Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tuntuuko supistukset kaikissa synnytyksissä samalta? ov

Vierailija
11.03.2006 |

Siis tarkoitan saman henkilön eri synnytyksiä... Jos mulla eka synnytys alkoi menkkamaisilla kivuilla ja tuntemuksilla alavatsalla ja sisäreisissä, alkaako seuravaakin synnytys samanlaisilla tuntemuksilla. Voi voiko toka alkaa selässä ja vaikkapa varpaankärjessä tuntuvilla poltoilla?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
11.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun eka ja toka synnytys/käynnistyminen oli ihan erilaiset

eli mun mielestä voivat tuntua erilaisilta...eikös?

Vierailija
2/3 |
11.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunne on kuin repisi puukolla vatsaa auki.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
11.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esikoisen syntymässä supistukset tuntuivat vatsan puolella, ja toista synnyttäessä pahin tunne oli alaselässä. Siis toki supistukset tuntuvat koko kehossa sitten pahimmillaan, mutta mulla ne on molemmilla keroilla olleet kuitenkin ikäänkuin eri puolilla. Heti ekasta supparista lähtien - menkkamainen kipu joka esikoiselta oli vatsassa ja toisen lapsen synnytyksessä taaempana, selässä.

Tosin synnytystä edeltävän päivän avaavat tuntemukset ovat olleet ihan samanlaisia: kivuttomia supistuksia jotka tuntuivat lähinnä siltä kuin olisi ollut sellainen raskausajan harjoitussuppari koko päivän päällä. Vatsanahka kireellä mutta ei satu ollenkaan. Ja koko päivän ikäänkuin henkisesti puhti pois: kroppa ja mieli halusivat levätä. Tuo ilmeni mm. epäsosiaalisuutena, en halunnut nähdä ihmisiä. Hiilihydraattien tarve myös keholla oli ilmeinen molemmilla kerroilla synnytystä edeltävänä päivänä. Leivän pupellus melkoista =)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän yhdeksän