Julkiseen lähiliikenteeseen pitäisi saada premium-vuorot
Osa bussien vuoroista voisi olla ns. premium-vuoroja, joihin pääsee vain premium-kortilla, joka on 2-3 kertaa kalliimpi kuin tavallinen kortti. Premium-bussit olisivat paremmin varusteltuja ja kuskeilta löytyisi aspa-taitoja. Mitä mieltä olette? Ostaisitteko premium-kortin? Itse menisin mieluummin premium-vuorolla, kun tietää saavansa parhaan matkustusmukavuuden (varustelu ja kanssamatkustajat)
Kommentit (24)
Vierailija kirjoitti:
Niitä kutsutaan takseiksi.
Ei ainakaan omat taksikokemukseni vastaa aloituksen kuvausta millään tavalla
Up kertokaa näkemyksiä. Maksaisitteko palvelusta?
ap
Espoolaisilla on. Nopea metroyhteys ja vierellä kulkee suora bussilinja kotiportailta Kamppiin.
Mitä "parempaa varustelua" lähibusseissa sitten tarvitsisi olla? Ja mitä erityistä asiakaspalvelua kuljettajan pitäisi olla tarjoamassa?
Junissahan on ykkösluokka. Miksei busseissakin??
Mulle riittää että kuski ja matkustajat pitää metelin ja mölinän minimissään ja löytyy istumapaikka. Mitähän palveluja näille kaupunginsisäisille pyrähdyksille sitten tarvittaisiin? Jalkakylpy maitokahvilla samalla kun kuski hoilaa aarioita jostain operetista?
Vierailija kirjoitti:
Mitä "parempaa varustelua" lähibusseissa sitten tarvitsisi olla? Ja mitä erityistä asiakaspalvelua kuljettajan pitäisi olla tarjoamassa?
Vai onko kuljettajan oltava "paremmin varusteltu"?
Vierailija kirjoitti:
Mitä "parempaa varustelua" lähibusseissa sitten tarvitsisi olla? Ja mitä erityistä asiakaspalvelua kuljettajan pitäisi olla tarjoamassa?
Kotimaisten kielten hyvä taito? Paikallistuntemus?
En tod. Esim. dameissahan on junissa ykkösluokan vaunut ja normivaunut. Huoh. :D
Missä kaupungissa?
Minä näytän salaa kaikille kotimatkaani hankaloittejoille salaa keskisormea.
---ttaa ne nappien painajat ja pysäkeillä viittoilijat.
Hellsingissä.
-
Onneksi koulut loppuvat ja muutenkin jwngi jää kesälomille, ettei tarvitse enää v-maisen työpäivän jälkeen verenpaineitta´kohottaa turhien 200 m matkoja bussilla kulkevien plösöjen takia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niitä kutsutaan takseiksi.
Ei ainakaan omat taksikokemukseni vastaa aloituksen kuvausta millään tavalla
Joo aspa-taidot ja taksikuskit sopivat aika huonosti yhteen. No, onhan niitä poikkeuksiakin toki.
Voisin maksaa vähän enemmän bussilipusta jos se takaisi, että kukaan ei tule viereen istumaan :D Ärsyttävää kun on isot ja painavat kantamukset ja sitten joku tunkee viereen ja joudut hautautumaan laukkujen alle sen sijaan että saisit pitää ne mukavasti viereisellä penkillä.
Vierailija kirjoitti:
Mitä "parempaa varustelua" lähibusseissa sitten tarvitsisi olla? Ja mitä erityistä asiakaspalvelua kuljettajan pitäisi olla tarjoamassa?
Paremmat penkit, ilmastointi, häikäisysuoja ikkunoissa. Kuljettaja voisi ymmärtää, että matkustajat ovat asiakkaita. Hyvä suomen kielen taito ja englantiakin olisi syytä osata
Vierailija kirjoitti:
Eikö ap:llä ole varaa taksiin?
Ei ole varaa käyttää paria tonnia kuussa taksimatkoihin. Tuskin kovin monella muullakaan täällä on sellaisia summia
Mee pyörällä tai kävellen jos on noin vaikeeta istua normaalilla penkillä, vaihtaa bussin toiselle puolelle jos häikäisee ja olla itse ystävällinen kuljettajalle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö ap:llä ole varaa taksiin?
Ei ole varaa käyttää paria tonnia kuussa taksimatkoihin. Tuskin kovin monella muullakaan täällä on sellaisia summia
No sitten on vaan tyytyminen siihen, mihin on varaa. Nykyäänhän on yksityishenkilöillekin leasingautoja parin-kolmensadan euron kuukausimaksulla. Polttoaine tulee tuon lisäksi.
Sitten puuttuukin enää suomesta kansa jolla olisi varaa matkustaa niillä!
2-3 kertainen lipun hinta ei paljon auta, jos asiakaskunta on kolme jamppaa päivässä.
Niitä kutsutaan takseiksi.