Norppalivessä tapahtuu nyt:
Etummaisella kivellä olevalla norpalla kutisee hipiä melkoisesti. Köllerö yrittää nukkua auringon paisteessa, mutta kun kutittaa ja kutittaa - raapimaan joutuu milloin jalkopäätä tai ylävartaloaan.
Kommentit (105)
Sehän kuin minä sunnuntaiaamuna baarireissun jälkeen! Yhtä laiskanpulskea ja välillä nostan päätäni, että josko sitä nousisi, mut ei jaksa kuitenkaan.
Vierailija kirjoitti:
Sehän kuin minä sunnuntaiaamuna baarireissun jälkeen! Yhtä laiskanpulskea ja välillä nostan päätäni, että josko sitä nousisi, mut ei jaksa kuitenkaan.
Mä en tarvi edes baarireisua tohon.
Toinen norppa, tummempi kuin Pullervo, joka on myös kivellä nähty on tunnistettu Päivö-nimiseksi norpaksi.
Ilkeä perhonen kiusasi taas norppaa! Kävi jo aiemmin siinä pörräämässä. Mutta häirikkö saatiin hätisteltyä ja köllöttely ja rapsuttelu voi jatkua.
En olekaan aikaisemmin tajunnut, että jotkut eläimetkin viettävät pitkiä aikoja selälleen maaten :D
Tummempi norppa oli siis Päivö, joka oli eilen illalla makoilemassa kivellä Pullervon vakiopaikalla, ja illan tummetessa itse kiven varsinainen valtias eli Pullervo könysi Päivön jalkopäähän ihan nätisti nukkumaan, mutta aamusella sitten olikin tullut kinaa, kuka onkaan oikea kiven valtias, ja Pullervo halusi aamuaurinkoiselle paikalleen ajaen Päivön pois, muttei niin nätisti sitten sekään sujunut, kun läpsimähän piti alkaa Päivöä poistumaan.
Nythän tuolla köllii itse Pullervo, joka on tosiaan vaaleampi ja harmaampi kuin Päivö.
Liekkö tuo Pullervo on vanhempi kuin Päivö?
Onko toi leikattu lähetys vai miten noi kuvat hyppii silleen että asiat katoilee kuvasta ja yhdessä vaiheessa norppakin katosi yhtäkkiä.
Onko tuon norpan räpylässä haava vai miksi siinä on punaista?
Näkeekö muut Pullervon peräpään toisessa räpylässä jonkinlaisen nahkavaurion? Ikään kuin olisi punertava löntti ja repeytynyt nahkaa pieni pala räpylävarpaan päältä?
Ihan kuin joku olisi purrut tai repinyt palan norpan pyrstöstä.
Kyllä se haavalta näyttää. Näkyi hyvin, kun norppa levitti räpyläänsä.
Nyt tarvittaisiin Bepantheeni-voidetta Pullervon räpylän haavaan vaan vesi vanhin voitehista ja auringon säteet parantaa.
Hii! Ensimmäinen kerta, että onnistun näkemään norpan norppalivessä! Olen aiempina vuosina aina saanut katsoa tyhjää kiveä, mutta nyt onnistui, kiitos av-palsta.
Pullervon etupäpälät on kuin siivet.
Se on Päivö, ei Pullervo. Uskokaa jo!
Olin päivän poissa Norppalivestä ja mitä ehtikään tapahtua! Että meidän Pullervo on nyt pahis, jonka temppuja mediakin seuraa! Ajjjai! #sealtoo ???
Taajuukohan Pullervo, että se on Truman Show tähti?
Vierailija kirjoitti:
Se on Päivö, ei Pullervo. Uskokaa jo!
Tarkoitatko tätä hyljettä, joka nyt tällä hetkellä makoilee kivellä?
Näin sen nostavan päätään ja oli hyvin pieni ja solakka pää verrattuna Pullervon "jykevämpään" olemukseen... onko Päivöstä enemmän tietoa jossain kerrottu?
Kiva kun korjasivat kuvakulmaa. Se on nyt hyvä. Ehkä huomenna saa taas nauttia, jos norppia näkyy kunnolla kahdella kivellä.
Pullervo päässyt lehteen. Pieksänyt toisen norpan. Eli helteet sekoittaa muutkin kuin Hesan yöelämän.
http://www.iltalehti.fi/fiidi/201805122200938442_fb.shtml