Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hävettääkö naisia yhden yön jutuissa, kun he näyttävät aamulla meikittöminä AIVAN erilaiselta kuin illalla täydessä tällingissä?

Vierailija
09.05.2018 |

Me miehethän näytämme käytännössä täysin samalta niin illalla kuin aamulla. Ehkä jopa paremmalta aamupesun jälkeen.

Kommentit (149)

Vierailija
1/149 |
09.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmeessä kuvittelet, että haluan sinun jäävän yöksi tai että jään yöksi sinun luoksesi?

Vierailija
2/149 |
09.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harva osaa tehdä sellaista meikkiä, joten tuskin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/149 |
09.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan edes miettinyt moista. Ihan sama miltä aamulla näyttää kun on jo saanut haluamansa.

Vierailija
4/149 |
09.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi ihmeessä kuvittelet, että haluan sinun jäävän yöksi tai että jään yöksi sinun luoksesi?

Tai että sillä olisi merkitystä, miltä aamulla näyttää, kun kyseessä on yhden yön juttu.

Ei taida aloittajalla olla sellaisista kokemusta.

Vierailija
5/149 |
09.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätä olen itsekin miettinyt, kun katson noita bileprinsessoja. Itse meikkaan niin vähän, ettei kovin iso yllätys pitäisi olla se aamulook. 

Vierailija
6/149 |
09.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, hävettää.

Vierailija
7/149 |
09.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En mä sinusta tiedä, mutta oman kokemukseni mukaan yöksi jäädään usein. Onko sulla kokemusta yhden yön hoidoista?

Ap

Vierailija
8/149 |
09.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kipin kapin kotia ennenkuin pano herää ja säikähtää.

Vierailija
9/149 |
09.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ei ainakaan hävetä, mutta syy voi ollakin se, etten meikkaa ollenkaan. Joten herän aamulla samannäköisenä kuin illallakin, ei ole ripsarit pitkin poskia. 

Vierailija
10/149 |
09.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan sama onko tällinkiä vai ei. Aamulla se norppa vieressä vaan on ruttusempi kuin illalla.

Vierailija
11/149 |
09.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meikkaan niin vähän, että ei hävetä.

Vierailija
12/149 |
09.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas meni palstamammoilla tunteisiin, totuus ottaa koville

Vierailija
13/149 |
09.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei haveta kun oon yleensa samannakonen kuin illallakin.  En kayta myoskaan mitaan push up- liiveja tai larpattamia joten ei ole mitaan salailtavaa.

Havettaa ehka eniten se, etta on yleensa juonut aika monta kaljaa edellisena iltana ja pierettaa niin maan perkeleesti ja haluaa luikkia vahin aanin kotiin paskalle.  Etta sellanen bileprinsessa tassa sulle.

Vierailija
14/149 |
09.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mä lähden aina heti kun olen saanut mitä haluan. Omaan kotiin nopeaan kehräämään hetkeksi ja aamulla suihkuun:)

Vierailija
15/149 |
09.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tukka pystyssä ja naama rasvassa, mutta väittäisin, että yhden illankin hoito tunnistaisi. Tosin en ole koskaan kokeillut.

Vierailija
16/149 |
09.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on muuten aika karu tilanne kaikille meille nuorille miehille, jotka harrastamme joskus vanhempia naisia. Aamulla kun humala on haihtunut ja naisen näkee meikittömänä päivänvalossa, niin tulee taas pitäydyttyä nuorissa mimmeissä jonkin aikaa. 😬

M23

Vierailija
17/149 |
09.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä nainen on ilman meikkiä söpö ja meikattuna häikäisevä.

Vierailija
18/149 |
09.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon kahen-neljän aikaan aamuyöllä jo sen verran kännissä että en oo tarkistanut meikkiä pariin tuntiin. Näytän varmaan suurinpiirtein yhtä hurjalta kuin krapulassa herätessäkin.

Vierailija
19/149 |
09.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei hävetä. Ei miehet ole niin tampioita, että kuvittelevat mun meikin olevan jotenkin tatuoitu naamaan. Molemmathan jo sitäpaitsi sai, niin mitäpä häpeilemään. Ei se mieskään välttämättä koko yön juhlimisen jälkeen ole erityisen freesi.

Vierailija
20/149 |
09.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme kuusi