Ex anoppi, joka alkoi piinamaan halulla nähdä, vasta eron jälkeen.
Olin 12 vuotta yhdessä tämän naisen pojan kanssa, joista ainakin 10 suunnittelin eroa. En koskaan ottanut kontaktia "anoppiin" koska en pitänyt tästä yhtään, enkä kyllä hänen vellihousu pojastaankaan. Skippasin yleensä sen ainoan kerran, jolloin oli "tapana" nähdä, eli joulun. Erosta on jo 4 vuotta, ja en todellakkaan haikaile entistä. Minulla on ollut jo 3 vuotta uusi mies. Jouduin alkukeväästä ottamaan työn paikkakunnalta, missä tämä vanha nainen asuu. Nyt hän on keksinyt, että olen töissä hänen ulottuvissaan. On alkanut tulemaan harva se päivä liikkeeseen. Utelee kuulumisiani, osoitettani ja puhelinnumeroakin. Olisi kuulemma niin mukava pitää yhteyttä. Miksi? Ei pidetty yhteyttä akanaankaan. Koskaan en ole hänen kansaan puhelimessakaan puhunut. Tämä tuntuu jo todella ahdistavata ja ahdistelulta. Rumastikkaan en viitsisi sanoa, mutta joudun tietenkin kieltäytymään tietojeni annosta. Miten tällaisesta voi päästä eroon? Poliisikin on jo käynyt mielessä. Nainenhan on selvästi mieleltään sairas.
Kommentit (3)
Senkun vaan ilmoitat mummelille ettei sua kiinnosta olla häneen yhteydessä ja pyydät jättämään sinut rauhaan. Pakko sanoa suoraan jos haluaa eroon päästä, kainostelusta ei ole mitään hyötyä.
Vanha nainen jolla on tylsää, eikä juttuseuraa. Älä anna tietojasi, mutta on varmasti silti vaaraton tapaus.
Onko sinulla lapsia hänen poikansa kanssa?