Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

olen pehmeä suora vartaloltani, miten pitäisi pukeutua?

Vierailija
09.05.2018 |

tunikaan vai?

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
09.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaatteen pitää olla leikattu korostamaan vyötäröä

mä olen luullut että päinvastoin, millainen vaatteen siis kuuluu olla? Onko esimerkkejä?

ap

Olen lukenut parin eri tyyligurun tyyli- ja värianalyysikirjat, ja niissä tosiaan pehmeän suoria neuvottiin aina korostamaan vyötäröä, ettei näyttäisi todellisuutta paksummalta ja kömpelömmältä. Leveät vyöt, vyötäröltä kaventuvat paita- ja mekkomallit, kietaisuhameet jne oli ainakin suositeltuja.

Vierailija
22/24 |
09.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap, kai tiedät, että pukeutumisesi kiinnostaa vain muita naisia ja homomiehiä?

Heteromiehille riittää, että olet oma itsesi. Pukeudu ihan miten itsellesi parhaimmalta tuntuu; silloin myös näytät parhaimmalta.

Heh, mun kohdalla tämä tarkoittaisi harmaita pieruverkkareita ja jotain vanhaa t-paitaa. Eikä toki meikkiä eikä hiustenlaittoa. Kokemuksesta kuitenkin tiedän että tämä ei ole paras asu jos on tarkoitus herättää kiinnostavan heteromiehen huomio.

Ehkä tunnen outoja heteromiehiä sitten, mutta kyllä niihin moneen vaikuttaa meikki ja pukeutuminen. Eivät he tosiaan osaisi analysoida asioita sanallisesti tyyliin: "hän on tyypiltään pehmeä suora, ja siksi hänelle ei sovi tuon mallin mekko". He vaan huomaavat että nyt tyyppi näyttää hyvältä, ja sen hyvältä näyttämisen osin tekee pukeutuminen joka saa kropan tasapainoisen näköiseksi, korostaa parhaita puolia ja peittää huonompia.

Samoin meikin kanssa olen huomannut, että lähes kaikki sanovat arvostavansa luonnollisuutta, mutta silti ihaillaan oikein varsinaisia maalipyttyjä. Usein on käynyt ilmi että mies ei edes tajua, että joku selvästi erittäin voimakkaasti meikattu nainen on meikattu. Moni huomaa kyllä että on meikkiä jos on tulipunaista huulipunaa tai värikästä luomiväriä, mutta vahvat meikkivoiteet, varjostukset ja korostukset, silmien muodon muuttaminen rajauksilla ja varjostuksilla tuntuvat menevän luonnollisuudesta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
09.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just niin että vyötärö korostuu.

Itsekin olen pehmeä suora ja jos pukeudun löysään vaatteeseen niin ettei vyötäröä erota niin näytän kävelevältä laatikolta.

Esim. skater-tyyliset mekot näyttävät päälläni hyviltä.

Vierailija
24/24 |
26.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Just niin että vyötärö korostuu.

Itsekin olen pehmeä suora ja jos pukeudun löysään vaatteeseen niin ettei vyötäröä erota niin näytän kävelevältä laatikolta.

Esim. skater-tyyliset mekot näyttävät päälläni hyviltä.

Pitää olla leikkaus niin, että vyötärö korostuu.