Julkiseen lähiliikenteeseen pitäisi saada premium-vuorot
Osa bussien vuoroista voisi olla ns. premium-vuoroja, joihin pääsee vain premium-kortilla, joka on 2-3 kertaa kalliimpi kuin tavallinen kortti. Premium-bussit olisivat paremmin varusteltuja ja kuskeilta löytyisi aspa-taitoja. Mitä mieltä olette? Ostaisitteko premium-kortin? Itse menisin mieluummin premium-vuorolla, kun tietää saavansa parhaan matkustusmukavuuden (varustelu ja kanssamatkustajat)
Kommentit (24)
Kyllä maksaisin. Tänään lähes tyhjässä ratikassa piti sen kaikkein pahanhajuisimman kanssamatkustajan tulla löyhyttämään kainaloitaan viereeni, vaikka tilaa olisi ollut riittämiin. Jos rahalla pääsee eroon itsekseenmölisijöistä ja viemärirasseista, olen mukana.
Yhteiskäyttöautoja on jo Suomessakin.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä maksaisin. Tänään lähes tyhjässä ratikassa piti sen kaikkein pahanhajuisimman kanssamatkustajan tulla löyhyttämään kainaloitaan viereeni, vaikka tilaa olisi ollut riittämiin. Jos rahalla pääsee eroon itsekseenmölisijöistä ja viemärirasseista, olen mukana.
Mistä päättelet, ettei pahanhajuinen itsekseenmölisijä käyttäisi sitä premium-bussia? Varallisuus ei välttämättä näy olemuksessa eikä käytöksessä.
Voisin muuten maksaa, jos se oleellisesti nopeuttaisi työmatkojani verrattuna normijulkiseen, verottajakin kiittäisi. Nimimerkillä juuri veroilmoitukseensa työmatkakulunsa ansiotulovähennyksenä kategoriassa "matkat kotoa vaihtuviin työkohteisiin" korjannut.