Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Rakastuneet miehet näyttävät tunteensa ja pitävät naisen itsellään, milloin oikein opimme tämän?

Vierailija
08.05.2018 |

Olen itse tehnyt saman virheen monta kertaa, pähkäillyt ja analysoinut jonkun olemattomia tunteita.

Nyt tapasin miehen, joka on minuun ihastunut, minä häneen myös.

Vähän yli kuukauden jälkeen hän siirsi kesälomaansa, että saisimme olla yhdessä ja osoittaa tunteita ja hellyyttä minua kohtaan koko ajan. Haluaa tavata ystäviäni ja postailla meistä yhteiskuvia Facebookiin.

Miehet on yksinkertaisia olentoja ja toimivat kuten ajattelevat ja tuntevat. Mihinkään sästäjään ei kannata aikaansa tuhlata.

Ex-puolisoni kanssa on täysin sama kokemus, oli alusta saakka selvää että seurustelemme ja olemme yhdessä.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
08.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

- Ei kannata tuhlata aikaa säätäjään

- EX-mies oli juuri kuvaamasi säätäjä (ja nyt se on ex)

Miten tää aloitus nyt meni omasta mielestäs ap?

Vierailija
2/8 |
08.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinhän sitä sanotaan, että jos mies on kiinnostunut naisesta, niin hän hakee tämän vaikka miten.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
08.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

- Ei kannata tuhlata aikaa säätäjään

- EX-mies oli juuri kuvaamasi säätäjä (ja nyt se on ex)

Miten tää aloitus nyt meni omasta mielestäs ap?

Sulla on ilmeisesti vaikeuksia ymmärtää mitä luet.

Vierailija
4/8 |
08.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niinhän sitä sanotaan, että jos mies on kiinnostunut naisesta, niin hän hakee tämän vaikka miten.

Niin, viestittää vaikka ydinsodan keskeltä!

Vierailija
5/8 |
08.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tapasin kans aika lailla samalla tavalla käyttäytyvän miehen (tota Facebookia lukuunottamatta, koska mies ei ollut siellä). Jatkuvaa yhteydenpitoa, kiinnostusta mun asioista, hellyyttä ja yhdessäoloa. Vähän yli kuukauden jälkeen mies sitten ilmoitti löytäneensä kiinnostavamman naisen.

Vierailija
6/8 |
08.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa mieltä. Aiemmat suhteet olleet juuri sitä, että on saanut arvailla että tykkääkö se nyt, kuinka paljon, mitähän se haluaa suhteelta. On pitänyt tehdä listauksia pienistä eleistä joista päätellä että okei on se kiinnostunut ainakin mutta... hulluksihan siinä tuli. Seurusteluvaiheessakin jatkuvasti piti tulkita merkkejä ja eleitä.

Sitten tuli nykyinen mies, sanoi suoraan haluavansa viedä minut treffeille. Niiden jälkeen sanoi suoraan että olen hänen ajatuksissaan. Jonkin ajan tapailun jälkeen sanoi että tuntuu hyvältä, tykkää minusta ja haluaa seurustella. Siitä selvät osoitukset tykkäämisestä muuttuivat vähitellen selviksi osoituksiksi rakastamisesta. Ei jäänyt epäselväksi mitä hän halusi: minut vaimokseen ja elämänkumppanikseen. Myös negatiivisista asioista hän sanoo suoraan: "Pahoitin mieleni asiasta x koska koin sen tavalla y" jolloin ongelmat puhutaan auki ja ne selvitetään.

Ei pompottelua, ei arvuuttelua, ei pelejä, juoksuttamista, testejä tai yhtään mitään vempulointia. Näin sen kuuluu mennäkin.

Vierailija
7/8 |
08.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko mies myös sanonut sen?

Vierailija
8/8 |
08.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä taas tapasin mieheni, ja ei jäänyt kiinnostus epäselväksi. Jos ei oltu jutuilla hetkeen, niin kyllä sieltä tuli vähintään mitä kuuluu-viestiä päivittäin :) Keksi paikkoja missä olisi kiva käydä, yhtäkkiä hänen teki illalla mieli ajelemaan, ja voisin lähteä mukaan jos haluaisin :) Pitäisi käydä pohjoisessa, mutta on niin tylsää yksin mennä, että kiinnostaisiko minua lähteä mukaan :)

Tätä ennen oli "mies" jota tapailin, ja joka tuli aina kun pussit olivat täynnä,  vaikka kesken työpäivän "käymään", mutta vapaa-aikaansa ei minua pyytänyt mukaan.