Siis naapuri vaan istuu pihallaan tekemättä mitään!
Mitä se siellä paikallaan kököttää? Ei edes lue mitään, istuu vaan ja katsoo eteensä. Onkohan joku sairaskohtaus, pitääkö reagoida?
Kommentit (23)
Olinkohan minä? Menin töiden jälkeen istuskelemaan pihalle. Ensin aioin selailla nettiä, mutta ei onnistunut täydessä auringonpaisteessa. Niinpä vaan istuskelin ja nautin auringosta.
Ihmisissä on erilaisuuksia. Nythän on paras aika rauhoittua kuuntelemaan linnunlaulua ja muita luonnon ääniä. Olen minäkin joskus saanut aikani kulumaan vallan hyvin vain olemalla ja kuuntelemalla, aistimalla kesäistä luontoa.
ei kai piha ole sitä varten, että siellä pitää koko ajan vain jotain puuhata? Kai sen perimmäisin tarkoitus on juuri olla pihamaa, jossa voi oleskella ulkotilassa. Joskus minä istun sisälläkin vaikka kuinka pitkän aikaa vain katsomalla yhtä ja samaa maisemaa ikkunasta. On uskomatonta, miten nopeasti maisema voi muuttua valojen ja varjojen vaihdellessa. Samalla voi mietiskellä niitä sinisiä ajatuksia. Myös lintulaudan tapahtumat voivat viedä mennessään vaikka kuinka pitkäksi aikaa.
Niin että ei välttämättä naapurisi ole hullu tai omituinen. Olemisesta nautiskelija vain.
Ai miten niin en tee mitään. Selaan av:ta.