Hävettääkö naisia yhden yön jutuissa, kun he näyttävät aamulla meikittöminä AIVAN erilaiselta kuin illalla täydessä tällingissä?
Me miehethän näytämme käytännössä täysin samalta niin illalla kuin aamulla. Ehkä jopa paremmalta aamupesun jälkeen.
Kommentit (149)
Harva osaa tehdä sellaista meikkiä, joten tuskin.
En ole koskaan edes miettinyt moista. Ihan sama miltä aamulla näyttää kun on jo saanut haluamansa.
Vierailija kirjoitti:
Miksi ihmeessä kuvittelet, että haluan sinun jäävän yöksi tai että jään yöksi sinun luoksesi?
Tai että sillä olisi merkitystä, miltä aamulla näyttää, kun kyseessä on yhden yön juttu.
Ei taida aloittajalla olla sellaisista kokemusta.
Tätä olen itsekin miettinyt, kun katson noita bileprinsessoja. Itse meikkaan niin vähän, ettei kovin iso yllätys pitäisi olla se aamulook.
Vierailija kirjoitti:
Miksi ihmeessä kuvittelet, että haluan sinun jäävän yöksi tai että jään yöksi sinun luoksesi?
En mä sinusta tiedä, mutta oman kokemukseni mukaan yöksi jäädään usein. Onko sulla kokemusta yhden yön hoidoista?
Ap
Kipin kapin kotia ennenkuin pano herää ja säikähtää.
Minua ei ainakaan hävetä, mutta syy voi ollakin se, etten meikkaa ollenkaan. Joten herän aamulla samannäköisenä kuin illallakin, ei ole ripsarit pitkin poskia.
Ihan sama onko tällinkiä vai ei. Aamulla se norppa vieressä vaan on ruttusempi kuin illalla.
Meikkaan niin vähän, että ei hävetä.
Taas meni palstamammoilla tunteisiin, totuus ottaa koville
Ei haveta kun oon yleensa samannakonen kuin illallakin. En kayta myoskaan mitaan push up- liiveja tai larpattamia joten ei ole mitaan salailtavaa.
Havettaa ehka eniten se, etta on yleensa juonut aika monta kaljaa edellisena iltana ja pierettaa niin maan perkeleesti ja haluaa luikkia vahin aanin kotiin paskalle. Etta sellanen bileprinsessa tassa sulle.
No mä lähden aina heti kun olen saanut mitä haluan. Omaan kotiin nopeaan kehräämään hetkeksi ja aamulla suihkuun:)
Tukka pystyssä ja naama rasvassa, mutta väittäisin, että yhden illankin hoito tunnistaisi. Tosin en ole koskaan kokeillut.
Tämä on muuten aika karu tilanne kaikille meille nuorille miehille, jotka harrastamme joskus vanhempia naisia. Aamulla kun humala on haihtunut ja naisen näkee meikittömänä päivänvalossa, niin tulee taas pitäydyttyä nuorissa mimmeissä jonkin aikaa. 😬
M23
Kyllä nainen on ilman meikkiä söpö ja meikattuna häikäisevä.
Mä oon kahen-neljän aikaan aamuyöllä jo sen verran kännissä että en oo tarkistanut meikkiä pariin tuntiin. Näytän varmaan suurinpiirtein yhtä hurjalta kuin krapulassa herätessäkin.
Ei hävetä. Ei miehet ole niin tampioita, että kuvittelevat mun meikin olevan jotenkin tatuoitu naamaan. Molemmathan jo sitäpaitsi sai, niin mitäpä häpeilemään. Ei se mieskään välttämättä koko yön juhlimisen jälkeen ole erityisen freesi.