Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kertokaa entisistä kumppaneistanne asioita, joiden takia he ovat entisiä!

Vierailija
08.05.2018 |

Saadaan mielenkiintoinen ketju!

Kommentit (60)

Vierailija
21/60 |
08.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

1. Erilaiset arvot. Olisi halunnut minusta kotirouvan vaikka mies oli opinnoissa takelteleva nuori.

2. Huumeiden käyttö

3. Huumeiden käyttö, asunnottomuus, tapolla uhkailu ja pettäminen

4. Mies asui tietokoneella ja haaveili (mutta ei tehnyt mitään saavuttaakseen haaveitaan). Sanoi pari vuotta myöhemmin, että ei haluakaan perhettä.

5. Nykyinen ei halua perhettä myöskään eli ero edessä

Vierailija
22/60 |
08.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

'olisi ollut maailman paras poikaystävä kunhan vaan olisin osannut olla ärsyttämättä häntä'

Just.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/60 |
08.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eksä oli omasta mielestään seuramies, mutta oikeasti se halusi olla vaan kotona (tissuttelemassa). Joten aina kun mentiin jonnekin, sieltä piti päästä pian kotiin. Aina oli tosi kiva lähteä milloin minnekin, mutta sitten alkoi se "johan tämä on nähty, lähdettäiskö kotiin".

(oikeasti eron syynä oli se rakkaus alkoholiin, mutta lähdetään vähän keveämmällä, miten se juominen heijastui arkeen... ja viikonloppuihin)

Vierailija
24/60 |
08.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä muutama:

- nuoruuden suhde perustui pelkkään seksiin, ei juuri muuta yhteistä sitten ollutkaan

- nalkuttaja ja vittuilija, sai käsittämättömiä raivareita pikkuasioista, tavaroiden heittelijä

- liian lihava, muuten kyllä mahottoman mukava

- liian hörhö, hurahti new ageen tosissaan, en jaksanut enää kuunnella

Mies siis olen, jos ei se jo tuosta tullut selväksi.

Vierailija
25/60 |
08.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uravalinnat vei eri suuntiin, kirjaimellisesti, jouduimme muuttamaan eri puolille Suomea ja kumpikaan ei uskonut kaukosuhteisiin. Exä oli viime suhteessa joutunut väkivallan kohteeksi ja hänellä oli siksi mielenterveysongelmia. Vuosien yhteiselon aikana onnistuin kasvattamaan hänen itsetuntoa ja luottamiskykyä, vähemmän riippuvaiseksi minusta mikä auttoi myös mustasukkaisuuden kanssa.

Ironisesti se oli ehkä yksi eron syy, koska opetin hänelle kuinka elämää eletään itseä varten ja kuinka omien unelmien jahtaaminen on tärkeää. Kun toinen sitten joutui muuttamaan pohjoiseen ja toinen halusi etelään, kumpikaan ei taipunut. Hyvissä väleissä erottiin ettei siinä. Tulevaisuudessa ei ole mitenkään poissuljettua että palataan takaisin yhteen jos elämänsuunnat taas kohtaa.

Vierailija
26/60 |
08.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

1. Erilaiset arvot. Olisi halunnut minusta kotirouvan vaikka mies oli opinnoissa takelteleva nuori.

2. Huumeiden käyttö

3. Huumeiden käyttö, asunnottomuus, tapolla uhkailu ja pettäminen

4. Mies asui tietokoneella ja haaveili (mutta ei tehnyt mitään saavuttaakseen haaveitaan). Sanoi pari vuotta myöhemmin, että ei haluakaan perhettä.

5. Nykyinen ei halua perhettä myöskään eli ero edessä

Muistat varmasti seuraavassa suhteessa tarpeeksi painottaa haluavasi perheen?

Vierailija
27/60 |
08.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Petti, valehteli, käyttäytyi todella törkeästi, haukkui todella rumasti.

Vierailija
28/60 |
08.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

'olisi ollut maailman paras poikaystävä kunhan vaan olisin osannut olla ärsyttämättä häntä'

Just.

Joo ja mustasukkaisuuttakaan ei olisi kuulemma ollut, ellen olisi ollut niin "epäluotettava". Mitä sitten ikinä tarkoittikin, kun en käynyt ilman tuota hyypiötä kuin töissä ja joskus ruokakaupassa, ei ollut sometilejä, ei miespuolisia tuttavia, ei mitään.

Vierailija
29/60 |
08.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuoruuden poikaystävän jätin, koska oli liian lyhyt (162 cm) ja muutenkin nyhverö, halusi istua minun sylissäni, kaivautui yöllä kainalooni, ja itki aina teatraalisesti, kun tapaamisemme jälkeen jouduimme hetkeksi eroon.

Toisen miehen jätin, koska koin jotenkin vahvasti, etten koskaan kelvannut hänelle. Hän kehui ja ihaili muita naisia, heidän ulkonäköään, reippauttaan, saavutuksiaan. Minä olin liian matalasti koulutettu, liian hiljainen, pidin tukkaa tyhmästi ja juttunikin olivat tyhmiä. Tätä miestä ei myöskään saanut mennä lähelle, halata, tms, ellei oltu sängyssä ja tarkoitus harrastaa seksiä.

Kuitenkin itki katkerasti ja vannoi rakastavansa, kun hänet jätin. Uhkaili, että kyllä viimeistään isäni "saa minut ruotuun" (perumaan eron) kunhan kertoo tälle että aion jättää hänet. (Oli hyvissä väleissä isäni kanssa. Isä tosin totesi hänelle, ettei hän voi eikä aio aikuista tytärtään pakottaa jatkamaan suhdetta, jos tämä ei halua).

Kolmannen jätin, koska tämä solvasi ja haukkui minua rumin sanakääntein toistuvasti ja syyttä, kittasi kaljaa ja suoraan kieltäytyi panostamasta suhteeseen mitenkään. Käski minun lähteä, ja kun lähdin, meinasi tappaa itsensä.

Nykyään olen sinkku. Ja ajattelin pysyä sellaisena.

Vierailija
30/60 |
08.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

- Ei ollut suhteen alussakaan varma, halusiko virallisesti seurustella.

- petti.

- haukkui ulkonäköäni ja oli mustasukkainen.

- ystäväni eivät pitäneet hänestä, eikä hän ystävistäni.

Näin jälkeenpäin ajatellen, olen ollut todella surullinen teini, kun seurustelin tuollaisen kanssa ylipäätään.

Vierailija
31/60 |
08.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

- Suhtautui minuun vähättelevästi ja arvostellen, halusi pelkkää seksiä, vertaili muihin. Vuosia myöhemmin halusi minut takaisin kun olen kuulemma "ihanin ihminen ikinä" ja hän "rakastaa" minua. Vähän myöhäistä, vittusaatana. 

- Huumorintajuttomuus, murjotus ja mykkäkoulu, räjähtely, passiivisaggressiivisuus

- Alkoholiongelma ja peliriippuvuus, yleinen tylsyys

- Haukkui minua muka huumorin varjolla, suhtautui naisiin alentuvasti

- Alkoholiongelma, mustasukkaisuus, takertuminen, lompakollani loisiminen, avuttomaksi heittäytyminen asiassa kuin asiassa. Väitti olevansa "kiltti", vaikka oli oikeasti äärimmäisen itsekäs ja hyväksikäyttävä luonne.

- Aivan järkyttävä sotkuisuus ja hajamielisyys. Muuten mukava tyyppi, en vain jaksanut sitä sotkua

Vierailija
32/60 |
08.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaativa ja kierolla tavalla v....mainen. Nuoruuden rakkaus ja en ole koskaan ketään sen jälkeen himoinnut niin paljon kuin häntä. Totta kait olisin halunnut tästä suhteesta enemmän.

Hän oli hyvin vaativa jo suhteen alkuaikoina, määräsi pukeutumista, odotti valtavasi elämältä (oma galleria, miehestä tulee rikas jne.)Jossain vaiheessa ne odotukset ja vaatimukset alkoivat ahdistamaan ja tuntui että elämä tulee olemaan yhtä suorittamista hänen pitämiseksi tyytyväisenä. Sokerina pohjalla hän vertasi koko ajan elämäänsä toisten elämään ja ei jättänyt tilaisuutta väliin jos pääsi kerskailemaan jollakin. 

Muiden naisten tavoin verbaalisesti hyvin lahjakas ja säälimätön sanoissaan. Siksi kaveri toisensa jälkeen kävi sanomassa, että harkitse vielä kerran. Hän piikitteli myös kavereitani heti kun siihen avautui tilaisuus. 

Joskus sitä vain tietää tekevänsä oikean ratkaisun

Vierailija
33/60 |
08.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ex halusi jäädä kotipaikkakunnalle lähelle vanhempiaan ja perustaa perheen. Itse halusin opiskelemaan ja asumaan muualle ja matkustella. Olimme 21 vuotiaita kun erosimme. Kun ikää on tullut lisää ja elämänkokemusta niin tiedän nyt kun jätin hänet niin ratkaisu oli oikea. Olen mies

Vierailija
34/60 |
08.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

- Suhtautui minuun vähättelevästi ja arvostellen, halusi pelkkää seksiä, vertaili muihin. Vuosia myöhemmin halusi minut takaisin kun olen kuulemma "ihanin ihminen ikinä" ja hän "rakastaa" minua. Vähän myöhäistä, vittusaatana. 

- Huumorintajuttomuus, murjotus ja mykkäkoulu, räjähtely, passiivisaggressiivisuus

- Alkoholiongelma ja peliriippuvuus, yleinen tylsyys

- Haukkui minua muka huumorin varjolla, suhtautui naisiin alentuvasti

- Alkoholiongelma, mustasukkaisuus, takertuminen, lompakollani loisiminen, avuttomaksi heittäytyminen asiassa kuin asiassa. Väitti olevansa "kiltti", vaikka oli oikeasti äärimmäisen itsekäs ja hyväksikäyttävä luonne.

- Aivan järkyttävä sotkuisuus ja hajamielisyys. Muuten mukava tyyppi, en vain jaksanut sitä sotkua

Siis ollaanko me tapailtu samaa tyyppiä..????

Vierailija
35/60 |
08.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuoli.

Vierailija
36/60 |
08.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mammanpoika, itsekäs, laiska. Ei halunnut seksiä eikä hellyyttä. Palvelua ja rahaa vain. Ja lastenhoitajan. Mutta myös seurallinen ja huumorintajuinen halutessaan.

Vierailija
37/60 |
08.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alapeukuttaja

Vierailija
38/60 |
08.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saadaan mielenkiintoinen ketju!

En kerro koska sinä et osaa käyttää välimerkkejä.

Vierailija
39/60 |
08.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän katkeroitui täysin, kun ei saanutkaan töitä pitkän koulutuksen (maisteriksi asti) jälkeen, valmistui suoraan lama-ajan alkuun. Pitkäaikainen työttömyys johti masennukseen ja äärimmäiseen katkeruuteen, jonka seurauksena hänen lähellään sai ns. hiipiä kokoajan varpaisillaan ja varoa sanomasta mitään mikä voisi edes epäsuorasti saada hänet ajattelemaan työttömyyttään tai muuten alkoi monen päivän mykkäkoulu ja pahantuuleisuus. Oli avoimesti katkera kaikille joilla oli töitä, kuten minulle ja veljilleni. Koko mies muuttui persoonaltaan täysin, hänestä tuli vihainen, masentunut ja negatiivinen. Joi paljon alkoholia ja vietti päiväkausia kannabispössyissä valittaen kaikesta. Päästi itsensä rappiolle muutenkin; lopetti liikkumisen, lihoi lihomistaan eikä suostunut edes kampaajalla käymään.

Jaksoin olla tukena ja jatkuvana tsemppaajana 2 vuotta kunnes en pystynyt enää, tajusin että suhde söi mua sisältäpäin. En enää osannut rakastaa ihmistä joka pisti työuralle niin suuren painoarvon ettei millään muulla elämässä ollut mitään väliä.

Vierailija
40/60 |
08.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oho onpas monta jännä miehen kanssa ollutta naista täällä (yllätys?). Meinasi oksennus lentää muutaman kommentin kohdalla. Miten alas nainen voi vajota, että on tuollaisen saastan kanssa tekemisissä? Mikä ajaa naisen tuollaiseen, että työntää sormensa paskaan?

Mun mielestä tässä on nimenomaan lueteltu syitä miksi ne jännikset ovat exiä. Mies on näyttänyt todellisen karvansa, nainen on lähtenyt. Mitä pahaa se nainen siis on tehnyt että häntä noin haukut? Ei kaikki paska näy heti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi neljä