Mikä on miehen rooli parisuhteessa?
Kommentit (40)
No tietenkin miehen rooli on antaa munaa! Tarpeeksi kovaa ja kestävää ja usein! Kunnon panoja eikä mitään nosto,pisto,ravistus juttuja!!
Mikä on naisen rooli parisuhteessa?
Vierailija kirjoitti:
Käyttää miestä taloudellisesti hyödyksi
Olla tasaveroinen kumppani ja paras ystävä ja tukija. Tykkään kyllä siitä, että mun mies ei vonkaa seksiä. Hän viettelee siihen ja ottaa sängyssä mitä haluaa. Nautin siitä kyllä.
1. Hajulukkojen puhdistus
2. Imurointi
3. Olla läsnä ja jakaa arki ja juhla
4. Hyvä seksi
Tehdä puolet siitä, mitä pitää tehdä. Nainen tekee myös puolet.
Olla täysivaltainen osapuoli parisuhteessa, ei siivelläeläjä tai vapaamatkustaja. Ottaa puolet vastuusta ja osallistuu parisuhteeseen ja on läsnä. On tahtoa hoitaa parisuhdetta ja selvittää ongelmat. Antaa ja vaatii laadukasta yhdessäoloa, sisältäen muutakin kuin seksi.
Vierailija kirjoitti:
Olla lompakkona
Sinä se jaksat tätä mantraasi inistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käyttää miestä taloudellisesti hyödyksi
Miten se miesten matra nyt menikään...? Ai niin, naisen koulutuksella, ammatilla ja tulotasolla ei ole mitään väliä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olla lompakkona
Sinä se jaksat tätä mantraasi inistä.
Se on lukenut Cosmosta.
Olisinkin ite se, joka pihtaa. Suhteen alussa mies oli nuori ja kuulemma "aikamoinen libido". Pantiin päivittäin, useampaan se ei kyllä kyennyt.
Nyt minä saan vongata, häntä väsyttää. Okei, hän menee maate jo aiemmin kuin minä, ja ymmärrän ettei siinä enää mihinkään pysty kun on jo nukahtamassa. Aamuisin taas minä nukun helposti pidempään kun hän haluaa jo nousta.
Seksi on loistavaa kun sitä on, mutta yksi-kaksi kertaa viikossa vaan ei riitä minulle. Luulin löytäneeni jonkun, joka haluaa seksiä yhtä paljon kuin minä. "No ihmiset on alussa erilaisia" se puolustelee. Minusta taas olen saanut valheellista tietoa!
Seksikerrat on lähes sovittuja, ja viehän se vähän terää. Spontaania se on sitten, kun sovittu kerta on taas mennyt ohi ja panetus on molemmilla kova, kun seksi on ollut mielessä.
Silti se on kaikista paras mies kaikin muutoin. <3
Vierailija kirjoitti:
Onko parisuhde mielestäsi joku työsiirtola?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Monissa tapauksissa naisille on. Ainakin siinä kohtaa kun perheeseen syntyy lapsia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Monissa tapauksissa naisille on. Ainakin siinä kohtaa kun perheeseen syntyy lapsia.
Ai naisenko pitää kaikki hoitaa? :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onhan se pakko, jos mies ei tee mitään. Jos koti on kuin kaatopaikka eikä lapsista huolehdita, lapset viedään pois. Ilmeisesti osalle miehistä sekin on ihan pikkujuttu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onhan se pakko, jos mies ei tee mitään. Jos koti on kuin kaatopaikka eikä lapsista huolehdita, lapset viedään pois. Ilmeisesti osalle miehistä sekin on ihan pikkujuttu.
No se on ihan totta. Mutta jos ottaa tuollaisen miehen niin ei auta valittaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko sinkkuelämä mielestäsi joku työsiirtola? Parisuhteessa kaksi ihmistä jakaa arjen vastuut ja velvollisuudet, sinkkuna tekee kaiken yksin.
Hauskanpitäjä, vitsinkertoja, koomikko, hoitaa kaiken tekniikkaa sivuavan ja ulkotyötä jos asunnossa sellaisia on. Maksumies viihteellä oltaessa ja edustava sekä jännittävä seuralainen jota muut kadehtivat. Järjestää myös lomamatkat ja muun viihteen sekä hoitaa ja isännöi grilli- sekä saunaillat. Tuottaa naiselleen säännöllisesti orgasmeja. Tuossa nyt heti mieleen tulevat vaatimukset.
Lasten synnyttyä vastuita tuleekin sitten roppakaupalla lisää pulkkamäessä alkaen, mutta se lienee toinen tarina.
Haluaa jakaa elämänsä puolisonsa kanssa.