Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minusta tuntuu, että elän ihan eri maailmassa kuin av- mammat keskimäärin

Vierailija
07.05.2018 |

Kyse ei ole välttämättä edes siitä, mitä minä itse ajattelen, vaan siitä, mitä lähipiirini ja työkaverini ajattelevat.

Tosielämässä - kun ystäviä, tuttavapiiriä, työkavereita, työelämässä liikkuvia asiakkaita seuraan, en käytännössä ollenkaan törmää
- äärimmäiseen ulkonäkökeskisyyteen
- kilttimiehiin
- nuoria naisia haikaileviin setämiehiin
- Saaran, Jennin, Anna Puun yms haukkujiin
- usemapi lapsisiin, joissa lapsilla on eri isät
- työpaikkakiusaajiin
- narisistisiin kollegoihin
- kusipäisiin miehiin

Kaikkeahan minä en tietenkään tiedä, mutta kyllä tulee keskusteltua paljon. Firmassa on 300 henkilöä, eikä ystäväpiirikään nyt ihan niukka ole. Onkohan tämä av jokin virtuaalitodellisuus tai illuusio?

Onko muilla

N50

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
07.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse kyllä tunnen enemmän tuollaista porukkaa kuin muunlaista, vaikken haluaisikaan tuntea niin paljon esim ulkonäkökeskeisiä miehiä, ja nuoria haikailevia.

Vierailija
2/8 |
07.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kolmekymppinen ja kyllä mä oon tosielämässä todistanut useimpia noista ilmiöistä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
07.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Johtuu iästäsi, silloin kasvatus oli erilaista kuin myöhemmin. Itse olen hieman nuorempi kuin sinä ja koen olevani viimeistä ikäluokkaa, jotka ovat saaneet kunnon kasvatuksen kohteliaisuuteen ja toisten huomioonottamiseen.

Vierailija
4/8 |
07.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, työkaverini ovat suurimmalta osin jo ikääntyneitä ja kaverini ovat 48+. Meillä ei töissä lainkaan puhuta pahaa (tai minä en tiedä), eronneet kuusikymppiset miehet etsivät samanikäistä naista, joka eläköityy samaan aikaan, eikä minua muutenkaan ole kukaan kohdellut kaltoin.

Ap

Vierailija
5/8 |
07.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama! Mutta kauheita juttuja on kiva lukea täältä :)

Oma elämä on hyvin epädramaattista.

Vierailija
6/8 |
07.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

diagnoosi: liikut liian vähän ulkona tai havaitsemiskykysi ympäristön suhteen on puutteellinen.

Vierailija
7/8 |
07.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 35 v ja enemmän olen saanut paskaa kuin hyvää kohtelua miehiltä, kaikista ruumiinosista olen kuullut pääosin huonoja arvioita kysymättä.

Vierailija
8/8 |
07.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

diagnoosi: liikut liian vähän ulkona tai havaitsemiskykysi ympäristön suhteen on puutteellinen.

Ehkä liikunkin, mutta kyllä töissä tapaan satoja ihmisiä kuukausittain. Tiiviiseen työporukkaankin kuuluu 20-30 ihmistä.

Jos se johtuu havaitsemiskyvystäni, niin minun on syytä olla onnellinen.

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi yksi