Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Siitepöly allergia

Vierailija
08.05.2018 |

Mistä tietää mille on allerginen? Mulla nyt alko kaiheet kutinat allergiasta.... ja kauanko tää kestää?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
08.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä nyt on vain villi veikkaus, mutta kuulemma ne lääkärillä testaavat ihan kasveittain, mille olet allerginen.

Itsellä loppuu siinä keskikesään mennessä kokonaan. Olen koivulle niin allerginen, että saan siihen valtion kustantamaa siedätystä.

Vierailija
2/11 |
08.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kävin allergiatesteissä. Suosittelen. Saa todellisen varmuuden. Mulla pujo ja koivu tosi allergisoivia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
08.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vetiset kutisevat silmät

Vuotava tukkoinen nenä

Väsymys, päänsärky, ahdistus keuhkoissa

Itse olen koivulle ja pujolle allerginen.

Vierailija
4/11 |
08.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

yhdys sana-härö

Vierailija
5/11 |
08.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällä hetkellä kukkii leppä ja koivu. Meillä poika ihan tukossa lääkkeistä huolimatta. Allerginen juuri noille. Koivu siedätetty. Ilman sitä ei pystyis menemään ulos ollenkaan eikä ilkunoita vois pitää auki ilman että silmät muurautuis umpeen ja hengitys menis niin ahtaalle et pitäis spiralle lähtee.

Nyt on luvattu todella paha koivukevät.

Vierailija
6/11 |
08.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Auttaako tähän enää mikään? Aloitin heinixit vasta viikko sitten ja olo on tuskainen.

Vierailija
7/11 |
08.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että joku kehtaa! Se on siitepölyallergia! Mistä näitä yhdyssanavammaisia tulee! Ja esittävät vielä aikuisia, vaikka ovat oikeasti tokaluokkalaisen tasolla.

Vierailija
8/11 |
08.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Että joku kehtaa! Se on siitepölyallergia! Mistä näitä yhdyssanavammaisia tulee! Ja esittävät vielä aikuisia, vaikka ovat oikeasti tokaluokkalaisen tasolla.

Kyllä normaali tokaluokkalainen osaa yhdyssanat.

Vierailija
9/11 |
08.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

yhdys sana-härö

Niinpä. Että joku kehtaa!

Vierailija
10/11 |
08.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä nyt on vain villi veikkaus, mutta kuulemma ne lääkärillä testaavat ihan kasveittain, mille olet allerginen.

Itsellä loppuu siinä keskikesään mennessä kokonaan. Olen koivulle niin allerginen, että saan siihen valtion kustantamaa siedätystä.

Lähellekään kaikki lääkärit eivöt noihin testeihin usko. Tulee vääriä tuloksia helposti. Yleinen linja on se, että voi kokeilla käsikauppalääkkeitä, ja jos helpottaa, voi käydä lääkärin luona ja saa reseptilääkkeet. Jos koivuaikaan saa selvät oireet, niin se riittää kyllä diagnoosiksi.

Vierailija
11/11 |
08.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

yhdys sana-härö

Niinpä. Että joku kehtaa!

Jos ei pysty edes peruskoulun alimpien luokkien tasolla kirjoittamaan, on parempi jättää se kirjoittaminen jonkun muun huoleksi. Ja sillä välin mennä takaisin sinne ekalle luokalle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi yksi