Stalkkerini vainoaa minua 5. kesää putkeen
Minua siis vainoaa stalkkeri, jota en tunne. Hän on ollut joskus tavaroiden kuljettaja ja hakenut tavaroita yrityksestä, jossa olen ollut töissä n. 10 vuotta sitten. 2014 tämä, itseäni reilusti vanhempi mies tuli äitini kotiin, hysteerisesti etsimään mua, viiden minuutin välein. Koko suku oli tätä tyyppiä pois ajamasta ja itse olin tuolloin muualla. Tein rikosilmoituksen miehestä. Poliisin ilmoitus, ei rikosta.
Vuonna 2015 tältä tyypiltä tuli paketteja ja muita epämääräisiä lahjoja. Ne osoitettiin mun uuteen ossaan (posti käänsi) ja paketit tuli postiin. Postipaketeista revin uudet osoitetarrat irti, jotta tyyppi ei saa mun uutta eri kaupungin ossaa selville. Tein rikosilmoituksen paketeista. Hän myös kotiseudullani lähti autolla perääni, mutta onnekseni en ollut yksin. Tyyppi lähti ajamaan. Poliisi sanoi, että rikosta ei ole tapahtunut. Kuulusteiluita tehnyt. Poliisin tuttu, muttei mikään paha rikollinen mukamas.
Luulin päässeeni tyypistä eroon, kunnes viime kesänä tyyppi pyöri taas äitini kodin lähellä. Nukkui autossa kun olin lenkillä, hän ei herännyt, eikä siten nähnyt mua.
Tänä vuonna pari kertaa oon ollut lenkille ja tää tyyppi tulee autolla siis ajelemaan ja jarruttelee kun näkee mua. Viimeksi toissa viikolla ja tänään uudestaan. Tänään oli kaikkein paras kun näin tyypin naaman ja ulkonäkö oli hyvin mt- potilasmainen, hompssuinen ja ällöhkö. SUihkua ei nähnyt vähääaikaa. Ajeli n. 5 km säteellä missä asuin, monta eri asukasaluetta. Tuli pariin otteesen lenkillä vastaan. Kun näki mut ja tunnisti, jarrutteli ja kävi kääntymässä risteyksissä.
Itehän näin ihmisiä ja menin heitä kohti, kunnes stalkkeri lähti kaasuttamaan ja kovaa. Soitin apuja ja mua tultiin autolla vastaan.
Mitä tämmössille tapauksille voi tehdä, on tiedossa, että kyseessä mielialapotilas ja avohoidossa, mutta kukaan ei tee asialle mitään. Asuu jossain mielenterveyskuntoutujien kodissa.
Kommentit (42)
Joskus narsistille on sulka hattuun jo se että tietää toisen pelkäävän. Riittää kun narsistiexä vuosikymmenen takaa soittaa ja kertoo tietävänsä missä asut. Vaikka saa sanottua ettei kiinnosta eikä sitten soitellut, jotenkin pelkästään se tieto...se on sitä psykologista vallankäyttöä. Vaikkei mitään oikeaa uhkaa ole, ne vaan haluaa toiselle epämiellyttävän olon.
Kai nämä kiusaajat tietää ettei heitä kukaan hyvyyden takia ajattele, ja tekevät sitten pahaa.
Ei kaikki kiusaajat tietenkään osaa analysoida, kunhan berserkkitilassa heiluvat.
(Ohi, mutta kaikkia mt-kuntoutujia ei pidä moittia. Mielenterveysyhdistyksissä voidaan paremmin kun kuulutaan joukkoon ja on ne muut ihmiset. Yksinäiset pöljät on sitten näitä kiusaajia.)
Ap, voit soittaa kiusaajan hoitotaholle. Tärkeintä ettet näytä pelkoasi, se vain lietsoo niitä.
Poliisissa taisi olla eniten kiusaamista työpaikoilla?