Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Varokaa miehiä jotka sanovat että elämäni tärkein asia ei ole seksi.

Vierailija
09.05.2018 |

Otin tuollaisen miehen ja pitkän liiton hänen kanssaan viettäneenä voin sanoa että seksiä on harvoin, aivan liian harvoin. Älkää siis ottako tällaista miestä.

Kommentit (45)

Vierailija
21/45 |
09.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juuri näin! Tai miestä, jolle "seksi ei ole niin tärkeää". Se nimittäin lakkaa kiinnostamasta lopullisesti sitten, kun sitä on vielä helposti saatavilla eli olette parisuhteessa.

Minun mielestäni tuo osoittaa ihan kunnioitettavaa rehellisyyttä parisuhteen alussa. Vähän sama kuin, että tekee selväksi suhteen alussa, että juhliminen ja oma aika on tärkeätä, niin ehkä kotihiiren ei kannata löyttäytyä tuollaisen kanssa yhteen. Jos mies sanoo, ettei seksi ole niin tärkeää ja sinulle on, niin kai se nyt on päivänselvää, että suhteessa voi tulla ongelmia ja tämä helppo välttää heti alkuunsa. Toisaalta, jos sinusta tuntuu myös, että seksi ei ole niin tärkeää, niin sitten suhteen onnistumismahdollisuudet voivat olla ihan hyvät.

Hankalampaa (ja valitettavasti yleisempää) on se, että suhteen alussa tehdään selväksi, että toimiva seksielämä on tärkeää ja aluksi se toimiikin molempia osapuolia tyydyttävällä tavalla. Vuosien saatossa toiselle sen merkitys voi vähentyä ja sitten ollaankin siinä tilanteessa, että toisen mielestä "seksi ei ole (enää) niin tärkeää" ja toisen mielestä on. Varmaankin juuri se, mistä ap:kin varoitti.

Olettaen että suhde on muuten tasapuolinen. Entinen mieheni erotti seksin muusta elämästä ja vaati että alun lupaukset aktiivisesta seksistä on pidettävä, vaikka itse makasi sohvalla ja istui tietokoneella kaiket illat sillä aikaa kun minä tein työt. Ei se niin mene.

Vierailija
22/45 |
09.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin totta. Aina puhutaan vain nuorten miesten himoista, mutta harvemmin keski-ikäisten miesten välinpitämättömyydestä koko asiaa kohtaan. Jotenkin sitä kuvitteli, että elämä ei muuttuisi mitenkään, mutta on se melkoinen paukku tajuta, että kun oman äidin seksielämä käytännössä päättyi alta nelikymppisenä, itselle saattoi käydä samalla tavalla vaikka parisuhde säilyikin. En ymmärtänyt nuorena miten äiti kestää, nyt ymmärrän vielä vähemän miten minä kestän.

Tai no, viisikymppisenä sitä ehkä alkaa jo arvella, ettei tuo nyt ehkä kuitenkaan enää niin välttämätöntä ole.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/45 |
09.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tai miestä, jolle "seksi ei ole niin tärkeää".

Siitä muuten kummasti tulee taas tärkeä asia, jos puoliso harrastaa sitä jonkun toisen kanssa.

Jos puoliso on myös sanonut, ettei se ole tärkeä asia, niin ei pitäisi olla tarvetta harrastaa sitä jonkun toisen kanssa. Avoimet suhteet tietysti sitten erikseen, mutta luulen, että niistä sopivat vain parit, joille molemmille seksi on tärkeää heti suhteen alussa.

Vierailija
24/45 |
09.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siitä muuten kummasti tulee taas tärkeä asia, jos puoliso harrastaa sitä jonkun toisen kanssa.

Ei seksi sillonkaan ole tärkeää vaan naisen kontrollointi.

Yllättävän moni nainenkin "kontrolloi" miestään.

Vierailija
25/45 |
09.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai kelpuuttamalla vain neitsytmiehen jotta saa yksin päättää seksistä?

Vierailija
26/45 |
09.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi seksin olisikaan oltava kaikille se tärkein asia?

Vierailija
27/45 |
09.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyse on siitä, että henkilö erikseen mainitsee asian ja korostaa sitä. Minunkin ex-mieheni sanoi, ettei ole kovinkaan kiinnostunut seksistä. Olimme sitten 4,5-vuotisesta avioliitostamme kaksi viimeistä vuotta selibaatissa ja koko avioliiton alkuajankin seksiä oli korkeintaan ehkä kerran kolmessa kuukaudessa. Ainoastaan seurustelu- ja kihlausaikana sitä oli enemmän. Kun mies sai mut "nalkkiin", loppui seksi ja alkoi väkivalta. :(

Vierailija
28/45 |
09.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen toista kertaa naimisissa, ja molemmat miehet ovat sanoneet näin.

Eksän kanssa meillä oli seksiä 1-2 kertaa viikossa kaikki ne 20 vuotta. Hänelle seksiä tärkeempää oli yhteiset harrastukset. Lopulta hän vaihtoi minut lennosta toiseen, jolla oli entistä enemmän samat harrastukset kuin meillä.

Nykyisen kanssa seksiä,on kerran viikossa.

Vierailija
29/45 |
09.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi seksin olisikaan oltava kaikille se tärkein asia?

Koska melkeinpä jos se ei ole, se loppuu kun elämään tulee mitä tahansa erityistä rasitusta.

Vierailija
30/45 |
09.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi? Mullekaan elämän tärkein asia ei ole seksi. Kerran tai kaksi viikossa riittää meille hyvin, on riittänyt jo vuosikymmeniä. Eipä tarvitse kummankaan pelätä, että toinen juoksisi pitkin kyliä seksin perässä. Elämässä nyt vaan on paljon muutakin sisältöä.

Meillä miehelle riittää 2-3 kertaa kuukaudessa ja itse haluaisin vähintään joka toinen päivä. Ap

Tuo tuli varmasti esille seurustelu aikananne, mutta teit valinnan. Kummallista nyt valittaa.

Vierailija
31/45 |
09.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se että mies sanoo noin on suurin turnoff mitä voi olemassa olla.

Vierailija
32/45 |
09.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai kelpuuttamalla vain neitsytmiehen jotta saa yksin päättää seksistä?

Ei, vaan vetämällä herneen nenään siitä, että mies käy vieraissa, vaikka itselle ei seksi olisikaan niin tärkeää. Noista neitsyistä puhuttiin ihan muualla, kuin tässä lainauksessa.

Vierailija
33/45 |
09.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varmaan se onkin juuri tarkoitus, sen sanomisessa. Rautalangasta: ymmärrät pysyä kaukana, jos se on sinulle turnoff.

Vierailija
34/45 |
09.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eeikä ole. Mun mies sanoi vielä, että eikös tässä pitäisi tutustua muutenkin ensin. Tosin itse kyllä talutti mut suoraan sänkyyn ja touhu oli hyvinkin suorasukaista, mutta ehkä se sitten olikin perusongelma. Ei ole paljon mielenkiintoa kenelläkään järkevällä ihmisellä niin koruttomaan harrastamiseen.

Sama mies syö kaiken samalla tapaa hotkien, ja paheksuu ajatusta, että ruuan olisi hyvä olla hyvääkin. Toisaalta, paljon mikään ei sitten kuitenkaan kelpaa hotkittavaksi. Henkinen anorektikko, ihmettelee kun elämä on ankeaa ja miksi ei raskaissa töissä jaksa. Vaikka syö toimistohiireksikin huonosti, eikä viitsisi paljon puhua tai pussata.

Voi mua hölmöä.

Vierailija
35/45 |
09.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämän jatkumisen kannalta seksi on maailman tärkein asia.

Vierailija
36/45 |
09.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Elämän jatkumisen kannalta seksi on maailman tärkein asia.

Eikä ole. Moni hankkiutuu raskaaksi muuten kuin seksin kautta.

Vierailija
37/45 |
09.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi? Mullekaan elämän tärkein asia ei ole seksi. Kerran tai kaksi viikossa riittää meille hyvin, on riittänyt jo vuosikymmeniä. Eipä tarvitse kummankaan pelätä, että toinen juoksisi pitkin kyliä seksin perässä. Elämässä nyt vaan on paljon muutakin sisältöä.

Meillä miehelle riittää 2-3 kertaa kuukaudessa ja itse haluaisin vähintään joka toinen päivä. Ap

Tuo tuli varmasti esille seurustelu aikananne, mutta teit valinnan. Kummallista nyt valittaa.

Ei tullut. Vasta kun mentiin naimisiin ja saatiin yhteinen lapsi niin tuli toteen tämä asia.

Vierailija
38/45 |
09.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tullut. Vasta kun mentiin naimisiin ja saatiin yhteinen lapsi niin tuli toteen tämä asia.

Niinhän se yleensä menee mutta monella ei riitä empatiakykyä ymmärtää asiaa. Moni mies paljastaa todelliset karvansa vasta kun on saanut naisen nalkkiin lisääntymällä tämän kanssa. Valittaminen seksistä on silti aina turhaa, jos se ei suju se ei sukuja valittaminen saa sen sujumaan entistä heikommin.

Vierailija
39/45 |
09.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
40/45 |
09.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oman miehen kanssa seksi muuttui päivittäisestä yhteen kertaan kuukaudessa heti, kun muutimme yhteen. KYLLÄ ÄRSYTTI. Ja siis siitä nimenomaisesta päivästä alkaen, kun meistä tuli avopari. Olisi pitänyt silloin ymmärtää lähteä, mutta kuvittelin sen olevan vain joku vaihe.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan kahdeksan