P-tsh? Kilpirauhaskokeen tulos?
Kannassa tuloksia.... osaisko joku kertoa onko tämä kilpirauhanen.
Oli 0. 35....
Kommentit (25)
Mulla thryroxin lääkitys vajaatoimintaan. Olo terve vasta ,kun tsh lääkityksellä o,o3 ja
t4v 19-20.
t3 v n. 4,9-5.
Pelkkää tsh arvoa on TÄYSIN turha tuijottaa kilpirauhassairauksissa. Se ei yksinään kerro mitään!
Vierailija kirjoitti:
Mulla thryroxin lääkitys vajaatoimintaan. Olo terve vasta ,kun tsh lääkityksellä o,o3 ja
t4v 19-20.
t3 v n. 4,9-5.Pelkkää tsh arvoa on TÄYSIN turha tuijottaa kilpirauhassairauksissa. Se ei yksinään kerro mitään!
Sinulla on lisäksi raudan ja/tai jodinpuute. Siksi tyroksiini ei toimi. Ferritiini pitää olla ainakin 70-80. En tiedä, onko jodin mittaamiseen labroja, joten syön 300 mg/vrk.
Minulla liikatoiminta juuri diagnosoitu.
Tsh mittaamaton ja t4v 39.
Kuulema pahaksi päässy... Itse luulin saaneeni burn outin..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
t4v 19-20.
t3 v n. 4,9-5.Pelkkää tsh arvoa on TÄYSIN turha tuijottaa kilpirauhassairauksissa. Se ei yksinään kerro mitään!
Sinulla on lisäksi raudan ja/tai jodinpuute. Siksi tyroksiini ei toimi. Ferritiini pitää olla ainakin 70-80. En tiedä, onko jodin mittaamiseen labroja, joten syön 300 mg/vrk.
Mitä ihmettä oikein selität? Näista labra-arvoista ei voi päätellä mitään raudan tai jodin tilanteesta, liittyvät vain ja ainoastaan kilpirauhasarvoihin. Tällaiset arvot on lääkityksellä olevalle oikein ihanteelliset. Itsellä vastaavat ja vasta nyt voin hyvin. Nämä arvothan juuri todistavat, että Thyroxin toimii kuten pitääkin.
Oisin, siis. . Korjaava on kiva....