Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kertokaa entisistä kumppaneistanne asioita, joiden takia he ovat entisiä!

Vierailija
08.05.2018 |

Saadaan mielenkiintoinen ketju!

Kommentit (60)

Vierailija
1/60 |
08.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pettäjäluonne.

Vierailija
2/60 |
08.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän ei rakasta minua enää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/60 |
08.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Introvertti.

Vierailija
4/60 |
08.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritti korjata parisuhteen ongelmia ehdottelemalla/painostamalla avoimeen suhteeseen. Tämän olisin vielä jaksanut, koska uskoin sen menevän ohi kun ongelmat saadaan työstettyä, mutta halusi lisäksi ehdottomasti tehdä ensimmäisen lapsemme tähän paskaan tilanteeseen. En suostunut, erosimme.

Vierailija
5/60 |
08.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

mammanpoika, epälojaali, epäluotettava

Vierailija
6/60 |
08.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän halusi lapsen.

Vierailija
7/60 |
08.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen lapsi.

Vierailija
8/60 |
08.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli poissaoleva (siis henkisesti) ja suhteen loppuvaiheessa kutsui useaan kertaan väärällä nimellä.

Vierailija
9/60 |
08.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

yh jolla kaksi lasta joiden kulut minun olisi pitänyt maksaa yms.

Vierailija
10/60 |
08.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eka pettänyt vuosikausia. Erohan siitä tuli.

Toka halusi lapsen, minä en. Se riipii vieläkin.

Vierailija
11/60 |
08.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luuseri -ei viihtynyt töissään eikä siten ollut rahaa maksaa mistään mitään eli aivan pa.

Vierailija
12/60 |
08.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voimanostaja, käytti steroideja.. ei sitä jaksanut katsoa.

Vierailija
13/60 |
08.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Petti vuosia ja sit ekan kerran kun löi, sai lähteä.

Vierailija
14/60 |
08.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Petti ja valehteli. Holtiton rahankäyttäjä, kehtasi suuttua mulle kun en maksanut hänen ryyppyreissuaan sen jälkeen kun olin maksanut erään toisen hyvin kalliin hankinnan hänelle, eli mun rahoillani koska oli työtön. Poltti pilveä päivittäin. Sängyssä muuttui itsekkääksi, mun olis pitänyt olla vain hänen tarpeitaan varten. Sovinisti. Rakkaus loppui kuin seinään, alku oli ihanaa ja suoraan satukirjasta mutta todellisuus iski päin naamaa ja kun hormonihöyry haihtui päästäni, musta tuntui kuin olisin herännyt pitkästä unesta. Joo, aika tuore tapaus, siksi sepustus on pitkä.

Vierailija
15/60 |
08.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä mitä...ei vieläkään yhtään narsisti miestä.

Vierailija
16/60 |
08.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielenvikainen. Tykkäsi esim.seistä alasti yöllä avonaisten ikkunoiden edessä. Ero paljasti myös seuraamisen, stalkkaamisen ja matkimisen kaikissa asioissa. Olen yllättänyt hänet tutkimassa takapihaani ja toisella kertaa pyöriäni. Talon edustalla parkissa kyttää myös liian usein. Varmaan tehnyt paljon muutakin sinä aikana kun olen töissä.

Vierailija
17/60 |
08.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä aloittaisin?

Mustasukkainen kavereistani, mielenterveysongelmia, takertuvainen, yksinkertainen, ei ymmärtänyt kaikkea mistä yritin puhua.. henkisesti painostava, halusi heti naimisiin, ei lopussa kunnioittanut minua seksuaalisesti, intti vastaan ihan periaatteesta, keksi omia tarinoitaan ja menoja tehdäkseen vissiin vaikutuksen... en onneksi katsellut kauaa.

Vierailija
18/60 |
08.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

-viilsi mun kämmenen auki mattoveitsellä

-kuskasi likaiset tiskit aina kylpyammeeseen, ettei tarvitsisi tiskata niitä (poissa silmistä, poissa mielestä)

-poltti lindorfin kirjeet ja huuhteli vessanpöntöstä alas, koska ei aikonut maksaa niitä

-jahtasi minua pimeässä metsässä ja kuristi takaapäin, nauroi pakenemisyrityksilleni

-kämppänsä oli täynnä jätettä niin, että lattiaa ei edes näkynyt, banaanikärpästen määrä oli ihan jäätävä

-poltti kadulta keräämiään tupakantumppeja, koska hänellä ei ollut tarpeeksi rahaa ostaa tupakkaa

-haiseva penis, josta valui kiimatippoja pitkänä norona, hyi

-pissafetissi

-avautui väkivaltafantasioista ja mahdollisista murhasuunnitelmista

-sanoi lopuksi seurustelleensa kanssani vain, koska halusi hyväksikäyttää minua ja perhettäni, ja uskotteli minulle olevansa vielä oikeasti homoseksuaali

Wtf?

Toinen tapaus:

-hygieniafriikki, sai raivarin jos minulta jäi leivänmuruja pöydälle

-siivosi kokoajan aamusta iltaan

-valitti minulle siitä, että en alkanut sisustaa yhteistä asuntoamme, vaikka olen nainen, ja naiselle sisustamisen pitäisi kuulemma olla luontainen vietti

-yritti änkeä minua nyrkin ja hellan väliin

-kielsi, että en saa olla sängyssä päällä. Kuulemma naisen paikka on miehen alla. Kieltäytyi antamasta suihinottoa tai tuottamasta minulle mitään nautintoa, minkä jälkeen sanoi, etten ole oikea nainen, kun en saa orgasmia

-yritti pakottaa pukeutumaan valkoiseen pitsiin sängyssä, koska olisi kuulemma naisellisempaa

-pilkkasi, että seksi kanssani tuntuu miehen p.anemiselta

-pakotti minut seksiin kerran, ku olin kovassa kuumeessa, ja kieltäydyin varmaan 10 kertaa. Alkoi vaan rynkyttämään väkisin vaikka voin pahoin ja olin itkun partaalla. V*ttu.

-alkoi saamaan raivareita. Karjui, huusi,heittelu tavaroita. Naureskeli yhteiselle ystävällemme, että haluaisi välillä puukottaa minut

-julkaisi minusta pilkkapäivityksiä facebookkiin julkisesti ja heitti ilkeitä vitsejä etusivulle, tämän jälkeen jätin hänet

Sain myöhemmin kuulla hänen veljeltään, että hänellä on diagnosoitu mielenterveysongelma, jota hän oli piilotellut minulta suhteemme ajan.

Olen tällä hetkellä pitkässä parisuhteessa normaalin ja kivan miehen kanssa.

Vierailija
19/60 |
08.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veetuili ja aukoi päätä jatkuvasti ”vitsillä”. Suuttui tosissaan ja sai kunnon kilarit kun vastasi samalla mitalla.

Haukkui minua läskiksi. Mun BMI oli ~20 ja hänen omansa pikemminkin 30... (ei suuremmin lihasmassaa)

Kusi aina kännissä kadulle.

Ikää 30+

Vierailija
20/60 |
08.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väkivaltaa, solvaamista, sairaalloista mustasukkaisuutta eristämisyrityksineen jne.

Jättäessäni hänet itki, että olisi ollut maailman paras poikaystävä kunhan vaan olisin osannut olla ärsyttämättä häntä 👍

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi kaksi