Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

olen pehmeä suora vartaloltani, miten pitäisi pukeutua?

Vierailija
09.05.2018 |

tunikaan vai?

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
09.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunika on hyvä mahakkaalle.

Vierailija
2/24 |
09.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

joo tiedän että on paska vartalo...

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
09.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suora mekko, jossa ylhäällä joku kiva yksityiskohta tai kuviollinen kangas mekossa. Sopivan lyhyt helma polven yläpuolelle. Pienet korot kenkiin. Tuo sääret esille, hiukset pöyheästi ja iloinen HYMY. Iso laukku. Esim. farkkutakki tai muu rento takki, sopivan kokoinen ja auki. Ei sulla ole ollenkaan mahdoton vartalo, kyse on vain oikeanlaisesta pukeutumisesta!

Vierailija
4/24 |
09.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suora mekko, jossa ylhäällä joku kiva yksityiskohta tai kuviollinen kangas mekossa. Sopivan lyhyt helma polven yläpuolelle. Pienet korot kenkiin. Tuo sääret esille, hiukset pöyheästi ja iloinen HYMY. Iso laukku. Esim. farkkutakki tai muu rento takki, sopivan kokoinen ja auki. Ei sulla ole ollenkaan mahdoton vartalo, kyse on vain oikeanlaisesta pukeutumisesta!

mulla on myös paksut pohkeet

Vierailija
5/24 |
09.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

mulla on myös paksut pohkeet

Sääret esiin! Ei paksut pohkeet ole rumat. Olen testannut tämän: muut näkevät sinut sellaisena kuin itse koet itsesi. Itsevarmuus näkyy ulospäin, ole vaan rohkeasti oma paras versio itsestäsi!

Vierailija
6/24 |
09.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan miten itse haluat.

Vierailija
7/24 |
09.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Burkhaan.

Vierailija
8/24 |
09.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pehmeä suora on se vartalotyyppi, jolle valmisvaatteet on kaavoitettu. Eli kun valitset oikean koon, istuu kaupasta ostettu vaate sinulle todennäköisesti ilman korjausompelua.

Eli pue ihan mitä tahdot!

Vierailija
9/24 |
09.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

tunikaan vai?

Jos onnistut löytämään sinulle sopivasti leikatun tunikan, niin mikä ettei. Mutta noin lähtökohtaisesti ei. Pehmeä suora on tiimalasin sisarmalli (itse olin pitkään tiimalasi, mutta ikä teki minusta pehmeän suoran) ja kaapumainen tunika kyllä lihottaa minua kymmenen kiloa.

Pehmeä suora on kai yleisin vartalotyyppi, joten noin lähtökohtaisesti siinä ei ole mitään hävettävää. Sitten jokaisella on erikseen ne kompleksikohtansa, joita ehkä haluaa peittää.

Vierailija
10/24 |
09.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten haluat.

(Ei tunikaa... jostain syystä suomalaiset naiset rakastavat tunikoita, mutta minusta ne eivät imartele juuri ketään.)

Ja on jokaisella jotain "kompleksikohtia", mutta useimmiten ne kompleksit on ihan omassa pääkopassa. Itse pukeudun varmaan hauskemmin ja naisellisemmin nykyään kuin nuorempana kun olin objektiivisesti paremman näkoinen mutta täynnä niitä komplekseja!

Vierailija
11/24 |
09.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millainen on pehmeä suora? Omenavartalo? Tiimalasi, jolle on tullut iän myötä mahaa?

Vaiko Trinnyn ja Susannahin "tiili"?

Vierailija
12/24 |
09.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pukeudu niin kuin tykkäät. Treenillä ja syömisellä voit vaikuttaa kehosi ulkomuotoon. Jos et pidä kropastasi, tee jotain. 

Vierailija
13/24 |
09.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pehmeä suora on kyllä pukeutumisen kannalta kaikkein helpoin kropanmalli. Itsekin olen sen muotoinen. On jonkin verran kurveja niin että ei näytä poikamaiselta, mutta ei tiimalasityyliin niin runsaasti että perusmitotetuissa vaatteissa tulee istuvuusongelmia. 

"Millainen on pehmeä suora? Omenavartalo? Tiimalasi, jolle on tullut iän myötä mahaa?"

Suoran ja tiimalasin välimalli. Eli ei ihan niin iso ero vyötärön ja lantion ja tissien ympärysten välillä kuin tiimalasila, mutta selkeästi eroa kuitenkin. Ja linjat on enemmän kulmikkaat kuin tiimalasin kaartuvat.

Vierailija
14/24 |
09.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Millainen on pehmeä suora? Omenavartalo? Tiimalasi, jolle on tullut iän myötä mahaa?

Vaiko Trinnyn ja Susannahin "tiili"?

Koskaan Googlesta kuullut?

Vierailija
15/24 |
09.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin olen pehmeä suora. Hartioita löytyy, rintoja samaten, ja vyötärön ja lantion ympärysmittojen erotus on yli 20 cm.

Edestä päin katsoen olen monellakin tavalla suora. Hartiat ja lantio ovat samassa linjassa, ja lisäksi torso on kapea, mutta ihan suora. Eli rintojen alta olen sen saman noin 70 cm kuin vyötäisiltä. Olen aina ajatellut, että timalaseilla kylkiluut ovat leveämmät ja näin ollen siinä torsossakin on enemmän kurvia.

En tiedä, olenko ainoa laatuani, mutta suora tosiaan olen.

Vierailija
16/24 |
09.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
17/24 |
09.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaatteen pitää olla leikattu korostamaan vyötäröä

Vierailija
18/24 |
09.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaatteen pitää olla leikattu korostamaan vyötäröä

mä olen luullut että päinvastoin, millainen vaatteen siis kuuluu olla? Onko esimerkkejä?

ap

Vierailija
19/24 |
09.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minäkin olen pehmeä suora. Hartioita löytyy, rintoja samaten, ja vyötärön ja lantion ympärysmittojen erotus on yli 20 cm.

Edestä päin katsoen olen monellakin tavalla suora. Hartiat ja lantio ovat samassa linjassa, ja lisäksi torso on kapea, mutta ihan suora. Eli rintojen alta olen sen saman noin 70 cm kuin vyötäisiltä. Olen aina ajatellut, että timalaseilla kylkiluut ovat leveämmät ja näin ollen siinä torsossakin on enemmän kurvia.

En tiedä, olenko ainoa laatuani, mutta suora tosiaan olen.

Minä myös pehmeän suora ja samaa mallia. Kainaloista vyötärölle asti ihan suoraa viivaa torso. Sitten nopea kulmikas levennys lantioluiden kohdalla, ja siitä alaspäin taas suoraa reisien yläosaan. Sivuprofiilissakin olen littana, isot mutta lättänät tissit, lättänä takapuoli jne. 

Vierailija
20/24 |
09.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, kai tiedät, että pukeutumisesi kiinnostaa vain muita naisia ja homomiehiä?

Heteromiehille riittää, että olet oma itsesi. Pukeudu ihan miten itsellesi parhaimmalta tuntuu; silloin myös näytät parhaimmalta.