Kiinnostaako vanhempia naisia nuoremmat miehet?
Olen 20v mies ja kiinnostais kuulla kannattaako lähestyä vanhempia naisia...
Kommentit (54)
Olen ollut ihastunut lähes 20 vuotta nuorempaan mieheen (olin 49, hän juuri täyttämässä 30) - mutta en iän takia, vaan siitä huolimatta. Olimme jotenkin samalla aallonpituudella, vaikka ikäeroa olikin paljon.
Vierailija kirjoitti:
No miten suosittelisit puhumaan vähän vanhemmille? Puhun nyt 30v+ naisista.
Hitaasti ja kuuluvasti. Jos kuulolaite alkaa vinkua, niin äänenvoimakkuutta pienemmälle. Ja jos tuntuu pissan hajua, niin taluta vessaan vaihtamaan uusi Tena Lady.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On aika murtaa myytti, että naisille ei muka merkitsisi miesten ulkonäkö!
Ei merkitse mitään jos mies ei suostu menemään töihin tienaamaan naiselle rahaa.
Hyvä kommentti!
Menetin ite neitsyyteni 21v muijalle ollessani 18v ja hän sanoimun vaikuttavan pari vuotta itteeni vanhemmalta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä oon 29 v nainen ja kiinnostaa lähinnä alle 25 v miehet.
Olen itse 25v nainen ja tykkään 19-22-vuotiaista. :D
pedari
Entä tartteeko olla pitkä ja komea vai onko lyhyt suloinen semmonen mikä kiinnostaa?
Vierailija kirjoitti:
Entä tartteeko olla pitkä ja komea vai onko lyhyt suloinen semmonen mikä kiinnostaa?
Töissä ainakin pitää käydä tienaamassa rahaa. Ellei sitä ole muuten niin perkeleesti.
Saattaa kiinnostaa. Mieltymyksiä on monia. Itse en varsinaisesti ole asettanut mitään ikäkriteerejä enkä ole varsinaisesti kiinnostunut nuoremmista, mutta yksi nyt sattui herättämään kiinnostukseni ja tunteet on vain voimistunut hänen paljastuttua hyväksi keskustelijaksi jolla järkeviä mielipiteitä asioita, hyvin huomioiva kaikilla osa-alueilla ja ihanan positiivinen sekä hymyilevä persoona joka alusta asti suhtautunut lapsiinikin luontevasti. Upea tyyppi, ehkäpä sinäkin olet jonkun vanhemman naisen mielestä. :)
Parisuhteessa olen 21 vuotiaan miehen kanssa ja itse 34.
Vierailija kirjoitti:
Oma miesystäväni on pitkä ja treenattu, mutta yhtä hyvin johonkin voi vedota poikamaisempi olemus. :)
Ei kyllä pahemmin kiinnosta. Sen sijaan vanhemmat miehet kiinnostaa.
39 v: nope. Olet vain pari vuotta tytärtäni vanhempi, tulisi ällötätiolo.
Itse olin 29-vuotiaana parin 16- ja 17-vuotiaan kanssa. Eivät tosin olleet mitään kokemattomia, kokeneena sen huomaa kyllä heti :D Nykyinen kumppani on 26v ja minä 31v. Nuorempia "metsästin" sinkkuna ihan siitä syystä että jaksoivat paremmin, eivät olleet vielä alkoholisoituneita ja katkeria. Ikähaarukka oli hakuna 35:een asti mutta kyllästytti yli 30v miesten katkeruus. Itse olen myös kohdannut paljon hirveitä miehiä, mutta myös paljon hyviä. Miksi antaisin niiden huonojen kokemusten pilata elämääni? Elän mieluummin niiden hyvien kokemusten voimalla. Maailma on niin hyviä kuin huonojakin miehiä/naisia täynnä.
Paras tapa, kuten yleensäkin on olla oma itsensä. Joku vanhempi nainen sitten kiinnostuu jos persoonasi miellyttää.
Ei kiinnosta märkäkorvat, en jaksa kouluttaa.
hrthrheh kirjoitti:
Itse olin 29-vuotiaana parin 16- ja 17-vuotiaan kanssa. Eivät tosin olleet mitään kokemattomia, kokeneena sen huomaa kyllä heti :D Nykyinen kumppani on 26v ja minä 31v. Nuorempia "metsästin" sinkkuna ihan siitä syystä että jaksoivat paremmin, eivät olleet vielä alkoholisoituneita ja katkeria. Ikähaarukka oli hakuna 35:een asti mutta kyllästytti yli 30v miesten katkeruus. Itse olen myös kohdannut paljon hirveitä miehiä, mutta myös paljon hyviä. Miksi antaisin niiden huonojen kokemusten pilata elämääni? Elän mieluummin niiden hyvien kokemusten voimalla. Maailma on niin hyviä kuin huonojakin miehiä/naisia täynnä.
tässä vasta ällötäti. sekaantuu alaikäisiin, hyi hele
Ikä jo ohitettu, mutta kommentoin, ex-mies oli huomattavasti vanhempi minua, tuotti ongelmia.
Vakavassa mielessä ei kannata ajatella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisen kiinnostatus miestä kohtaan on riippuvainen miehen tulotasosta ja varallisuudesta. Iällä ei ole merkitystä.
Paskapuhetta. Itselleni on aina ollut tärkeää miehen ulkonäkö, tämän vuoksi yleensä hieman nuoremmat miehet vetoaa. Minulle toimiva kiihkeä seksielämä ja "syttyminen" on tärkeää. Mikään vanha ryppyinen ukko ei sais mua kiinnostumaan eroottisessa mielessä, ihan sama kuinka paljon olis massia tilillä. Onhan mulla rahaa jo itsellänikin. Useimmat ihmiset ovat jollain tavalla pinnallisia mitä tulee kumppanin valintaan, toisia kiehtoo raha, toisille taas ulkonäkö on tärkeempää. Luonne on tietenkin se tärkein, mutta se saisi tulla koreassa paketissa. On aika murtaa myytti, että naisille ei muka merkitsisi miesten ulkonäkö!
Ja itse olet luonnollisesti kaunotar. Kuten kaikki netissä.
Joo kieltämättä olet hyvin pinnallinen.
Mikä tässä on yhtään sen pinnallisempaa kuin mies etsimässä nättiä nuorempaa naista? Suurin osa miehistä kuitenkin toivoo löytävänsä viehättävän itseään nuoremman naisen, ihan sama minkä ikäsiä tai -näköisiä itse ovat. Miksi naisten tulisi tyytyä vain itsensä ikäisiin tai mieluummin vanhempiin miehiin? Saako nainen etsiä ulkonäöllisesti vain sama tasoisia tai huonompi tasoisia miehiä? Jokaisella on oikeus omiin preferensseihinsä.
PS. En ole kaunotar, mutta en mitenkään pahankaan näköinen. Pidän kehostani ja muutenkin ulkonäöstäni huolta, joten saan osakseni vähän kaiken ikäisten miesten huomiota ihan mukavasti.
Vierailija kirjoitti:
Ikä jo ohitettu, mutta kommentoin, ex-mies oli huomattavasti vanhempi minua, tuotti ongelmia.
Vakavassa mielessä ei kannata ajatella.
Ei se ikä yleensä ole ongelman ydin vaan muut ominaisuudet. Tuttavapiirissäni pariskunta joka ollut hyvässä parisuhteessa noin 13 vuotta. Suhde kukoistaa edelleen. Heillä samanlaiset ajatukset elämän suhteen. Mies on 25 vuotta vanhempi kuin nainen. Toki harvinaisempia parit näin isolla ikäerolla, mutta heillä suhde toimii oikein hyvin.
Ja itse olet luonnollisesti kaunotar. Kuten kaikki netissä.
Joo kieltämättä olet hyvin pinnallinen.