Kuinka paljon naisen kauneus vaikuttaa siihen, miten nautittavaa seksi on miehen mielestä?
Kommentit (49)
Vierailija kirjoitti:
Ei mitään vaikutusta. Suurin vaikutus on sillä kuinka paljon nainen on mukana ja yrittää miellyttää. Kuinka ahnaasti imee kalua. Parasta seksiä olen saanut lihavalta ja vähemmän kauniilta.
Niin minäkin, mutta VIELÄ parempaahan se olisi ollut, jos sama suoritus olisi tehty kauniilla rungolla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei mitään vaikutusta. Suurin vaikutus on sillä kuinka paljon nainen on mukana ja yrittää miellyttää. Kuinka ahnaasti imee kalua. Parasta seksiä olen saanut lihavalta ja vähemmän kauniilta.
Niin minäkin, mutta VIELÄ parempaahan se olisi ollut, jos sama suoritus olisi tehty kauniilla rungolla.
Mun kokemuksen mukaan mitä parempi runko naisella on niin sitä passiivisempi nainen on sängyssä. Mä tykkään itse rehellisesti vähän pullukoista naisista. Olen itse käynyt vuosia salilla ja ei nappaa salikissat. Naisen rasvaprosentti saa olla siinä 25-35 skaalalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun kokemuksen mukaan mitä parempi runko naisella on niin sitä passiivisempi nainen on sängyssä. ---
Niin onkin. Kyse oli kuitenkin siitä, vaikuttaako ulkonäkö seksin nautittavuuteen. Jos rinnakkain laitetaan vaatimattoman näköinen ja kaunis, MUTTA molemmat yhtä laadukkaalla suorituksella niin tietenkin seksi sen kauniin kanssa on parempaa.
Vierailija kirjoitti:
Olisi jännä tietää, onko miehissä paljon eroa sen suhteen, kuinka tärkeä osa ulkonäkö on. Omien kokemusten perusteella jotkut ei paljon vaikuta välittävän ja jotkut katselevat paljonkin.
Omalta osaltani sanon: vaikuttaa todella todella paljon. Tiedän että suuria eroja miesten välillä.
Itselleni kaunis nuori hoikka nainen tuottaa suurimman nautinnon. Hoikkuus tärkeintä. Kasvojen kauneus lopulta seksissä vaikuttaa vähemmän. Rintojen muoto vaikuttaa vähemmän kuin vyötärön kapeus ja pepun kaarevuus.
M43
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun kokemuksen mukaan mitä parempi runko naisella on niin sitä passiivisempi nainen on sängyssä. Mä tykkään itse rehellisesti vähän pullukoista naisista. Olen itse käynyt vuosia salilla ja ei nappaa salikissat. Naisen rasvaprosentti saa olla siinä 25-35 skaalalla.
Olemme erilaisia. Salikissat tuottavat minulle suurimman nautinnon. M43
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli about normaali BMI, eikä mikään pullukka... Naisille normaali rasvaprosentti on 27%.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli about normaali BMI, eikä mikään pullukka... Naisille normaali rasvaprosentti on 27%.
Huoh.. saa olla mahaa, saa olla kahvaa pääasia, että meillä on hauskaa ja pannessa hymyillään kun silmiin katsotaan.
Hassua lukea näitä vastauksia, kun usein tällä palstalla on niitä kommentteja, että seksiin käy rumempikin ja kauneutta tarvitaan vain parisuhteessa.
Vierailija kirjoitti:
Hassua lukea näitä vastauksia, kun usein tällä palstalla on niitä kommentteja, että seksiin käy rumempikin ja kauneutta tarvitaan vain parisuhteessa.
Seksiin käy oma käsikin. Ei näistä yksikään kommentti ole ristiriidassa sen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Seksiin käy oma käsikin. Ei näistä yksikään kommentti ole ristiriidassa sen kanssa.
No nimenomaan sehän tässä onkin omituista. Itse valitsisin mieluummin sen käden kuin vastenmielisen ihmisen, mutta miehet kuulemma ihan huvikseen pokailevat rumia naisia ja kauniita eivät edes yritä kuin parisuhteeseen. Luulisi nimenomaan, että seksiin halutaan kauniita tai mieluummin se oma käsikin kuin rumia naisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haluaisin niin kovasti olla kaunis myös alasti ja itkettää kun en ole :( paras osa mulla on kasvot joten suihinottoon kai sopivan kiihottava. Ap
Sanoisin, että suikkarissa mulle on tärkeämpää tekniikka ja se, keneltä sen suikkarin saa. Muuten seksissä ulkonäön puolesta tärkeintä on vyörärö-lantio-suhde. Ja siihen voi jokainen itse vaikuttaa. 0.7-0.8 optimi. Eikä tarvitse olla edes hoikka, mutta sopusuhtainen on tietysti aina parempi.
Ja päivän palstaidiootti-palkinto menee tämän kommentin laukojalle, ole hyvä. Hushus siitä treenaamaan leveämpää lantiota.
Tässä teille vielä toinen tutkimus, nimenomaan laihdutuksen vaikutuksesta:
https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/1314245
"WHR decreased significantly in both genders"
Ja sen verran vielä, että kun kysytään miesten mielipidettä, niin kannattaisi kuunnella päätä aukomatta. Toki, voitte tyytyä itkemään kohtaloanne, mutta se ei miesten haluja muuta.
Juu no, ei tässä kukaan sentään itke. Tosiasia vain on, että suora ei tiimalasiksi muutu, ei sitten millään. Ja tähän on turha mitään tutkimuksia linkittää, kun se vaan yksinkertaisesti ei mene niin. Jokainen nainen tämän tietää. Pakaroiden muoto on eri asia kuin lantion leveys, ja lantion leveys on juuri se mikä suhteutetaan vyötäröön.
Tietenkin naisen täytyy olla ihan perusviehättävä että ylipäätänsä tekee mieli seksiä harrastaa mutta nainen voi kompensoida asiaa tosi paljon tekemällä ns. ekstrajuttuja eli antamalla peppua tai ottamalla suihin loppuun asti. Ainakin itselle nuo jutut merkitsee paljon jos mietitään minkälainen seksi on ihanneseksiä.
Sanoisin että epäviehättävän naisen kanssa peppu+suihinotto loppuun asti on nautittavampaa kuin kauniin naisen kanssa aina se sama vaginayhdyntä.
Menetkö sinä mielelläsi sänkyyn ruman miehen kanssa? Heitä on "vain" 98 prosenttia suomalaismiehistä.
Miesten kommentit naisista ovat koomisia, koska ani harvalla miehellä on riittävän hyvännäköiset kasvot ja vartalo.
Turhan moni mies on lihava ja lähes kaikilla on näppylöitä.
Vierailija kirjoitti:
Miksi naisen pitäisi muka yrittää miellyttää jotain miestä, ja ilmeisen yksipuolisesti. Viestistäsi päätellen olet maailman huonoin sängyssä. Kun tuolla tyylillä taaplaat, seksi kanssasi on pelkkää turhautumista. Vai ahnaasti sun 10 senttistäsi vielä pitäisi imeä. Heko heko.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi naisen pitäisi muka yrittää miellyttää jotain miestä, ja ilmeisen yksipuolisesti. Viestistäsi päätellen olet maailman huonoin sängyssä. Kun tuolla tyylillä taaplaat, seksi kanssasi on pelkkää turhautumista. Vai ahnaasti sun 10 senttistäsi vielä pitäisi imeä. Heko heko.
:D Ota jo lääkettä niin helpottaa.
Vierailija kirjoitti:
Exä oli tosi kaunis, siro, hoikka ja hyväkroppainen. Kyllähän sellaisen kanssa kelpaa touhuta. Ulkonäkö vaikuttaa kyllä.
Mutta taidoiltaan ei ollut kyllä nykyisen tasoa, ei sitten millään. En vaihtaisi takaisin ulkonäön takia.
Lisään vielä että exäni oli ja on edelleen salikissa kuten joku salilla käyviä tituleerasi. En tiedä, eikö sitten tajunnut että on tosi hyvännäköinen, huono itsetunto oli ainakin ja mollasi usein ulkonäköään, ei paljon kehut ja kannustukset auttaneet. Ja se että mitä parempi runko, sen passiivisempi. Vahvistan.
Ei mitään väliä kunhan itse pelivälineet ovat moitteettomassa kunnossa. itseasiassa kauniit ovat yleensä paljon huonompia sängyssä koska sitähän voi vaan lahnailla koska jumalan lahja miehille
Tosi minulla miehillä on selkä täynnä näppyjä ja mätäpaiseita. Hyi
Minä tekee naisesta sitten haluttavan tai seksikkään? Jos tapaatte naisia baareissa tms niin mikä on sellainen johon kiinnitätte huomiota että tuo jokin tekee naisesta seksikkään?
Exä oli tosi kaunis, siro, hoikka ja hyväkroppainen. Kyllähän sellaisen kanssa kelpaa touhuta. Ulkonäkö vaikuttaa kyllä.
Mutta taidoiltaan ei ollut kyllä nykyisen tasoa, ei sitten millään. En vaihtaisi takaisin ulkonäön takia.