Muita jotka elävät mielikuvitusmaailmassaan
Kommentit (27)
Täällä myös yksi eskapisti. Olen luonut oman maailmani ja siellä vasta mielenkiintoista onkin. On haltioita, velhoja yms. Ei tätä todellista elämää kestä, mieluummin pakenen päänsisäiseen maailmaani.
Vierailija kirjoitti:
Mä luulen että tämä on ihmisen luontainen keino yrittää pitää yllä mielenterveyttään.
Ja eka merkki sen menettämisestä, sika söi eväät ja routakin tuli, piti keksiä sitten loistava mennneisyys, nykysyys ja tulevaisuus Narniassa.
Vierailija kirjoitti:
Ootko sääkin skizzofhreenikko ja eläkkeellä, lapsesi hollywoodtähtiä ja miehesi prinssi Filppi?
Hoh hoijaa noita pseudotieteilijöitä typerine diagnooseineen. Ei kaikki poikkeavuudet ole merkki mistään psyykkisestä häiriöstä.
Elin pitkään aikuisiälle asti ja varsinkin ennen nukkumaanmenoa tai muuten kun aivot sai olla vapaalla niin ne meni mielikuvitus-moodiin. Kehitin mielestäni hyviä tarinoita ja hahmoja jo tunnettuihin leffoihin, sarjoihin, peileihin ym. Kirjoitin ylöskin. Nautin siitä kun sain vapaasti assosioida ja visualisoida mielessäni.
Mutta nyt kun on ns. Oikeaa elämää, opiskelua,töitä ja ihmissuhteita niin en enää vaivu näihin maailmoihin. Tuntuu että elämässä on liikaa kaikkea ja aikataulut. Siten luovuus on myös kadonnut. Mielikuvitus maailma on jotenkin ruosteessa vaikka yritän sinne vaipua. Joskus on ikävä tätä kykyä ja tuntuu että olisi menettänyt jotain oleellista ja tärkeää itsestäni. No jos joskus erakoidun niin toivottavasti se palautuu !
Minä. Elän mielikuvituksessani ja siellä mulla on ystävä ja asun mökillä aika paljon.
Nyt olen ollut mökillä taas.
Ystävällä on auto ja me matkustetaan.
Pitäs varmaan grillata nyt.
Ootko sääkin skizzofhreenikko ja eläkkeellä, lapsesi hollywoodtähtiä ja miehesi prinssi Filppi?