Veroilmo tuli vihdoin! 154e palautusta :))
Kommentit (10)
Miehellä tosin tonni miinusta, mutta siitä saa vielä työmatkoista vähennykset.. Eli plussalle mennään sielläkin!
Mutta varmaan mennään plussalle kunhan laittaa matkavähennykset
laskennallisestihan heinäkuuhun mennessä verot on maksettu ja loppuvuosi on jo omaa
jo kolmena vuotena ollaan pienennetty veroprosenttia elokuussa ja silti saatu veronpalautusta
ja ennen kaikkea älkää ottako kuukausirajallista verokorttia / vuosituloraja on paljon parempi
Vierailija:
laskennallisestihan heinäkuuhun mennessä verot on maksettu ja loppuvuosi on jo omaajo kolmena vuotena ollaan pienennetty veroprosenttia elokuussa ja silti saatu veronpalautusta
ja ennen kaikkea älkää ottako kuukausirajallista verokorttia / vuosituloraja on paljon parempi
Ilmoitin verokorttia hakiessani kotitalousvähennykistä, en tiedä vaikuttivatko vai ei. Matkakuluja eivät koskaan huomio, samoin elarit saa joka kerta ilmoittaa erikseen.
Kun lisäsin työmatkakulut ja korjasin asuntolainan korot ensiasunnon lainan koroiksi, niin eiköhän se suurinpiirtein nollille mene.
Palautuksia pari euroa alle 1800 ¿! Oli melkoinen yllätys. Tiesin, että takaisin on rahaa tulossa, mutta odotin sellaista paria sataa... Raha onkin joulun alla enemmän kuin tervetullut, koska silloin olen jo äippälomalla ja tulot siis putoavat.
Vierailija:
Palautuksia pari euroa alle 1800 ¿! Oli melkoinen yllätys. Tiesin, että takaisin on rahaa tulossa, mutta odotin sellaista paria sataa... Raha onkin joulun alla enemmän kuin tervetullut, koska silloin olen jo äippälomalla ja tulot siis putoavat.
Minä itse saan vaan vaivaiset 10¿!
Mieheni matkakorvaukset ovat n.400-500¿
ja lisää tulee kun ilmoitan nuo työmatkat omalla auolla :D