Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Anoppi tulee taas arvostelemaan kukkapenkit!

Vierailija
24.04.2006 |

Kohta on se aika taas käsillä. Meillä on viisi lasta ja iso omakotitalo. Kiitosta en saa mistään, mutta arvostelua kyllä. " Yritä nyt edes kukkapenkit hoitaa" Eipä huomannut tai tajunnut että olin haravoinnut valtavan pihan ja tehnyt muutakin pakollista. Syksyllä marmattaa ja menee pitkin pensaita, vaikka on poimittu mitä tarvitaan. Viime keväänä olisi pitänyt mennä vene kääntämään ison mahan kanssa yms. Olen sanonut että huomio lapset, ei ole mikään pakko rehkiä ja esittää marttyyria, mutta ei viihdy lastemme kanssa. Miehen siskolle lähettää viestejä että taas oli pakko olla meillä hommissa ja on niin kauheata ja raskasta! Mä en van enään jaksa sitä! Mies ei sano äidillensä mitään, menee töihinsä pakoon.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
24.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä miestäsi kuitenkaan hänestä syyllistä. Mies on kuitenkin todella hankalassa välikädessä, kun hänen pitäisi olla väleissä molempien kanssa. Ja jos hänellä ei ole mitenkään erityisen mutkattomat välit äitiinsä, niin asioista on hankala sanoa mitenkään loukkaamatta. Ja kuka oikeasti haluaisi loukata äitiään.

En keksi muuta, kuin että hymyillen ja sovittelevasti sanot, että voisihan niitä kukkapenkkejä enemmän hoitaa, jos haluaisi. Etkä tee siitä yhtään suurempaa asiaa. Mutta tietenkin on vaikea olla välittämättä, kun toinen ärsyttää.

Vierailija
2/10 |
24.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun minä vaan tahdon auttaa, kun teillä on niin KAMALAN raskasta elämä. Ihan normaalia elämää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
24.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enää ei tartte kuunnella sen ikäviä juttuja ja olla arvosteltavana. Jos ihmisellä ei ole mitään muuta tekemistä, kun aiheuttaa toisille pahaa mieltä, niin sellaisen kanssa en tahdo olla missään tekemisissä.

Tsemppiä kaikille joilla on kauhuanoppi!

Vierailija
4/10 |
24.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin tulee kukkapenkit ym puskat sellaseen kuntoon että ei tarvitse enää kitistä.

Ja että se on teidän piha ja jos olette itse tyytyväisiä niin eipä sit tarvii anopinkaan valittaa jos siellä ei ite mitään tee, ja että et sinäkään sen pihaa käy arvostelemassa.

Mitä mahtais anoppis tuumata kun näkis mein pihan, ukkelin harrasteautoja nurkat piukassa... ja rikkaruohot nytpitään kun siltä tuntuu... no ei tääl nyt mitkään ruohot rehota mut en ole mikään innokas puutarha ihminen niin teen just pakolliset.

Vierailija
5/10 |
24.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on ihan sama kuin haastais riitaa. Suuttuu siitä ihan varmasti ja arvostelee sen jälkeen entistä kovemmin suoraan sinulle ja kylillä selän takana.

Vierailija
6/10 |
24.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naama vääränä ja marttyyrinä. Illalla sitten valittaa kun kaikki paikat on kiepeänä ja tämän ikäisen ihmisen pitää työt tehdä. Lisäksi tekee turhaa työtä. Sellaista mitä kukaan normaali ihminen ei vaivautuisi tekemään. Viime keväänä levitti kanan paskaa koko pihalle ilman lupaa. Minulla oli raskauspahoinvointia ja en voinut mennä pihalle viikkoihin!

Vierailija
7/10 |
24.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä on samanhankinen anoppi. Ja olis hauska esitellä sille sitten meidän asfaltti-nurmipihaa ilman minkään valtakunna kukkasta. Vois tipahtaa pyllylleen!

Vierailija
8/10 |
24.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta minä kun aikani kuuntelin anoppia niin tein asiat sille selviksi... eipähän enää kitise mulle niistä asioista.

Ja tein selväksi senkin että kyllä hänen poikansakin saa siihen nurmikon leikkuuseen osallistua yms...

Minähän täällä kaikki saatanan risuaidat joudun tasottamaan käsin kun kukaan ei hommaa mulle mitään johtoja mitkä yktäs puskaan saakka, leikkaan nurtsin, kitken nokkoset yms...

Mies ei tee mitään ja silti mulle kitistään kun kaikki on niin rempallaan... (yksi kohta johon mies luvannut hankkia multaa jo viime keväästä asti...) mutta eipä ole sitä multaa näkynyt.

Vierailija
9/10 |
24.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

No anna anpoin kitistä... ja laita sille miehes siskolle viesti että voi vittu taas se anoppi tuli tänne pöhkimään...

Alat puhumaan sille niin ja vaikka kysyt siltä siskolta että millä keinoin sen anopin pitää sieltä pois kun et ole koskaan sitä sinne ees pyytänyt.

Vierailija
10/10 |
24.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turha täällä on asiasta kitistä!

Sanot suoraan ja töykeästikin jos ei ymmärrä muuten!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi kahdeksan