Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Stalkkerini vainoaa minua 5. kesää putkeen

Vierailija
09.05.2018 |

Minua siis vainoaa stalkkeri, jota en tunne. Hän on ollut joskus tavaroiden kuljettaja ja hakenut tavaroita yrityksestä, jossa olen ollut töissä n. 10 vuotta sitten. 2014 tämä, itseäni reilusti vanhempi mies tuli äitini kotiin, hysteerisesti etsimään mua, viiden minuutin välein. Koko suku oli tätä tyyppiä pois ajamasta ja itse olin tuolloin muualla. Tein rikosilmoituksen miehestä. Poliisin ilmoitus, ei rikosta.

Vuonna 2015 tältä tyypiltä tuli paketteja ja muita epämääräisiä lahjoja. Ne osoitettiin mun uuteen ossaan (posti käänsi) ja paketit tuli postiin. Postipaketeista revin uudet osoitetarrat irti, jotta tyyppi ei saa mun uutta eri kaupungin ossaa selville. Tein rikosilmoituksen paketeista. Hän myös kotiseudullani lähti autolla perääni, mutta onnekseni en ollut yksin. Tyyppi lähti ajamaan. Poliisi sanoi, että rikosta ei ole tapahtunut. Kuulusteiluita tehnyt. Poliisin tuttu, muttei mikään paha rikollinen mukamas.

Luulin päässeeni tyypistä eroon, kunnes viime kesänä tyyppi pyöri taas äitini kodin lähellä. Nukkui autossa kun olin lenkillä, hän ei herännyt, eikä siten nähnyt mua.

Tänä vuonna pari kertaa oon ollut lenkille ja tää tyyppi tulee autolla siis ajelemaan ja jarruttelee kun näkee mua. Viimeksi toissa viikolla ja tänään uudestaan. Tänään oli kaikkein paras kun näin tyypin naaman ja ulkonäkö oli hyvin mt- potilasmainen, hompssuinen ja ällöhkö. SUihkua ei nähnyt vähääaikaa. Ajeli n. 5 km säteellä missä asuin, monta eri asukasaluetta. Tuli pariin otteesen lenkillä vastaan. Kun näki mut ja tunnisti, jarrutteli ja kävi kääntymässä risteyksissä.

Itehän näin ihmisiä ja menin heitä kohti, kunnes stalkkeri lähti kaasuttamaan ja kovaa. Soitin apuja ja mua tultiin autolla vastaan.

Mitä tämmössille tapauksille voi tehdä, on tiedossa, että kyseessä mielialapotilas ja avohoidossa, mutta kukaan ei tee asialle mitään. Asuu jossain mielenterveyskuntoutujien kodissa.

Kommentit (42)

Vierailija
21/42 |
09.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oispa jokin yritys joka vuokrais kaapinkokoisia miehiä pelottelemaan noita stalkkereita. Oiskohan laillista?

MP-kerhot hoitaa näitä rahaa vastaan. Torpedot on yleinen tuote jota siellä myydään.

Vierailija
22/42 |
09.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oispa jokin yritys joka vuokrais kaapinkokoisia miehiä pelottelemaan noita stalkkereita. Oiskohan laillista?

MP-kerhot hoitaa näitä rahaa vastaan. Torpedot on yleinen tuote jota siellä myydään.

Huh, enpä uskaltais moiseen ryhtyä. Mikä,on torpedo muuten?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/42 |
09.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Torpedo on nimi miehelle (tai naiselle) joka hakkaa ihmisiä rahaa vastaan. Yleensä bodari, tappelija tai vastaava henkilö jota käytetään kun asiat tarvitsee saada kuntoon. Usein heitä käytetään velanperintään.

Vierailija
24/42 |
09.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomessa ei kannata soittaa poliisille vaan turvautua moottoripyöräkerholaisten apuun. Heiltä saa oikeutta.

😂Vai vielä apua, paskaa piriä löytyy

Vierailija
25/42 |
09.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi stressaat? Tuo tyyppi ei ole edes tehnyt mitään vahinkoa, en näe syytä pelätä.

Vierailija
26/42 |
09.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Torpedo on herrasmies jolle neppaa setelin kulmaa, niin saat rahoillesi vastinetta 100% varmuudella. Veljeni on tällainen ja en ole ollut häneen yhteydessä häneen. Yhden kerran olen ollut 17 vuoden aikana, kun käytiin isämme hautajaisissa ja mentiin kahdestaan syömään. Hän kysyi kuulumiset ja tarviinko rahaa. Olenko pulassa jne.. En ole. Olen normaali veronmaksaja ja aion olla vastasuudessakin. Hän sanoi, että voin soittaa milloin vain jos joku aiheuttaa päänvaivaa.. Sanoin, että joo 112 on se numero sitten, joten kiitos vaan.

Minulla kaksi syytä miksi minä ja siskoni ei olla veljemme kanssa tekemisissä. Eka on jos joku tulee oven taakse hänen touhujen takia. Toka on meitä ei kiinnosta sellaset piirit ja ihmiset. Veli on aina veli ja hän on hieno ihminen, mutta liikutaan niin eri piireissä. Kaipaan häntä, mutta tiedän että hän pelaa liian kovaa peliä.

Vierailija
27/42 |
09.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä oli töissä yks projekti toisen firman kanssa ja projektin päätteeksi oli juhlat. Esittelin itseni normaalisti yhelle miehelle. Tämä sankari oli onkinu mun numeron, facetilin, instan. Alko viestiä tulemaan joka suunnalta. Tuli kukkia töihin jne. Sanoin miehelleni, että nyt alkaa mennä yli. Esittelin itseni ja tämä tulkitsi ilmeisesti muuta. Se meni niin pitkälle että kukkalähetyksiin oli laittanu kortin missä kehotti miestäni lähtemään pois suhteesta.

Haukkui mieheni luuseriksi ja mitättömäksi ihmiseksi. Sanoin hänelle, että otan yhteyttä poliisiin tämä on jo aivan sairasta touhua. Minulla ei ole mitään mielenkiintoa sinua kohtaan ja jos esittelytilanteen tulkitset muuksi, niin hae apua. Ei lopettanut. Oli työpaikan parkkipaikalla kyttäämässä. Seuraili minua autollaan. Menin kauppaan, niin se tuli sinne ja vaati minulta rahaa niistä kukista. En tietenkään antanut. Sanoin että nyt soitan poliisit. Mieheni kävi aivan raivona ja sanoi, että käy ravistelemassa sitä. Sanoin että antaa olla hoidetaan tämä poliisin kautta

... Noh, nämä poliisit ei tehnyt yhtään mitään. Sana sanaa vastaan. Kihisin raivosta ja soitin veljelleni.. Inhotti soittaa veljelleni, kun tiedän missä porukoissa se liikkuu ja lopputulos on aina huono, kun hän käy sanomassa jollekin jotain. Pakko se oli soittaa..Sen jälkeen en ole saanut yhtään viestiä, kukkalähetystä en mitään.

Ei ehkä olisi tarvinnut veljeäsi sotkea jos et tiedä mikä on lopputulos. Mitä jos veljesi on tappanut? ei sekään ole ok. Olisin suositellut että nauhoitat tilanteet, ihan nauhuri päälle, ja sulla on siihen oikeus koska olet itse osallinen tilanteessa ja se on todiste poliisille.

Vierailija
28/42 |
09.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen pelkää jotain.

Ihan jokainen pelkää...

Pitää vain pelätä tarpeeksi että käsittää.

Ja hullut ei käsitä mitään. Siksi ne on hulluja.

Vierailija
29/42 |
09.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi stressaat? Tuo tyyppi ei ole edes tehnyt mitään vahinkoa, en näe syytä pelätä.

Eli jos tyyppi ei o raiskannut tappanu tai kidnapannu mua, niin tää on ok tyyppi.

Et o vissii koskaa ollu ahisteltuna?

Vierailija
30/42 |
09.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meillä oli töissä yks projekti toisen firman kanssa ja projektin päätteeksi oli juhlat. Esittelin itseni normaalisti yhelle miehelle. Tämä sankari oli onkinu mun numeron, facetilin, instan. Alko viestiä tulemaan joka suunnalta. Tuli kukkia töihin jne. Sanoin miehelleni, että nyt alkaa mennä yli. Esittelin itseni ja tämä tulkitsi ilmeisesti muuta. Se meni niin pitkälle että kukkalähetyksiin oli laittanu kortin missä kehotti miestäni lähtemään pois suhteesta.

Haukkui mieheni luuseriksi ja mitättömäksi ihmiseksi. Sanoin hänelle, että otan yhteyttä poliisiin tämä on jo aivan sairasta touhua. Minulla ei ole mitään mielenkiintoa sinua kohtaan ja jos esittelytilanteen tulkitset muuksi, niin hae apua. Ei lopettanut. Oli työpaikan parkkipaikalla kyttäämässä. Seuraili minua autollaan. Menin kauppaan, niin se tuli sinne ja vaati minulta rahaa niistä kukista. En tietenkään antanut. Sanoin että nyt soitan poliisit. Mieheni kävi aivan raivona ja sanoi, että käy ravistelemassa sitä. Sanoin että antaa olla hoidetaan tämä poliisin kautta

... Noh, nämä poliisit ei tehnyt yhtään mitään. Sana sanaa vastaan. Kihisin raivosta ja soitin veljelleni.. Inhotti soittaa veljelleni, kun tiedän missä porukoissa se liikkuu ja lopputulos on aina huono, kun hän käy sanomassa jollekin jotain. Pakko se oli soittaa..Sen jälkeen en ole saanut yhtään viestiä, kukkalähetystä en mitään.

Ei ehkä olisi tarvinnut veljeäsi sotkea jos et tiedä mikä on lopputulos. Mitä jos veljesi on tappanut? ei sekään ole ok. Olisin suositellut että nauhoitat tilanteet, ihan nauhuri päälle, ja sulla on siihen oikeus koska olet itse osallinen tilanteessa ja se on todiste poliisille.

Joo tiedän.. Mutta ei tappanut. En tiedä mitä kävi, mutta loppui viestit.. Sen tiedän ettei ole tehnyt mitään että olisi kusessa. Sanonu varmaan,

Vierailija
31/42 |
09.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

3 stalkkerii alapeukuttanu. Eiks ookki nihkeetä, kun muut on terveempiä kuin te kolme. Laittakaa nyt ne 90-luvun paska-autot käyntiin ja menkää kyttäilee sitä mc donaldsin myyjää joka anto ilmasen pillin. sE SAATTAA antaa suukon

Vierailija
32/42 |
11.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä hommahan ois taputeltu, jos ois satavarmuus, että tää tyyppi on vaaraton. Siitä ei tosiaan ole taetta kuin jossain hullujen huoneen tapaisessa on, ei vain tuomittu, kun ei ole mitään tehnyt. Itseä kammoksuttaa liikkua vanhan kotini suunnilla yksin, koska jos se onkin siellä. Myös arveluttavaa on, että poliisien mielestä tässä ei ole mitään rikosta ja tyyppiä on puhuteltu. Ilmeisesti tyypillä ei ole mitään menetettävää, niin vainoaa vuodesta toiseen.

Kohteita sillä saattaa olla useita, mutta eipä se mua ole unohtanut. Jos vilauksenkin näkee musta, niin jo alkaa ralli käymään. Mitään oman käden oikeuksia ei muille voi käskyttää, koska sitten ne ois ongelmissa. Ja tästä stalkkerista ei ole takuita ajaako päälle vai muuttuuko vielä raivommaksi ja mustasukkaisemmaksi. Mies ikään kuin innostuu aina näin kesän korvalla. Aina kun muualla maassa olen, niin unohdan koko jutun, mutta heti kun näen sen, niin jo selkäkarvat nousee pystyyn. Pahinta tässä on, että mulla ei ole tyypin kanssa mitään tekemistä koskaan ollut.

AP

Vierailija
33/42 |
15.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nosto

Vierailija
34/42 |
02.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin pitkästä aikaa vanhemmilla. Kävelin eräältä tuttavalta illanvietosta alkuillasta vkloppuna siis. Mulla oli täysi lasipullo, lamppu, ja puhuin puhelimee. Eli ei paras määrä tavaraa pakoonjuoksuun

Tää tyyppi näki mut pimeessä ja kaasutteli edes takasi ja lähti perään. Ajo kuin mikäki kahjo. Menin erään tuttavani pihalle ja ei uskaltannu sinne tulla. Lähti tää stalkkeri karkuun

Onneksi sukulaiseni oli selvinpäin ja haki mut. Olin siis piilossa jottei tää hullu näe. Pollareille turha ilmoittaa koska ne ei tee mitään. Apua. Mitäs nyt?

T.alkuperäinen

Vierailija
35/42 |
02.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suostuisiko joku tukeva resupekka esittelemään hälle kellejään, kun hän istuu autossa kytiksellä? Hieroisi niitä ikkunaan ja laulaisi Love me tenderiä.

Vierailija
36/42 |
02.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutoin hyvä mutta siimä voi käydä köpelösti koska tyyppi kaaduttelee ja peruuttaa eikä välitä vaikka joku jäisi alle

Aapee

Vierailija
37/42 |
02.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ymmärrän sua niin täysillä!  Olen jo viiskymppinen ja 80-luvun lopulla mua stalkkas kans yks hullu aikuinen mies ihan samalla lailla. Olin lukiossa. Se seuras mua kuplavolkkarillaan ympäri kaupunkia ja ajeli risteyksissäkin miten sattui, ettei vaan menettänyt näköyhteyttä muhun. Kerran jätti autonsa ihan holtittomasti keskelle risteystä ja lähti juosten mun perään. Juoksin sydän melkein rinnasta ulos hakaten kohti taloyhtiömme porttikonkia ja sen läpi kohti kotiovea. Sain kun sainkin ulko-oven avattua tärisevin käsin ja sain vedettyä sen hirveällä raivolla hänen nenänsä edestä kiinni. Ikinä ei unohdu se pelko! Hän soitteli todella usein meille (lankapuhelimeen) ja kyseli mm. "ketä ne eiliset kaverit oli" ja kommentoi AINA mun vaatetusta. Oli niin vainoharhainen olo aina liikkua kaupungilla. Poliisillekin soitettiin, mutta vastaus oli aina sama, ettei he voi tehdä asialle mitään, koska ei hän ole tehnyt mulle mitään!  Mies näytti ihan Jeesukselta mutta käyttäytyi kuin piru. Hän kuoli siitä muutaman vuoden päästä. Minä en jäänyt kaipaamaan!

Vierailija
38/42 |
02.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmettelen kyllä poliisinne asennetta - olen itse poliisissa töissä, ja meillä suhtaudutaan tuollaiseen hyvin vakavasti. Etsi Finlexistä vainoaminen, tulosta se vaikka ja mene poliisin puheille, osoita, että pykälän kohdat toteutuvat ja vaadi poliisilta toimia.

Vainoamisessa hyvin tärkeää on uhrin kokemus - jos sinua ahdistaa se käytös, tunnusmerkistö täyttyy. Koeta kerätä todisteita mahdollisimman paljon, kuvia yms. ja todistajia. Tuollainen on kamalaa!

Höpö höpö. poliisi ei välitä vainoamisesta yhtään mitään, pahimmillaan syyllistää uhrin. Varsinkin jos on entinen kumppani, joka vainoaa niin poliisi suurinpiirtein tuohtuu kun soitat. Kokemusta on pitkäkestoisesta vainosta ja poliisin suhtautumisesta.

Vierailija
39/42 |
02.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

vinkkejä?

Vierailija
40/42 |
24.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poliisihan ollut itse epäiltynä yksinäisten naistenkin stalkkaamisista ja nettiaikana varmaan helppoakin touhua. Mikä Myllylänkin tiedot katsoi vaikka kuin moni jne. Niin poliisi nauttii vaan naisten ahdingosta näköjään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi kolme