Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka paljon naisen kauneus vaikuttaa siihen, miten nautittavaa seksi on miehen mielestä?

Vierailija
07.05.2018 |

Miten kuvailisit eroa?

Kommentit (49)

Vierailija
1/49 |
07.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljon.

Ruman naisen kanssa se on vain jyystöä että saa lastin lentämään mahdollisimman pian.

Kauniin naisen kanssa sitä taas yrittää kestää mahdollisimman kauan että nautinto ei ikinä loppuisi.

Vierailija
2/49 |
07.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä sillä merkitystä on, mutta kuinka sitä voi naiselle kuvailla? Se nyt vaan kiihottaa enemmän.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/49 |
07.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin niin kovasti olla kaunis myös alasti ja itkettää kun en ole :( paras osa mulla on kasvot joten suihinottoon kai sopivan kiihottava. Ap

Vierailija
4/49 |
07.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään vaikutusta. Suurin vaikutus on sillä kuinka paljon nainen on mukana ja yrittää miellyttää. Kuinka ahnaasti imee kalua. Parasta seksiä olen saanut lihavalta ja vähemmän kauniilta.

Vierailija
5/49 |
07.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kalu ei tyylipisteitä paljoa jakele.

Vierailija
6/49 |
07.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

AV-palsta, ehkäisykeino nro 1.

Vierailija
7/49 |
07.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ite seksiin kauneus ei periaatteessa vaikuta, ihan sama minkä näköinen on niin voi osata hoitaa hommat sängyssä tosi hyvin. Mutta tottakai on luonnollinen asia, että omaan makuun hyvännäköinen nainen saa miehen syttymään enemmän ja sellasta on kivempi kattella sängyssä. Niin se varmasti menee toisinkin päin, ainahan hyvännäkösyys ja seksikkyys on plussaa, ei kai siitä mihinkään pääse.

Eri asia on sitten se ketä kukakin pitää kauniina ja se paljonko tunteet vaikuttaa siihen. Ite esimerkiks omaa nykystä avovaimoa pidin hiton upeena ja kuumana naisena heti kun nähtiin, mutta nykyään nään hänet vielä kauniimpana ja haluttavampana. Uskon rakkaudella tai sillä jos tykkää jostain ihmisenä olevan vaikutusta myös siihen kuinka hyvännäkösenä kyseisen ihmisen kokee.

Vierailija
8/49 |
07.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haluaisin niin kovasti olla kaunis myös alasti ja itkettää kun en ole :( paras osa mulla on kasvot joten suihinottoon kai sopivan kiihottava. Ap

Sanoisin, että suikkarissa mulle on tärkeämpää tekniikka ja se, keneltä sen suikkarin saa. Muuten seksissä ulkonäön puolesta tärkeintä on vyörärö-lantio-suhde. Ja siihen voi jokainen itse vaikuttaa. 0.7-0.8 optimi. Eikä tarvitse olla edes hoikka, mutta sopusuhtainen on tietysti aina parempi.

Vierailija
9/49 |
07.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi jännä tietää, onko miehissä paljon eroa sen suhteen, kuinka tärkeä osa ulkonäkö on. Omien kokemusten perusteella jotkut ei paljon vaikuta välittävän ja jotkut katselevat paljonkin.

Vierailija
10/49 |
07.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin olematon vaikutus, jos nainen likimain saman ikäinen

Vierailija
11/49 |
07.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän sellanen lihava plösö nainen edes tiedä, missä sen pillu on. Ainakin omalla kohdalla se hyllyvä ihra on niin vastenmielistä ja kuvottavaa, ettei kikuli nouse. 

Vierailija
12/49 |
07.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sanoisin, että suikkarissa mulle on tärkeämpää tekniikka ja se, keneltä sen suikkarin saa. Muuten seksissä ulkonäön puolesta tärkeintä on vyörärö-lantio-suhde. Ja siihen voi jokainen itse vaikuttaa. 0.7-0.8 optimi. Eikä tarvitse olla edes hoikka, mutta sopusuhtainen on tietysti aina parempi.

Vai, voi vyötärö-lantiosuhteeseen vallan itse vaikuttaa? Eipä kuule välttämättä voi. Kun laihtuu ja se vyötärö kapenee, niin lähtee niitä senttejä yleensä myös lantiolta ja näin olen suhde pysyy jotakuinkin samana.

Vierailija
13/49 |
07.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei niinkään kauneus vaikuta, vaan haluttavuus/seksikkyys. Viimeksi mainittua voi nainen olla olematta ulkonäön puolesta "täydellinen."

Vierailija
14/49 |
07.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja päivän palstaidiootti-palkinto menee tämän kommentin laukojalle, ole hyvä. Hushus siitä treenaamaan leveämpää lantiota.

Vierailija
15/49 |
07.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän aiheen vierestä, mutta ihanan seksin jälkeen koen itseni todella nätiksi. Normaalisti ajattelen olevani tavis, olen pullukka eikä naamassakaan mitään sen kummempaa kehumista. Mut kun on saanut niin näytän muka niin hehkeältä :D Menosta päätellen en mitenkään vastenmielinen ole miehenkään mielestä ja varmaan seksi lisää sitä toisen kaunetta ja yhteenkuuluvuuden tunnetta. 

Vierailija
16/49 |
07.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omasta mielestäni olen hieman pyöreä, mutta eipä tuo ole miehiä haitannut. Olen aika himokas sängyssä ja miehet kiihottuvat siitä. Lisäksi pimppani on tiukka, josta miehet menevät vielä enemmän sekaisin. 

Lisäksi se on kuulemma kaunis. Enemmän ne miehet sitä pimppaa katsoo kuin minun naamaa. 

Eipä tuo haittaa, kun itsekin olen vain seksiä hakemassa. 

Vierailija
17/49 |
07.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vai, voi vyötärö-lantiosuhteeseen vallan itse vaikuttaa? Eipä kuule välttämättä voi. Kun laihtuu ja se vyötärö kapenee, niin lähtee niitä senttejä yleensä myös lantiolta ja näin olen suhde pysyy jotakuinkin samana.

Treenaamalla voit vaikuttaa pakaroiden muotoon ja kyllä se laihduttaminenkin vaikuttaa, vaikkei sitä pienissä muutoksissa näe. 

https://www.researchgate.net/figure/Relationship-between-waist-hip-rati…

Vierailija
18/49 |
07.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kasvojen kauneudella ei ole niinkään väliä mutta kropan pitää olla kuosissa. Siis tottakai se naamakin merkkaa mutta pelkkä kauneus ei riitä jos on löysä läski. Se löysä ihra kun näyttää kamalalta ja tuntuu vastenmieliseltä.

Vierailija
19/49 |
07.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja päivän palstaidiootti-palkinto menee tämän kommentin laukojalle, ole hyvä. Hushus siitä treenaamaan leveämpää lantiota.

Tässä teille vielä toinen tutkimus, nimenomaan laihdutuksen vaikutuksesta:

https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/1314245

"WHR decreased significantly in both genders"

Ja sen verran vielä, että kun kysytään miesten mielipidettä, niin kannattaisi kuunnella päätä aukomatta. Toki, voitte tyytyä itkemään kohtaloanne, mutta se ei miesten haluja muuta. 

Vierailija
20/49 |
07.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Treenaamalla voit vaikuttaa pakaroiden muotoon ja kyllä se laihduttaminenkin vaikuttaa, vaikkei sitä pienissä muutoksissa näe. 

https://www.researchgate.net/figure/Relationship-between-waist-hip-rati…

Lantion luut määrittelee lantion leveyden. Jos siis kuvitellaan, että mitataan vaikkapa jättitönärillä nimenomaan lantion leveyttä. Ympärysmittaan toki se takapuolen kokokin vaikuttaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän viisi