Ovatko nämä yhdyssanavammaiset yksi ja sama henkilö
Vai onko niitä oikeasti näin paljon? Miten joku kehtaa?
Kommentit (26)
Mulle tulee yhdyssanoissa virheitä...ja pilkuissa ja lauserakenteissa ja kuin/kun sanojen käytössä... Joskus ne jää tekstiin kun kännykällä kirjoittaa ihan sen vuoksi, että on pitkä sana jonka alkuosaan on jäänyt kirjoitusvihrhe. Kännykän sanakirja ei tunnista sanaa osana yhdyssanaa, jolloin sen virheen korjaaminen rasittaa liikaa. Kun pistää välilyönnin sanojen väliin, niin silloin känny tarjoaa korjattua vaihtoehtoa.
Mutta se tuntuu itsestänikin kummalliselta kun joillain tuntuu tulevan virheitä jopa tyyliin maka rooni ja avo kaado.
Vierailija kirjoitti:
Olin ennen yhdyssananiuho, mutta olen huomannut vuosien saatossa, että monet itseäni menestyneemmät (esim. myyntipäällikköjä, aluepäällikköjä) kirjoittavat Facebookissa mitä karmeimpia yhdyssanavirheitä. Jopa firmojensa promo-postauksissa. Ei näytä hidastavan menoa hitustakaan. Joten nykyään en jaksa kiinnittää huomiota.
Ei sellaisilla pomoilla, jotka tekevät yhdyssanavirheitä, ole minkäänlaista arvostusta, edes ihmisarvoa kenenkään järkevän ihmisen silmissä. He ovat wannabe-pomoja, joista ei koskaan tule mitään. Vaikka posti olisi mikä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olin ennen yhdyssananiuho, mutta olen huomannut vuosien saatossa, että monet itseäni menestyneemmät (esim. myyntipäällikköjä, aluepäällikköjä) kirjoittavat Facebookissa mitä karmeimpia yhdyssanavirheitä. Jopa firmojensa promo-postauksissa. Ei näytä hidastavan menoa hitustakaan. Joten nykyään en jaksa kiinnittää huomiota.
Ei sellaisilla pomoilla, jotka tekevät yhdyssanavirheitä, ole minkäänlaista arvostusta, edes ihmisarvoa kenenkään järkevän ihmisen silmissä. He ovat wannabe-pomoja, joista ei koskaan tule mitään. Vaikka posti olisi mikä.
Ainakin ne joita tunnen läheisesti ovat pidettyjä. Sosiaalisia ja isot kaveripiirit ympärillä. Tekevät myös paljon eventtejä joissa pitää kestitä ihmisiä, ihmiset tulevat maistamaan heidän tuotteitaan messuilla jne. Tuollaiseen ei yhdyssanavirheet paljoa taida painaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ainakin ne joita tunnen läheisesti ovat pidettyjä. Sosiaalisia ja isot kaveripiirit ympärillä. Tekevät myös paljon eventtejä joissa pitää kestitä ihmisiä, ihmiset tulevat maistamaan heidän tuotteitaan messuilla jne. Tuollaiseen ei yhdyssanavirheet paljoa taida painaa.
He ovat silti wt-porukkaa. Vaikka kuinka olisi isot kaveripiirit. Eiväthän he osaa edes yhdyssanoja.
Mulle on aina ollut inhookkeja noi yhdyssanat, siks mä välttelen niitä.