai mielenterveysongelmaiset naiset, kenties. Ei normaali ihminen kiinnostu kriminaaleista.
Vierailija kirjoitti:
Kyllähän niillä on vähän sovinistinen maine, naisiahan ei edes huolita kerhoon. Aikamoista äijämenoa.
Sovinismiko on pahinta, mitä niistä olet kuullut? No, ei siinä...
Rikollisjengi.
Nykyisin taitavat rahat tehdä huumeiden lisäksi talousrikoksilla, mutta vanha kunnon väkivalta- ja seksirikollisuuskin luonnistuu.
Käsittämätöntä, kuinka näitä jotkut tahot, jopa media, jotenkin ihannoivat. Samanlaisia reppanoita ja sekopäitä kuin muutkin epäsosiaalisella persoonallisuushäiriöllä varustetut heikkolahjaiset/oppimishäiriöiset/impulssiivisuusongelmaiset/mielöenterveyshäiriöiset kriminaalit.
Luonnehäiriöisiä luusereita. Matalasti koulutettuja rikollisia jotkal uulevat itsestään jotain ihmeellistä. Elämän hukkapaloja siis.
Ei mielipidettä. Sama se mulle on kun eivät tavallisia ihmisiä häiriköi.
Jaa mitä mieltä Helvetin enkeleistä? Mä luulen että enkeleillä on aika ikävää siellä Helvetissä. Siivetkin kärventyy. Vaikka ei siinä, ymmärrän että jonnekin on vaihto-oppilaaksi lähdettävä.
Voiko 30v homomies liittyä näihin enkeleihin hondan custom pyörällä? Syrjivätkö homoseksuaaleja?
Säälittäviä ylä-astetasolle jääneitä koulukiusaajia, jotka keräävät samaa sarjaa olevia roska-ämmiä seuraansa. Yhteiskunnan alinta kastia.
Vierailija kirjoitti:
Luonnehäiriöisiä rikollisia noi %-tyypit ovat. Jessus, että ällötti joskus muinoin se Arman Alizadin Cannonball-nuoleskelu ohjelmassaan. Meni silloin viimeistään maku koko jätkään.
Tulen katsomaan kun itse pidät heille moraalisaarnaa.
eikö kellään ole kokemuksia Helvetin enkeleistä? Palstaileeko enkelit?