Miehet! Mitäpä jos tänä kesänä ette pukeutuisi:
Kommentit (20)
Ikinä en ole muuten nähnyt Euroopassa/ulkkismiehillä noita liivejä... ;)
Ovat kätevät kalassa. Oma mies tosin suosii kalapakkia.
Minulla on täysi oikeus pukeutua kalastajaliiviin itseäni tai korkeintaan muita miehiä varten. Naisten mielipiteet eivät kiinnosta.
Saako pukeutua jos on menossa kalaan ja joutuu kulkemaan julkisen paikan läpi päästäkseen lähemmäs kala-apajia? Vai pitääkö laittaa liivit pussiin ja pukea ne päälle vasta kohteessa?
Vierailija kirjoitti:
No jengiliiviinkö pitäis pukeutua, vai tissiliiveihin?
Mitä vit#tua se sulle kuuluu miten toiset pukeutuu?
Niin ja työliiviin ainakin pukeudun.
Enpä ole omistanut sellaisia koskaan, mutta pitänee hommata niin pysyy ainakin pinnallisimmat naiset loitommalla.
Miksei? Sehän on kätevin asuste kuumalla ilmalla
Speedot ja kalastajaliivi miehellä on mun fantasia, harmi ettei oo tullut vielä vastaan :(
Vierailija kirjoitti:
Sitten on turha urputtaa, kun vedän vähän läpinäkyvät, leopardi kuvioiset legginsit paksujen, muhkuraisten, hyllyvien reisieni peitoksi. Koska vit#uako se kellekään kuuluu mitä päälleni laitan.
Niin kauan kuin kaikki megahanurit liikkuvat ylipienissä trikoissa, minä kuljen juuri sellaisissa vaatteissa kuin itse haluan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sitten on turha urputtaa, kun vedän vähän läpinäkyvät, leopardi kuvioiset legginsit paksujen, muhkuraisten, hyllyvien reisieni peitoksi. Koska vit#uako se kellekään kuuluu mitä päälleni laitan.
Näitähän tulee päivittäin eteen. Valitettavasti.
Kalastajaliivi voi olla seksikäs komealla miehellä. :D
Mies24 kirjoitti:
Minä pukeudun rässiliiviin.
Uuh :p
Tää oli hauska.
Mutta tottahan se on että monet ihmiset pitää sellaisia vaatteita yllä, joita jonkun mielestä pitäisi pitää vain kun on tekemässä sitä mihin ne oli alunperin tarkoitettu. Kalastajaliivit on kyllä kalassa kätevät kun taskuja tarvii.
Muita Esim.
- maastohousut - vain sotilaille!
- farkut - vain maanviljelijöille!
M31
Vierailija kirjoitti:
Kalastajaliivi voi olla seksikäs komealla miehellä. :D
Mies jolla on komiat kalapuikkoviikset ja nimi on Ossi tai Martti
Aamen!