Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ovatko nämä yhdyssanavammaiset yksi ja sama henkilö

Vierailija
08.05.2018 |

Vai onko niitä oikeasti näin paljon? Miten joku kehtaa?

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
08.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kuule, heitä on tällä hetkelläkin mm. väsäämässä Jauhe Liha Erikois Tarjouksen mainosta kaupan 10 Vuotis Juhlan kunniaksi.

Vierailija
2/26 |
08.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just mietin samaa. Aivan käsittämättömiä virheitä yhdyssanojen kohadalla joka toisessa viestissä. Itsellä ainakin "kielikorva" hälyttää välittömästi, kun meinaan kirjoittaa väärin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
08.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mutta onhan noi yhdyntäsanat aika vaikeita.

Vierailija
4/26 |
08.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kielioppi neurootikot valittamassa virheistä. Heh, kuinka ironista se onkaan että kielioppi neurootikot eivät huomaa itse omia virheitään.

Vierailija
5/26 |
08.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kielioppi neurootikot valittamassa virheistä. Heh, kuinka ironista se onkaan että kielioppi neurootikot eivät huomaa itse omia virheitään.

Kielioppi neurootikot.

Vierailija
6/26 |
08.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jep esimerkiksi #2 kirjoitti "kohadalla"! 

Ei jestas mitä kirjoitus virheitä!

Vierailija
7/26 |
08.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi kuule, heitä on tällä hetkelläkin mm. väsäämässä Jauhe Liha Erikois Tarjouksen mainosta kaupan 10 Vuotis Juhlan kunniaksi.

Valitettavasti en kuule sillä minulla on kuulovamma.

Vierailija
8/26 |
08.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä sä oot pätemään vihreistä?

Vierailija
9/26 |
08.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ihminen ei osaa yhdyssanoja, hän on jäänyt sinne toiselle luokalle, ja on vielä huonosti menestyvä esimerkki tokaluokkalaisesta. Kyse ei siis ole mistään peruskoulupohjaisesta eikä mistään peruskoulupudokkaasta, ellei ole sitten pudonnut toisella luokalla. En ymmärrä, miten sellainen kehtaa kirjoittaa yhtään sanaa, ja miten sellainen voi elämässä toimia millään tavalla, koska jokainenhan näkee, mikä tilanne on.

Vierailija
10/26 |
08.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole, on täällä joku toinenkin.

Vierailija
11/26 |
08.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällähän on niin väliä miten textiä työntää pihalle.

Vierailija
12/26 |
08.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kirjoitus virheitä. Ja lyöntivirhe on täysin eri asia kuin se, että on jäänyt huonosti koulussa menestyvän tokaluokkalaisen tasolle kehityksessään.

Vierailija
13/26 |
08.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin yksi vakkari: Kirjoittaa iso utareisista naisista. Itse ilmeisesti lauta.

Vierailija
14/26 |
08.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vihreistä! VIHREISTÄÄÄ!! 

Hähähää! Katsokaa!

Vierailija
15/26 |
08.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No mutta onhan noi yhdyntäsanat aika vaikeita.

Niin on ja ihan kaikkien kanssa ei kannata yhdistyä, sanoi äitikin. Parempi pitää pientä rakoa...

Vierailija
16/26 |
08.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos ihminen ei osaa yhdyssanoja, hän on jäänyt sinne toiselle luokalle, ja on vielä huonosti menestyvä esimerkki tokaluokkalaisesta. Kyse ei siis ole mistään peruskoulupohjaisesta eikä mistään peruskoulupudokkaasta, ellei ole sitten pudonnut toisella luokalla. En ymmärrä, miten sellainen kehtaa kirjoittaa yhtään sanaa, ja miten sellainen voi elämässä toimia millään tavalla, koska jokainenhan näkee, mikä tilanne on.

Mistä tiedät minkä ikäistä porukkaa täällä on?

T: ekaluokkalainen

Vierailija
17/26 |
08.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä en voi ymmärtää, miten sellaiset kehtaavat hankkia lapsia. Hehän siirtävät yhdyssanavammaisuutensa seuraavaan sukupolveen.

Vierailija
18/26 |
08.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vihreistä! VIHREISTÄÄÄ!! 

Hähähää! Katsokaa!

Miksi sä kisaat mua? Oletkona joku koulunkiusaaja?

Vierailija
19/26 |
08.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin ennen yhdyssananiuho, mutta olen huomannut vuosien saatossa, että monet itseäni menestyneemmät (esim. myyntipäällikköjä, aluepäällikköjä) kirjoittavat Facebookissa mitä karmeimpia yhdyssanavirheitä. Jopa firmojensa promo-postauksissa. Ei näytä hidastavan menoa hitustakaan. Joten nykyään en jaksa kiinnittää huomiota.

Vierailija
20/26 |
08.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse huomaan omani vasta kirjoitettuani. Ja sille yhelle tyypille: Oikeinkirjoitus ei ole kielioppia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme viisi