Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kertokaa entisistä kumppaneistanne asioita, joiden takia he ovat entisiä!

Vierailija
08.05.2018 |

Saadaan mielenkiintoinen ketju!

Kommentit (60)

Vierailija
41/60 |
08.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hän katkeroitui täysin, kun ei saanutkaan töitä pitkän koulutuksen (maisteriksi asti) jälkeen, valmistui suoraan lama-ajan alkuun. Pitkäaikainen työttömyys johti masennukseen ja äärimmäiseen katkeruuteen, jonka seurauksena hänen lähellään sai ns. hiipiä kokoajan varpaisillaan ja varoa sanomasta mitään mikä voisi edes epäsuorasti saada hänet ajattelemaan työttömyyttään tai muuten alkoi monen päivän mykkäkoulu ja pahantuuleisuus. Oli avoimesti katkera kaikille joilla oli töitä, kuten minulle ja veljilleni. Koko mies muuttui persoonaltaan täysin, hänestä tuli vihainen, masentunut ja negatiivinen. Joi paljon alkoholia ja vietti päiväkausia kannabispössyissä valittaen kaikesta. Päästi itsensä rappiolle muutenkin; lopetti liikkumisen, lihoi lihomistaan eikä suostunut edes kampaajalla käymään.

Jaksoin olla tukena ja jatkuvana tsemppaajana 2 vuotta kunnes en pystynyt enää, tajusin että suhde söi mua sisältäpäin. En enää osannut rakastaa ihmistä joka pisti työuralle niin suuren painoarvon ettei millään muulla elämässä ollut mitään väliä.

Ei kai tämä tapaus, siis tämä mies, olisi ollut yhtään siedettävämpi vaikka olisikin käynyt säännöllisesti kampaajalla..? Nätisti föönattu kampaus tai kiharat mutta hirvee mörökölli, ei auta.

Vierailija
42/60 |
08.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorina olimme hyvin rakastuneita ja tulimme toimeen, mutta mitä vanhemmaksi hän tuli, sitä kiivasluontoisempi hänestä tuli. Kiihtyi 0 100 ihan mitättömistäkin asioista ja saattoi rääkyä kurkku suorana mulle myös julkisella paikalla. Lisäksi heitteli tavaroita ja kävi käsiksi. Annoin samalla mitalla aina takaisin. Kunnes väsyin..

Lisäksi hän oli äärettömän mustasukkainen. Ärsyttävä tyhjännarisija , voi miksi, voi miksi haaskasin häneen 11 vuotta elämästäni?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/60 |
08.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

-katkeruus

-itserakkaus

-ei ollut koskaan MISSÄÄN asiassa väärässä 

-hänen piti sanoa aina viimeinen sana joka asiassa

-ei kestä, jos joku ei pidä hänestä

-ilkeys

-itsensä korostaminen joka käänteessä (esim. vaihtaa whatsapp-kuvansa 1-3 kertaa viikossa. kyseessä kuitenkin aikuinen, yli 30 v oleva mies, joka ottaa niitä selfieitä edestä, sivusta ja takaa omasta pärstästään)

-muiden jatkuva vähättely ja haukkuminen

-kerskuminen sukunsa historialla, rahoillaan (joita ei ole), taidoillaan (vähäiset), asuinalueellaan (ihan ok), autollaan (paska), kokkaustaidoillaan, älyllään, kaadoillaan ja kaikella mahdollisella mitä vaan keksii

-jokainen keskustelu kääntyy häneen. Jos puhutaan Namibian heimosta vuodelta 345 eKr, hän sai siitäkin aasinsillan omiin saavutuksiinsa ja kokemuksiinsa

-väittelee ihan vaan väittelemisen vuoksi

-puhuu vaikka mustan valkoiseksi

-ei empatiaa

-ei pysty hyväksymään virheitään (koska hänen mielestään hänessä ei sellaisia ole)

-hänen huumorinsa oli muiden pilkkaamista ja jos sitä ei kestänyt, niin ei itsellä ollut huumorintajua. itse ei kestänyt pienintäkään kritiikkiä

-asioiden vatvominen maailman tappiin asti

-ylianalysointi

-kun harjasin hampaita hän tuli viereeni ja vain salakavalasti töni minut pois tieltä, jotta itse pääsee lavuaarille

-nolasi minut jatkuvasti 

-haukkui

-näsäviisas

-sanoi asiat niin, ettei niihin voinut tarttua, esim. "näytät h**ralta" minä: siis sanoitko sä mua just h**raksi? hän: "en! mä sanoin et näytät, siinä on ero"

tässä nyt muutama

Nyt tapailee jotain uutta uhria, voimia tälle naiselle.

Vierailija
44/60 |
08.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja vielä lisää 43 inpiroituneena:

-kiihtyy myös nollasta miljoonaan sekunnissa. Saa aivan järkyttäviä raivareita

-tämäkin yksi tyhjänarisija

Voi miksi minä tuhlasin tähän 7 vuotta :D

Onneksi on kohtalotovereita!

Vierailija
45/60 |
08.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laiska, uskomattoman laiska. Tsiljoona selitystä, miksei voi tehdä jotain. Ei voinut tiskata tai käsitellä astioita, koska "tulee ällöttävä haju käsiin", ei tehdä ruokaa, koska "se käry on inhottavaa ja mulle tulee pää kipeäksi siitä kärystä", ei voinut siivota "kun mä siivoon, siivon sitten kunnolla" (=eli ei koskaan), ei auttaa pihalla "mun selkä kipeytyy", ei voinut helvetti soikoon edes tuoda ruokaa pikaruokalasta tullessaan vaikka soitin vaan mun piti lähteä hakemaan erikseen.

Kaiken kaikkiaan sanoisin, että niin laiskaa miestä ei maailmassa ole. Hänelle ei tuottanut ongelmia nukkua/loikoilla klo 15 lauantaina vielä yöunilla, kun siivosin kotia. Hänelle oli ok, että ,minä kaivoin junttaiseen savimaahan kasveja, kun hän pelasi ikkunan takana pleikalle. Nekin kasvit hän oli halunnut ostaa. Jouduin jopa kuumeessa kävelemään räntäsateessa hakemaan itselleni särkylääkkeitä kilometrin päästä apteekista, koska ei jaksanut lähteä hakemaan. Lähes 3 tuntia pyysin, että lähtisi, kun kurkku on kipeä ja huono olo. Koko ajan vaan hoki, että "joo, joo, mä meen kohta" ja sitten "en taatusti mene, kun koko ajan nalkutat".  Samoin umpparitulehduksessa jouduin itse ajamaan päivytykseen auton, koska hän ei jaksanut lähteä viettämään lauantai-iltaa päivystykseen. Minä sitten kivusta kippurassa ajoin autoa ja etsin vielä sairaalan pihalta parkkipaikkaa.

Tämä tyyppi sitten masentui ja oli tosi pahana, kun tajusin jättää moisen loisen.

Vierailija
46/60 |
08.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hengityksen paha haju. Satun olemaan itse aistiherkkyyden ääripäässä, neurologinen juttu.

20 v jälkeen hän ei ole edelleenkään naimisissa, vaikka on ollut monen ihastus.

Vierailija
47/60 |
08.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sillä naisella oli päässä jotain vikaa...

Muuten ihan mukava, mutta todella ikävä bakteerikammo. Ei voinut kuvitellakaan koskevansa lemmikkikoiraa. Kaikki kodin pöytien pinnat täytyi päivittäin pyyhkiä pesuaineen kanssa varmasti puhtaaksi. Kaupasta ostetut herkkusienet ja ihan kaikki muutkin kasvikset ja vastaavat piti ehdottomasti aina kuoria. Siis tällaista ihan neuroottisuuden puolelle menevää ylireagointia kaikkeen mikä vähänkin voisi olla epäpuhdasta.

Ei voinut kuvitellakaan, että oltaisiin alettu yhdessä asumaan.

Vierailija
48/60 |
08.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahoinpiteli lapsia (biologisesti omiaan) sekä henkisesti, että fyysisesti. Uhkaili erolla aina, kun hänen vaatimuksiaan ei noudatettu kyseenalaistamatta. Ei osallistunut kodin eikä lasten ylläpitoon. Oli aina oikeassa ja oikeutettu sanelemaan perheenjäsentenkin mielipiteen. Haisi pahalle.

Onneksi jätti minut ja perheensä, kun en enää pyytänyt anteeksi ja myöntänyt olevani väärässä.

Vierailija
49/60 |
08.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksi loppui. Hän kosi minua sen jälkeen ja halusi lapsia suhteeseen, joka oli jo päättymässä (seksin puutteeseen). Huoh.. Löysin sittemmin täydellisen miehen... jolla ei seiso kolmea minuuttia pidempään. Ikinä. Miehet pitävät minua superseksikkäänä, mutta suhteeseen joudun aina näiden puoli-impotenttien kilttimiesten kanssa!

Vierailija
50/60 |
08.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakastui työkaveriinsa. En viitsinyt jäädä kolmanneksi pyöräksi.

Valitsi lojaaliuden vanhempiaan kohtaan sen sijaan että olisi asettanut parisuhteensa etusijalle.

Vierailija
51/60 |
08.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Petti ja valehteli. Holtiton rahankäyttäjä, kehtasi suuttua mulle kun en maksanut hänen ryyppyreissuaan sen jälkeen kun olin maksanut erään toisen hyvin kalliin hankinnan hänelle, eli mun rahoillani koska oli työtön. Poltti pilveä päivittäin. Sängyssä muuttui itsekkääksi, mun olis pitänyt olla vain hänen tarpeitaan varten. Sovinisti. Rakkaus loppui kuin seinään, alku oli ihanaa ja suoraan satukirjasta mutta todellisuus iski päin naamaa ja kun hormonihöyry haihtui päästäni, musta tuntui kuin olisin herännyt pitkästä unesta. Joo, aika tuore tapaus, siksi sepustus on pitkä.

Meillä on varmaan sama exä, oma ei vaan pettänyt. Nelisen vuotta yhdessä tollasen kanssa riitti ennenkuin tajusin!

Vierailija
52/60 |
08.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huono itsetunto, ei antanut muille puheenvuoroa, raskas tyyppi. Ainoa hyvä juttu oli loistava huumorintaju.

Vierailija
53/60 |
08.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

1. Erilaiset arvot. Olisi halunnut minusta kotirouvan vaikka mies oli opinnoissa takelteleva nuori.

2. Huumeiden käyttö

3. Huumeiden käyttö, asunnottomuus, tapolla uhkailu ja pettäminen

4. Mies asui tietokoneella ja haaveili (mutta ei tehnyt mitään saavuttaakseen haaveitaan). Sanoi pari vuotta myöhemmin, että ei haluakaan perhettä.

5. Nykyinen ei halua perhettä myöskään eli ero edessä

Muistat varmasti seuraavassa suhteessa tarpeeksi painottaa haluavasi perheen?

No perhettä painotin jo 4. ja 5. kohdalla, mutta tulivat katumapäälle. Halusivat siis oikeasti kevytsuhteen ja sanoivat mitä vaan, että en lähtisi. 😁 Nyt taidan perehtyä itsellisen naisen lapsen saamismahdollisuuksiin.

Vierailija
54/60 |
08.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yritti korjata parisuhteen ongelmia ehdottelemalla/painostamalla avoimeen suhteeseen. Tämän olisin vielä jaksanut, koska uskoin sen menevän ohi kun ongelmat saadaan työstettyä, mutta halusi lisäksi ehdottomasti tehdä ensimmäisen lapsemme tähän paskaan tilanteeseen. En suostunut, erosimme.

Ovela. Sinä paksuksi ja lapsen kanssa kotiin ja sitten avoin suhde ja kotipalvelu hänelle.

Vierailija
55/60 |
08.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen jääräpäisyys, joka voi olla hyväkin asia omalla tavallaan (ei luovuta herkällä) jos sen kanavoi oikein, mutta hän lähinnä ns. taisteli tuulimyllyjä vastaan. Opinnoistaan ei osannut pitää kiinni, koska luuli kai itsestään liikoja eikä oppinut epäonnistumisistaan, vaan joka kerta iski hämmennys ja puolustusmoodi ja auktoriteettien syyttely päälle.

Vierailija
56/60 |
08.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laiska, uskomattoman laiska. Tsiljoona selitystä, miksei voi tehdä jotain. Ei voinut tiskata tai käsitellä astioita, koska "tulee ällöttävä haju käsiin", ei tehdä ruokaa, koska "se käry on inhottavaa ja mulle tulee pää kipeäksi siitä kärystä", ei voinut siivota "kun mä siivoon, siivon sitten kunnolla" (=eli ei koskaan), ei auttaa pihalla "mun selkä kipeytyy", ei voinut helvetti soikoon edes tuoda ruokaa pikaruokalasta tullessaan vaikka soitin vaan mun piti lähteä hakemaan erikseen.

Kaiken kaikkiaan sanoisin, että niin laiskaa miestä ei maailmassa ole. Hänelle ei tuottanut ongelmia nukkua/loikoilla klo 15 lauantaina vielä yöunilla, kun siivosin kotia. Hänelle oli ok, että ,minä kaivoin junttaiseen savimaahan kasveja, kun hän pelasi ikkunan takana pleikalle. Nekin kasvit hän oli halunnut ostaa. Jouduin jopa kuumeessa kävelemään räntäsateessa hakemaan itselleni särkylääkkeitä kilometrin päästä apteekista, koska ei jaksanut lähteä hakemaan. Lähes 3 tuntia pyysin, että lähtisi, kun kurkku on kipeä ja huono olo. Koko ajan vaan hoki, että "joo, joo, mä meen kohta" ja sitten "en taatusti mene, kun koko ajan nalkutat".  Samoin umpparitulehduksessa jouduin itse ajamaan päivytykseen auton, koska hän ei jaksanut lähteä viettämään lauantai-iltaa päivystykseen. Minä sitten kivusta kippurassa ajoin autoa ja etsin vielä sairaalan pihalta parkkipaikkaa.

Tämä tyyppi sitten masentui ja oli tosi pahana, kun tajusin jättää moisen loisen.

Jotenkin aina surettaa kun kuulee näistä miten sairasta kumppaniaan ei viitsitä edes sen verran huomioida että hakisi lääkettä tälle. Puolisossani on niin paljon ominaisuuksia jotka saavat raivon partaalle, mutta sydäntä aina lämmittänyt se miten toisen ollessa kipeänä on huolehdittu lääkkeitä apteekista, tuotu herkkuja kaupasta ja tuotu vesilasia ym, puolin ja toisin. Jotenkin pistää vihaksi se, että kun toinen on heikommillaan ja väsynyt, silloin juuri jätetään yksin vaikka hänen auttamisensa on pieni vaivannäkö.

Vierailija
57/60 |
08.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

- Suhtautui minuun vähättelevästi ja arvostellen, halusi pelkkää seksiä, vertaili muihin. Vuosia myöhemmin halusi minut takaisin kun olen kuulemma "ihanin ihminen ikinä" ja hän "rakastaa" minua. Vähän myöhäistä, vittusaatana. 

- Huumorintajuttomuus, murjotus ja mykkäkoulu, räjähtely, passiivisaggressiivisuus

- Alkoholiongelma ja peliriippuvuus, yleinen tylsyys

- Haukkui minua muka huumorin varjolla, suhtautui naisiin alentuvasti

- Alkoholiongelma, mustasukkaisuus, takertuminen, lompakollani loisiminen, avuttomaksi heittäytyminen asiassa kuin asiassa. Väitti olevansa "kiltti", vaikka oli oikeasti äärimmäisen itsekäs ja hyväksikäyttävä luonne.

- Aivan järkyttävä sotkuisuus ja hajamielisyys. Muuten mukava tyyppi, en vain jaksanut sitä sotkua

Siis ollaanko me tapailtu samaa tyyppiä..????

Listaamani asiat viittaavat eri henkilöihin. Siis yksi ransk. viiva/ tyyppi

Oletko tapaillut tyyppiä, jossa yhdistyivät KAIKKI nuo ominaisuudet? Otan osaa.

Vierailija
58/60 |
08.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löi. Heitti päin seinää kun hymyilin juhlissa hänen kavereilleen.

Oli hyvin nopeasti entinen!

Vierailija
59/60 |
08.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miltei järjen vei ja orjankin yritti tehdä: Mustasukkaisuus, patologista luokkaa

Vierailija
60/60 |
08.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

1. exä: Ylimustasukkainen, asensi tietokoneelleen salasanan kopioimisohjelman (käytin samaa konetta hänen luona käydessä), luki salaa tekstareita yms. 

2. exä: Aivan avuton sosiaalisissa tilanteissa. Niin avuton, että jouduin häpeämään häntä. Läheisriippuvaisen oireita.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi kolme