Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

käyttekö syömässä turkki pitserioissa

Vierailija
09.05.2018 |

mietittekö koskaan miksi turkkilaiset yms juu nou, he itse käyvät syömässä suomalaispaikoissa?kannattais miettiä,miksi heille ei kelpaa omat pitsat ja kebabit?

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
09.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

mietittekö koskaan miksi turkkilaiset yms juu nou, he itse käyvät syömässä suomalaispaikoissa?kannattais miettiä,miksi heille ei kelpaa omat pitsat ja kebabit?

Käymme. Osaamme myös käyttää Caps Lockia jotta saisimme ison kirjaimen lauseen alkuun.

ketä kiinnostaa sun caps lockkis mee kattomaan miten huonosti jenkit osaa  kirjottaa ja onhan se sentään maailman puhutuin kieli ja kukaan ei valita niden kirjoitustaidosta

Kansan syvät rivit totuuden torvina. "Jenkit" ei kyllä ole maailman puhutuin kieli, siis jos englannin kielestä puhut. Kiina on. Ja toisena on espanja, jota toki myös Amerikan Yhdysvalloissa jonkin verran puhutaan. 

Tämänkaltaiset viestit kyllä vahvistavat tiettyjä stereotypioita, vaikka haluaisin jokaisesta yksilönä pelkkää hyvää ajatellakin. :) 

Vierailija
22/30 |
09.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En käy etnisissä rahanpesu-veronkierto -ruokaloissa. Ko. liikkeet pitävät töissä alipalkattuja sukulaisia, jotka sitten oikeasti elävät sossun rahoilla - "palkan" sijaan heille on sukulaismies tms. hommannut kutsun Suomeen.

Koska olette viimeksi saaneet kassakonekuitin  etnisestä ravintolasta? Uskaltaisitko edes pyytää vai luuletko saavasi räkäruuan? Pankkikorttikaan ei kelpaa vaan käteisbisnestä mieluiten.

Meidän lähipitseriassa kuittiin laitetaan numero jonka perusteella annokset jaetaan pöytiin... Siis sitten kun se korttimaksulaite on ensin tulostanut kuitin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
09.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään pizzasta ja kebabista mukaan otettuna, mutta joissain pienemmissä ravintoloissa multa meinaa mennä ruokahalu ihan jo siinä tilausta odottaessa, kun se kastikkeiden, paistuvan lihan, mausteiden ja raikkaan ulkoilman aromiseos on niin lävitsetunkeva. Eli en yhtään ihmettele, jos joku työskenneltyään siellä muutaman tunnin putkeen haluaa syödä jotakin muuta. Sama muuten hampurilaispaikkojen kanssa; tykkään hakea hamppariaterian joitakin kertoja vuodessa, mutta lapsuuden jälkeen en ole tykännyt syödä paikan päällä. 

Vierailija
24/30 |
09.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun talossa yläkerrassa asuu pitserian pitäjä joka asuu siinä vain kerran viikossa,ei ole ihan puhtaat jauhot pussissa,ei se huvikseen maksa siitä kallista vuokraa 

Vierailija
25/30 |
09.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En koskaan! Liian paljon kuullut niiden ruokien alkuperästä ja käsittelystä. Toisaalta, ei nykykotimaassani ainakaan lähistöllä onneksi noita ole kuin kai yksi. Suosin kotimaista eli täkäläistä. 

Tosin harvoin tekee pizzaa mielikään. Talvella joskus ihanan rasvainen makkarapizza lämmittää.

Vierailija
26/30 |
09.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

age is just a number kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käymme. Osaamme myös käyttää Caps Lockia jotta saisimme ison kirjaimen lauseen alkuun.

ketä kiinnostaa sun caps lockkis mee kattomaan miten huonosti jenkit osaa  kirjottaa ja onhan se sentään maailman puhutuin kieli ja kukaan ei valita niden kirjoitustaidosta

Kansan syvät rivit totuuden torvina. "Jenkit" ei kyllä ole maailman puhutuin kieli, siis jos englannin kielestä puhut. Kiina on. Ja toisena on espanja, jota toki myös Amerikan Yhdysvalloissa jonkin verran puhutaan. 

Tämänkaltaiset viestit kyllä vahvistavat tiettyjä stereotypioita, vaikka haluaisin jokaisesta yksilönä pelkkää hyvää ajatellakin. :) 

niinkö? ootkos nyt ylpee itestäs?

Vierailija
27/30 |
09.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mineraalimies kirjoitti:

Päivittäin syön lounaan etnisissä ravintoloissa.

Niin mäkin ja olen pysynyt hoikkana.

Pahimmat vatsaturvotukset ja reisiselluliitit olen saanut Hesen hampurilaisista.

Vierailija
28/30 |
09.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletteko huomanneet että mäkkärin työntekijät syövät muutakin ruokaa kuin pelkkiä hampurilaisia? :D

Vierailija
29/30 |
09.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En käy etnisissä rahanpesu-veronkierto -ruokaloissa. Ko. liikkeet pitävät töissä alipalkattuja sukulaisia, jotka sitten oikeasti elävät sossun rahoilla - "palkan" sijaan heille on sukulaismies tms. hommannut kutsun Suomeen.

Koska olette viimeksi saaneet kassakonekuitin  etnisestä ravintolasta? Uskaltaisitko edes pyytää vai luuletko saavasi räkäruuan? Pankkikorttikaan ei kelpaa vaan käteisbisnestä mieluiten.

Vissiin aina olen saanut kuitin. Kortin käytöstä ei ole koskaan valitettu.

Vierailija
30/30 |
09.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kummallista. Minä olen aina saanut kassakuitin noista irakilaisten tai turkkilaisten kurdien pitserioista ja aina olen maksanut pankkikortilla myös, ainakin Tampereella, Helsingissä, Lappeenrannassa, Porvoossa...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan seitsemän