Olisitko tyytyväinen ulkonäköösi jos näyttäisit Jenni Dahlmanilta?
Kommentit (36)
Minusta Jenni ei ole mikään erityisen kaunis. Perusviehättävä.
En ole itse kauniimpi tms mutta ihan tyytyväinen itseeni. Pysyn itsenäni.
Tuskinpa, en usko että voisin ikinä olla tyytyväinen ulkonäkööni, aina löytäisin siitä jotain vikaa.
Olisi ihanaa pysyä noin hoikkana.
On todella kaunis suurine kauriinsilmineen. Sielukkaan kaunis ihminen!
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä hänen kauneuttaan. Minua hänen kasvot ei miellytä. ihannoin enemmän pehmeitä kasvonpiirteitä niinkuin Miranda Kerrillä ja Mila Kunisilla.
Mäkin ihailen pehmeitä kasvonpiirteitä, mutta pidän kauniina yleensä myös niitä, jotka eivät vastaa sitä isointa kauneusihannettani. On eritasoista kauneutta, ja pehmeyttä. Jos vertaan vaikka omaan jykevään ja kulmikkaaseen lättäposkinaamaan, niin siihen verrattuna Jenninkin piirteet on pehmeät.
Todella kaunis nainen, mutta en haluaisi olla noin pitkä ja laiha. Jättäisin väliin ja tyydyn itseeni.
Kaikki olisivat tyytyväisiä, jos itse näyttäisivät häneltä, mutta AV:n kaunis nainen peukutuksissa saa tylyn vastaanoton.
Mulla on kaveri, joka on hyvin paljon hänen näköisensä ja on tosi mukava eikä tiedosta ollenkaan miten usein ihmiset pysähtyvät sävähtäen katsomaan. On jotenkin tottunut katseisiin - tai ei ole koskaan ollut niitä ilman, niin ei osaa kuvitella että se olisi poikkeuksellista?
En haluaisi olla samannäköinen, koska olen niin tottunut omaan ulkonäkööni että minulle riittää loppuelämän projektiksi että vain yritän olla paras versio itsestäni..
Hän on ykköskaunottaria, mutta toissaalta muistuttaa yhtä ilkeää lukiokaveria joka oli hyvin pitkä ja laiha, ruskeasilmäinen ja pienipäinen/ kasvoinen. Että en haluaisi olla vaikka itse en yhtään kaunis olekaan.
Onhan tosi kaunis. Olisinpa itsekin yhtä hoikka.
Näytän mieluummin itseltäni. Jenni Dahlmanin ulkonäkö ei miellytä omaa silmääni.
En ymmärrä hänen kauneuttaan. Minua hänen kasvot ei miellytä. ihannoin enemmän pehmeitä kasvonpiirteitä niinkuin Miranda Kerrillä ja Mila Kunisilla.