Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pariutumisen kannalta huonoimmat fyysiset ominaisuutesi?

Vierailija
09.05.2018 |

Minulla on aika paha, eli kapeat pullohartiat, leveä lantio ja vielä aika kapea vyötärökin löytyy. Miehen ei kannattaisi olla vartaloltaan nainen. Onneksi komea naama kompensoi vähän.

Kommentit (43)

Vierailija
21/43 |
09.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen nainen. Pahin ulkonäössä on varmaan se, että mulla kasvaa alapään karvoja jalkovälissä vielä noin 15 cm "bikinirajoista". Pitkiä, tummia sellaisia. Satunnaista seksiä varten jaksan sheivata, mutta kyllä se jäisi vakisuhteessa. Joo, eli kovin hirveäksi suohirviöksi en itseäni koe.

Miksi haluat enemmän miellyttää tuntemattomia miehiä kuin omaa rakastasi?

Vierailija
22/43 |
09.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sairauden aiheuttamat rajoitteet  =( 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/43 |
09.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kasvot. resting bitch face. Ensivaikutelma aina miinus

Vierailija
24/43 |
09.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen nainen. Pahin ulkonäössä on varmaan se, että mulla kasvaa alapään karvoja jalkovälissä vielä noin 15 cm "bikinirajoista". Pitkiä, tummia sellaisia. Satunnaista seksiä varten jaksan sheivata, mutta kyllä se jäisi vakisuhteessa. Joo, eli kovin hirveäksi suohirviöksi en itseäni koe.

Miksi haluat enemmän miellyttää tuntemattomia miehiä kuin omaa rakastasi?

No jos se jotenkin käänteentekevää parisuhteelle on, niin voin minä kerran vuodessa sheivata vaikka täysin posliiniksi. Tai jopa kahdesti vuodessa, niin on miehellä parempi asema kuin satunnaispanoilla. Kerran vuodessa minä normaalisti ajelen, koska sen useammin en irtoseksiä harrasta. Ei ole oikein minun juttuni.

Vierailija
25/43 |
09.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina se sama eli iso maha ja pieni muna. On naiset tykännytkin ehkä?

Vierailija
26/43 |
09.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pituus, ikä ja paksuus. En varmaan enää pariudu koskaan.

Vierailija
27/43 |
09.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pienet aasialaistyyppiset silmät ja pieni suu, paljon luomia, lyhyet jalat ja pitkä selkä.

Vierailija
28/43 |
09.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylipaino, ohuet hiukset, vähän vinot ylähampaat, yksi puuttuva poskihammas, isot riipputissit. Ai niin, minähän olen parisuhteessa ja mieheni rakastaa minua. Ei se rakkaus ole ulkoisista jutuista kiinni.

Vierailija
29/43 |
09.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Verisuonet kulkevat ihan ihon alla, naamassakin muutama ihana suoni

Vierailija
30/43 |
09.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pariutumisen kannalta? Eli ajatellen jotain fyysisiä ominaisuuksia, jotka merkitsevät potentiaalisesti epäterveitä jälkeläisiä? Näin minä tämän ymmärrän.

Silloin silmälasit on varmaan pahin. Kalpea iho myös, koska sehän ei kestä aurinkoa ja on siis altis sairastumaan (ihosyöpään ja auringonpolttamiin). Minulla myös on kuluneet hampaat (heikko hammasluu), mutta ne on korjattu laminaateilla, joten ne eivät vaikuta negatiivisesti pariutumisvaiheessa, kun niitä ei huomaa.

Vierailija
31/43 |
09.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään. En ole ajatellut, että ulkonäössäni olisi mitään esteitä pariutumiselle??? Olen ihan tavallinen keski-ikäinen tantta.

Vierailija
32/43 |
09.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sairauden aiheuttamat rajoitteet  =( 

Myös minulla, mutteivät näy päältäpäin, enkä viitsi edes vähänkään selittää jollekin "sulhaskokelaalle". Jätän väliin.

Vierailija
33/43 |
09.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peräpukamat

Vierailija
34/43 |
09.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään.

On mulla kyllä luomia, arpia, olemattomat rinnat ja vinohkot hampaat, mutta vientiä ois silti liikaakin, uskokaa tai älkää.

Jokaisessa ihmisessä on ns.virheitä.

Eipä ole estänyt pariutumista ikinä, suhteesta toiseen liiankin nopeasti hypännyt.

Vierailija
35/43 |
09.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omasta mielestäni: ei kovin kauniit rinnat (eikä edes isot), iso perse, hyvin epä-valokuvaukselliset kasvot, epätasaisen värinen iho, leuan alla ylimääräistä, kaulallla niitä rumia poikittaisia juonteita, ohuehkot ja hankalat kiharat hiukset (lue: vaikea saada asettumaan kauniisti ja sileästi). Onhan noita. 

Viimeisen miehen mielestä: olet niin kaunis! ja miten voit näyttää aamulla ilman meikkiä ihan samalta kuin illalla meikattuna? (ei läpällä vaan ihan tosissaan) 

Eli oma käsitys ei välttämättä vastaa muiden käsitystä, ja kauneus on katsojan silmässä. :-) 

Vierailija
36/43 |
09.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Likinäköisyys (vahvat rillit), kaljuuntuminen, huono ryhti.

Vierailija
37/43 |
09.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lihavuus, ketunnokkamaiset riippurinnat, kehossa paljon raskausarpia, ruma muodoton ja jo ihan luonnostaan taikinamainen naama, vinot keltaiset hampaat, sisäänpäin kieroon katsovat pienet tihrusilmät, kasvoissa voimakasta epäsymmetriaa, roteva ja harteikas ruumiinrakenne.

Vierailija
38/43 |
09.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liian isot läskitissit, kaksoisleuka ja roikkuva maha + ikä. Tosin olen jo pariutunut, joten ei ole pakkokaan enää. Kolme lasta tehty ja hyviä tuli:)

Vierailija
39/43 |
09.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaahas, enpä ole sortunut itseäni näin negatiiviseen sävyyn arvoimaan. Pidän itseäni kauniina ja jos joku muu ei tykkää, on vapaa niin ajattelemaan. Pariutunutkin olen. Ehkä joku iso finni naamassa, palanut iho tai huonosti leikatut hiukset saisivat minut kriittiseksi peilin edessä, mutta nekin voi ottaa huumorilla. :)

Älkää hyvät ihmiset tehkö tälläisiä itsensä mollauskeskusteluita! Mikä tässä on pointti?

Vierailija
40/43 |
09.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jaahas, enpä ole sortunut itseäni näin negatiiviseen sävyyn arvoimaan. Pidän itseäni kauniina ja jos joku muu ei tykkää, on vapaa niin ajattelemaan. Pariutunutkin olen. Ehkä joku iso finni naamassa, palanut iho tai huonosti leikatut hiukset saisivat minut kriittiseksi peilin edessä, mutta nekin voi ottaa huumorilla. :)

Älkää hyvät ihmiset tehkö tälläisiä itsensä mollauskeskusteluita! Mikä tässä on pointti?

No minä en ole pariutunut, ja syyksi on joskus ihan suoraankin sanottu, että en ole puoleensavetävän näköinen. Tämä tulee kyllä ilmi usein jo naisten elekielestäkin. Ulkonäkö voi ihan oikeasti olla pariutumisen este. On ulkonäössäni toki hyviäkin puolia (pituus, hoikkuus, hyvät hampaat), mutta niitähän ei nyt kysytty.

t. nro 36

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi kaksi