Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ei ole """" totta. Olen raskaana ja pahimmassa mahdollisessa tilanteessa.

Vierailija
07.05.2018 |

Ero narsistisesta exästä joka koettaa tehdä elämästäni helvettiä, ala-astetta käyvä erityislapsi ( adhd ja autismipiirteitä), omat masennukseni ja dissosisaatiohäiriöni ja lisäksi se fakta, että täytän 42 ja olen tissutellut kaljaa aikalailla.
Minulla on kierukka ja lisäksi olen käyttänyt kondomia miehen kanssa, joka ei ole poikaystäväni vaan meillä on friends with benefits-suhde joten en todellakaan tajua miten tälläinen tuplaehkäisy voi pettää!
Mutta tässä ollaan, ja liian pitkällä aborttiin.. Tarkkaan ottaen viikolla 20+2. En tajunnut raskautta koska ensinnäkin, tuplaehkäisy. Lisäksi minulla oli oireita ,jotka menivät masennuksen ja ärtyvän suolen piikkiin eli väsymyksen ja vatsan kosketusarkuuden . Vatsa on vieläkin vain makkarainen eikä näytä yhtään raskausmahalta! Tissit hiukan turvonneet, mutta eivät kasvaneet. Ennen neuvolakäyntiä mietinkin, että täytyy olla väärä positiivinen..

Voi vittu. Ei mulla muuta. Ei meinaa löytyä sanoja kuvaamaan kaaosta päässäni.

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
07.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Säälin nykyistä lastasi, toivottavasti sijoitusperheessä.

Vierailija
22/31 |
07.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

1950-luvulla naisten alkoholinkulutus oli Suomessa lähellä nollaa. Äidit eivät todellakaan olleet silloin "kännissä", ikinä.

Aina niitä on ollut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
07.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En suosittele aborttia jos noin pitkällä jo. Se traumatisoi, koska joutuisit synnyttää sikiön. Voimia päätöksen tekoon!

Vierailija
24/31 |
07.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valviralta saa luvan raskauden keskeytykseen rv24 saakka! NYT ÄKKIÄ SE LUPA MENEMÄÄN NEUVOLAN KAUTTA !

Ja sitten munanjohtimet poikki ja hankit apua masennukseen ym ja pidät esikoisestasi huolta!

Vierailija
25/31 |
07.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saat aivan varmasti abortin vielä, jos haluat. Sosiaaliset syyt.

Vierailija
26/31 |
07.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotain hyvääkin. Ei ole exä isukki =)

Vierailija
27/31 |
07.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään aborttia noilla viikoilla. Sehän on vauva, joka voisi kohta selvitä kohdun ulkopuolella. Kerrot neuvolassa miten asiat ovat ja lapsi joko adoptioon tai sijaiskotiin.

Vierailija
28/31 |
07.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä pahin mahdollinen tilanne olisi kuitenkin ollut se, että lapsen isä olisi joku ihana, komea, rikas ja lihaksikas kunnon nuorimies. Koska siinä tapauksessa olisit pilannut hänenkin elämänsä.

Nyt kun te sosiaalisössöt lisäännyttyä keskenänne, se ei haittaa, kunhan pysytte kunnon väestä erossa.

Vierailija
29/31 |
07.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Säälin nykyistä lastasi, toivottavasti sijoitusperheessä.

Oliskin siistiä elää sijoitusperheessä. Olis nahkasalkkuja, puvut, kauluspaidat ja HEX indeksit kohdallaan.

Mutku ei, aina vaan näissä spurgu sossun asiakasperheissä vaan..

Vierailija
30/31 |
07.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä aloittaja, varmasti tiedät, että adhd usein periytyy vahvasti äidiltä. Hoidatko nyt kaljalla tutkimatonta adhd:tasi ja aiheutat kittaamisellasi itsellesi masennuksen? Lääkärin pakeille.

Vierailija
31/31 |
07.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otsikon perusteella odotin ap:n olevan raskaana isälleen tai koiralleen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi yhdeksän