Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kuinka paljon ampiaisen/mehiläisen/kimalaisen/herhiläisen pisto sattuu?

Pörriäinen
08.05.2018 |

Mua ei ole koskaan pistänyt yksikään noista ja sen takia olen varautunut niiden ollessa lähellä. En pelkää niitä varsinaisesti, mutta pelkään sitä kipua. Miltä se tuntuu? Onko täyttä hel*ettiä vai pieni nipistys? Herhiläinen ei Suomessa ole yleinen, mutta sitä on tavattu täällä, joten otin sen mukaan kysymykseen.

Kommentit (62)

Vierailija
61/62 |
13.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kimalainen ei pistä. Itse kannan ne sisään eksyttyään käsikupissa hellästi ulos. Ovat erittäin hyviä kasvien pölyttäjiä. Opettele tuntemaan eläimiä.

Älä lässytä sontaa se ei ole äkäinen niinkuin ampiainen mutta onhan noita kimalaisen  piilkkejä elämän  varrella tullut.Viisi -kuusi vuotiaana sain varmaan sata piikkiä kun menin leikkimään kimalaispesän asukkaiden kanssa kun en tiennyt pelätä  ja aloin paimentamaan pesän asukkaita kroppa täynnä osumia joten lässytys seis kyllä ne pesää puolustaa.

Vierailija
62/62 |
13.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kimalainen pisti jalkapohjaan sukan läpi ja sattui ihan saakelisti. Kuten tuossa edellä joku sanoikin että kuin naula olisi työnnetty jalasta läpi.

Kimalainen ei pistä. Itse kannan ne sisään eksyttyään käsikupissa hellästi ulos. Ovat erittäin hyviä kasvien pölyttäjiä. Opettele tuntemaan eläimiä.

Kyllä pistää kun joutuu kyllin ahtaalle. Mutta eivät ne niin helposti tuikkaa kun ampiaiset.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla