Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tietotekniikka experttejä tai miehiä paikalla (virus asiaa)?

Vierailija
09.05.2018 |

Juu olen nyt seksisti koska täällä aika nihkeästi saa apua tietokone ongelmiin, jos on pelkkiä naisia paikalla. Eli minulla on tällainen sitkeä Adware koneella. Olen käynyt koneen läpi Malwarebytesillä, F-securella sekä Superantispywarella (ei toiminut) sekä yritin BlockSitellä selaimessa blokata tuon mainoksissa mainitun sivuston, käynyt läpi laajennukset että mitään ei ole asentunut itsekseen, uudelleen asentanut koko systeemin restore pointista sekä manuaalisesti kansioista etsiä ongelmaa, mutta kun ei niin ei. P*rkele! Erikoista sinänsä että näen ne ainoastaan jos minulla on chrome auki tai avaan sen. Firefoxilla ne ei näy tosin en tiedä blokkaako siinä oleva mainostenesto ohjelma nuo paremmin vai onko kyseessä selainkohtainen ongelma. Muita en ole kokeillut. Ei tiedä mitä tässä nyt vielä tekisi...

Kommentit (39)

Vierailija
1/39 |
09.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmi etten osaa auttaa, olisinpa mies... Toivotan tsempit vaan ja annan upit.

Vierailija
2/39 |
09.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole tietokone Expertti mutta olen mies. Tietokoneasiaan en osaa sanoa mitään mut annaks pimpsaa?

Lupaan että tietokoneen näppäryys unohtuu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/39 |
09.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poistat ja asennat chromen uudestaan.

Vierailija
4/39 |
09.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmi, olen mies ja tietotekniikka-expertti mutten osaa auttaa.

Vierailija
5/39 |
09.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menet osoitteeseen www.debian.org ja lataat ja asennat sen. Seuraavaksi menet osoitteeseen www.torproject.org, ja lataat ja asennat tor-selaimen. Helppoa kun heinän teko.

Vierailija
6/39 |
09.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sen tein juuri äsken. Tosin kun olin asentanut tämän niin kaikki minun tallennetut asiat kuten kirjanmerkit olivat tallellaan. En tiedä sitten että pitäisikö se jotenkin poistaa niin perusteellisesti että mitään ei jää jäljelle. Ap

Vierailija
7/39 |
09.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sen tein juuri äsken. Tosin kun olin asentanut tämän niin kaikki minun tallennetut asiat kuten kirjanmerkit olivat tallellaan. En tiedä sitten että pitäisikö se jotenkin poistaa niin perusteellisesti että mitään ei jää jäljelle. Ap

Mikä Windows sinulla on?

Vierailija
8/39 |
09.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Menet osoitteeseen www.debian.org ja lataat ja asennat sen. Seuraavaksi menet osoitteeseen www.torproject.org, ja lataat ja asennat tor-selaimen. Helppoa kun heinän teko.

Minulla on jo Tor-selain. Tietenkin ehdotus sekin että siirtyisin siihen pääsääntöisesti. Se ei kuitenkaan poista nykyistä ongelmaa. Jos minun koneessa on jotain shaibaa niin haluan sen pois. Ap

Vierailija
9/39 |
09.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä Windows sinulla on?

Windows 8. Ap

Vierailija
10/39 |
09.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se auttas aika paljon jos kertos että mikä ad/malware on kyseessä

Vierailija
11/39 |
09.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla on jo Tor-selain. Tietenkin ehdotus sekin että siirtyisin siihen pääsääntöisesti. Se ei kuitenkaan poista nykyistä ongelmaa. Jos minun koneessa on jotain shaibaa niin haluan sen pois. Ap

Oletko kokeillut poistaa Chromen käyttäjäkohtaiset tiedostot?

Vierailija
12/39 |
09.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meinaat ap, että miehen genitaalit osaa auttaa sua? Miten ihmeessä se voisi tapahtua?!? Se aivojen valuminen sinne alaosastolle on vain sanonta rakas ihminen. Ne miehet, jotka itse tunnen, eivät tajuaisi tuosta sun ongelmasta hölkäsen pöläystä ja minä (nainen) ymmärrän sentään jotain. Kaivan sen tiedon kyllä ihan vaan aivoistani (joista ei ole suora yhteys vaginaani eli vastaus ei tule sieltä)...

Vierailija
13/39 |
09.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Adware on ohjelma, joka tunkee mainoksia näyttöön. Ja tämä minun kiusankappaleeni on juuri sellainen. Sen enempää en tiedä. Ap

Vierailija
14/39 |
09.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä kans ihmettelin. Jonninjoutavaa löpinää rivitolkulla, mutta tärkein jää kertomatta.

Vierailija
15/39 |
09.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten tämä tapahtuu? Haluan huomauttaa että en yleensä ole kirjautuneena millekään googletileistäni kun käytän chromea, jos se mitenkään tähän liittyy. Ap

Vierailija
16/39 |
09.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumman sä haluat tietotekinisenosaajan vai miehen? Jos miehen, mene Tinderiin, jos olet teknistä apua vailla, kysy vain teknistä osaajaa... x,D

Vierailija
17/39 |
09.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osaatko sanoa mistä adwarestä on kyse? Monet tulevat jonkin tietyn sovelluksen kylkiäisinä, joten voisi helpottaa paikallistamaan mistä sovelluksesta on kyse.

Lisäksi olisi fiksua antaa perustiedot: mistä koneesta kyse, onko käyttöjärjestelnä Windows, Mac cai joku muu.

Selostuksesi perusteella näyttää siltä, että adware näyttäytyy pop-uppeina kun avaat selaimen? Näkyy siis Chromella muttei Firefoxilla? Ja sulla on Chromessa mainostenesto-ohjelma lisätty laajennuksiin?

Vierailija
18/39 |
09.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten tämä tapahtuu? Haluan huomauttaa että en yleensä ole kirjautuneena millekään googletileistäni kun käytän chromea, jos se mitenkään tähän liittyy. Ap

Chrome on voinut tallentaa ohjelman omaan kotihakemistoon...

Vierailija
19/39 |
09.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä kans ihmettelin. Jonninjoutavaa löpinää rivitolkulla, mutta tärkein jää kertomatta.

Arvon auttaja voi varmaan kertoa mitä minun pitäisi noin esimerkiksi sanoa tässä kohtaa, koska sehän tämän ketjun pointti on että täydennetään sitä mitä minä en tiedä.

Vierailija
20/39 |
09.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Cmd -regedit - del

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi kaksi