Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ei ole """" totta. Olen raskaana ja pahimmassa mahdollisessa tilanteessa.

Vierailija
07.05.2018 |

Ero narsistisesta exästä joka koettaa tehdä elämästäni helvettiä, ala-astetta käyvä erityislapsi ( adhd ja autismipiirteitä), omat masennukseni ja dissosisaatiohäiriöni ja lisäksi se fakta, että täytän 42 ja olen tissutellut kaljaa aikalailla.
Minulla on kierukka ja lisäksi olen käyttänyt kondomia miehen kanssa, joka ei ole poikaystäväni vaan meillä on friends with benefits-suhde joten en todellakaan tajua miten tälläinen tuplaehkäisy voi pettää!
Mutta tässä ollaan, ja liian pitkällä aborttiin.. Tarkkaan ottaen viikolla 20+2. En tajunnut raskautta koska ensinnäkin, tuplaehkäisy. Lisäksi minulla oli oireita ,jotka menivät masennuksen ja ärtyvän suolen piikkiin eli väsymyksen ja vatsan kosketusarkuuden . Vatsa on vieläkin vain makkarainen eikä näytä yhtään raskausmahalta! Tissit hiukan turvonneet, mutta eivät kasvaneet. Ennen neuvolakäyntiä mietinkin, että täytyy olla väärä positiivinen..

Voi vittu. Ei mulla muuta. Ei meinaa löytyä sanoja kuvaamaan kaaosta päässäni.

Kommentit (31)

Vierailija
1/31 |
07.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ero narsistisesta exästä joka koettaa tehdä elämästäni helvettiä, ala-astetta käyvä erityislapsi ( adhd ja autismipiirteitä), omat masennukseni ja dissosisaatiohäiriöni ja lisäksi se fakta, että täytän 42 ja olen tissutellut kaljaa aikalailla.

Minulla on kierukka ja lisäksi olen käyttänyt kondomia miehen kanssa, joka ei ole poikaystäväni vaan meillä on friends with benefits-suhde joten en todellakaan tajua miten tälläinen tuplaehkäisy voi pettää!

Mutta tässä ollaan, ja liian pitkällä aborttiin.. Tarkkaan ottaen viikolla 20+2. En tajunnut raskautta koska ensinnäkin, tuplaehkäisy. Lisäksi minulla oli oireita ,jotka menivät masennuksen ja ärtyvän suolen piikkiin eli väsymyksen ja vatsan kosketusarkuuden . Vatsa on vieläkin vain makkarainen eikä näytä yhtään raskausmahalta! Tissit hiukan turvonneet, mutta eivät kasvaneet. Ennen neuvolakäyntiä mietinkin, että täytyy olla väärä positiivinen..

Unohdit yt:t, sairaalloisen uteliaan anopin ja kolmijalkaisen koiran

Vierailija
2/31 |
07.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huoh... tekisi mieli korkata kalja mutten voi, olen jo muutenkin tehnyt tarpeeksi vahinkoa tälle lapselle. Nyt pitäisi sitten  päättää pidänkö ehkä kehitysvammaisen lapsen, jaksanko ? Vai annanko adoptioon ja ehkä kadun sitä sitten  hautaan asti?  Aloittaja

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/31 |
07.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Unohdit yt:t, sairaalloisen uteliaan anopin ja kolmijalkaisen koiran

Ex-anoppi  on kuollut ja olen allerginen eläimille.  Ymmärsin pointin mutta en ole trolli. Aloittaja

Vierailija
4/31 |
07.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Abortti, ihme että neuvolassa tätä ei ole ehdotettu, vai oletko ollut siellä aivan rehellinen tilanteestasi?

Vierailija
5/31 |
07.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakollinen kastraatio pitäisi ottaa takaisin käyttöön.

Vierailija
6/31 |
07.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huoh... tekisi mieli korkata kalja mutten voi, olen jo muutenkin tehnyt tarpeeksi vahinkoa tälle lapselle. Nyt pitäisi sitten  päättää pidänkö ehkä kehitysvammaisen lapsen, jaksanko ? Vai annanko adoptioon ja ehkä kadun sitä sitten  hautaan asti?  Aloittaja

Miksi lapsesi olisi kehitysvammainen? En ymmärrä. Tuskin tissuttelusi FAS-lasta kuitenkaan aiheuttaa.

Vierailija
7/31 |
07.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla ei ilmeisesti ole syöpää?

Vierailija
8/31 |
07.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä olekaan.

Vierailija
9/31 |
07.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi lapsesi olisi kehitysvammainen? En ymmärrä. Tuskin tissuttelusi FAS-lasta kuitenkaan aiheuttaa.

Kalja tai pari lähes joka ilta, välillä olen vetänyt baareissa ihan kunnon perseet. Aloittaja

Vierailija
10/31 |
07.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kalja tai pari lähes joka ilta, välillä olen vetänyt baareissa ihan kunnon perseet. Aloittaja

Luulen että FASiin tarvitaan kunnon tinttausta... Sori nyt vaan. Ei ole tarkoitus puolustella juomista mutta eikö 50-luvulla kaikki äidit olleet aina enemmän tai vähemmän kännissä.

Vierailija
11/31 |
07.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

1950-luvulla naisten alkoholinkulutus oli Suomessa lähellä nollaa. Äidit eivät todellakaan olleet silloin "kännissä", ikinä.

Vierailija
12/31 |
07.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etkö voi hakea Valviran lupaa keskeytykseen? Vetoat ikääsi ja mielenterveydenongelmiisi.

Vierailija
13/31 |
07.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luulen että FASiin tarvitaan kunnon tinttausta... Sori nyt vaan. Ei ole tarkoitus puolustella juomista mutta eikö 50-luvulla kaikki äidit olleet aina enemmän tai vähemmän kännissä.

Tällähän suomalaiset tissuttelijanaiset usein puolustautuu mutta kun ei tosiaan tarvita mitään kunnon tinttausta. Viimeisimmät tutkimustulokset osoittavat, ettei edes yksi annos päivässä alkoholia ole turvallinen sikiölle. Eli mitään turvallisen alkoholinkäytön rajaa ei ole olemassa. Toinen on se, että "ei se vielä voi vauvaan vaikuttaa" kun ihan alkuraskaudessa juodaan. Vaan kun ei sitäkään ole voitu tutkimuksissa sulkea pois, etteikö alkuraskauden alkoholinkäyttö vaikuttaisi alkion kehitykseen. Alkuajathan on nimenomaan vauvan kehityksen kannalta ne kriittisimmät.

Vierailija
14/31 |
07.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aborttia voi anoa viikolle 24 asti.

Vierailija
15/31 |
07.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

oi hei mäkin oon narsisti exä, paitsi että oikeasti olen loppuun palanut ja kyllästyin miehen laiskuuteen sekä siihen ettei seksiä juuri ollut eikä asiasta voinut puhua.

Että ennenkuin uskon sun narsisti puheita niin kuka psykiatri on diagnoosin antanut ?

Katkera exä joka ei ymmärrä miksi toinen on toiminut jollain tavalla ei vakuuta

Vierailija
16/31 |
07.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Abortti! Ja lopetat ton kaljan kittaamisen ja keskityt olemaan kunnollinen äiti jo olemassa olevalle lapselle! Tietysti!

Vierailija
17/31 |
07.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon ihan abortin kannalla, mutta aika hurjalta tuntuu keskeyttää noin pitkälle edennyt raskaus.. Eikös se sikiö ole jo ihan vauvan näköinenkin.

Vierailija
18/31 |
07.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Etkö voi hakea Valviran lupaa keskeytykseen? Vetoat ikääsi ja mielenterveydenongelmiisi.

Tossa vaiheessa raskautta ei keskeytystä noilla syillä saa enää Valviraltakaan.

Vierailija
19/31 |
07.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tossa vaiheessa raskautta ei keskeytystä noilla syillä saa enää Valviraltakaan.

Alkoholiin vetoamalla saa.

Vierailija
20/31 |
07.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten ihmeessä hoidat vanhemman lapsen asiat?

Äkkiä hoitoon, keskustele eri vaihtoehdoista. Ehkä huostaanotto olisi paras lapsen kannalta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi yksi