Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Veroilmo tuli vihdoin! 154e palautusta :))

Vierailija
24.04.2006 |

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
24.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja lisää tulee kun ilmoitan nuo työmatkat omalla auolla :D

Vierailija
2/10 |
24.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehellä tosin tonni miinusta, mutta siitä saa vielä työmatkoista vähennykset.. Eli plussalle mennään sielläkin!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
24.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

sain 572e ja mies yli 600e.

Vierailija
4/10 |
24.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta varmaan mennään plussalle kunhan laittaa matkavähennykset

Vierailija
5/10 |
24.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

laskennallisestihan heinäkuuhun mennessä verot on maksettu ja loppuvuosi on jo omaa

jo kolmena vuotena ollaan pienennetty veroprosenttia elokuussa ja silti saatu veronpalautusta

ja ennen kaikkea älkää ottako kuukausirajallista verokorttia / vuosituloraja on paljon parempi

Vierailija
6/10 |
24.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi mukava yllätys. :)

Vierailija
7/10 |
24.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

laskennallisestihan heinäkuuhun mennessä verot on maksettu ja loppuvuosi on jo omaa

jo kolmena vuotena ollaan pienennetty veroprosenttia elokuussa ja silti saatu veronpalautusta

ja ennen kaikkea älkää ottako kuukausirajallista verokorttia / vuosituloraja on paljon parempi

Ilmoitin verokorttia hakiessani kotitalousvähennykistä, en tiedä vaikuttivatko vai ei. Matkakuluja eivät koskaan huomio, samoin elarit saa joka kerta ilmoittaa erikseen.

Vierailija
8/10 |
24.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun lisäsin työmatkakulut ja korjasin asuntolainan korot ensiasunnon lainan koroiksi, niin eiköhän se suurinpiirtein nollille mene.

Vierailija
9/10 |
24.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palautuksia pari euroa alle 1800 ¿! Oli melkoinen yllätys. Tiesin, että takaisin on rahaa tulossa, mutta odotin sellaista paria sataa... Raha onkin joulun alla enemmän kuin tervetullut, koska silloin olen jo äippälomalla ja tulot siis putoavat.

Vierailija
10/10 |
24.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Palautuksia pari euroa alle 1800 ¿! Oli melkoinen yllätys. Tiesin, että takaisin on rahaa tulossa, mutta odotin sellaista paria sataa... Raha onkin joulun alla enemmän kuin tervetullut, koska silloin olen jo äippälomalla ja tulot siis putoavat.

Minä itse saan vaan vaivaiset 10¿!

Mieheni matkakorvaukset ovat n.400-500¿

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi viisi