Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten ihmiset voivat liikkua koko ajan ja monta kertaa päivässä

Vierailija
07.05.2018 |

Onko siihen jokin pakkomielle?

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
07.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

ulkoapäin näyttää hyvältä, mutta todellisuudessa nivelet paskana ja vain ajankysymys kun napsahtaa

Vierailija
22/26 |
07.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävelen arkipäivisin osan työmatkastani, käytän portaita enkä hissiä ja soudan soutulaitteella aina viikonloppuisin. Työssä käyvänä yksinhuoltajana en ole aiemmin ehtinyt tehdä paljon enempää, mutta lasten itsenäistyessä lisään vähitellen liikuntaa, koska nautin siitä tosi paljon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
07.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä käyn päivisin tekemässä eri liikuntalajeja. Ne on ihania kun saa rauhassa tehdä ja etenkin kun nyt on aikaa kun ei ole töitä löytynyt viiteen vuoteen.

Vierailija
24/26 |
07.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä käyn n.4-5 kertaa viikossa kuntosalilla ja lisäksi teen lyhyitä hiit-treenejä aerobisen kunnon ylläpitämiseksi pari kertaa viikossa. Lenkillä käyn n.kerran viikkoon jos sattuu huvittamaan. Ansiotyössä 9 h päivässä ma-pe, viikonloput vapaat. Olen tyttäreni yksinhuoltaja, hänellä on treenit 4 x viikossa joihin kuskaan edestakaisin. Hienosti ehtii!

Lisäys, että olen kyllä melko timanttisessa kunnossakin mutta saan siitä vaan lisävirtaa pyörittää arkea ja käydä töissä :)

Tuskin ehdit muuta töiden ja noiden liikuntaharrastusten lisäksi. Työsi on mitä luultavimmin suorittavaa työtä jolle haluat liikunnasta (rääkkäyksestä) vastapainon joka vie ajatukset muualle. Osa meistä on luonteeltaan pohdiskelijoita jotka tarvitsevat rauhoittumisaikaa rentoutuakseen ja palautuakseen...siihen ei siis riitä vartti telkun ääressä sen jälkeen kun muksut ovat menneet nukkumaan.

Vierailija
25/26 |
07.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn töissä, hoidan 6 lasta ja 160 neliön talon. Katsotaan liikuntaa sitten kun nuorin on 8-vuotias.

Vierailija
26/26 |
07.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä haluaisin liikkua enemmän, mutta ei vain ole aikaa ja jaksamista. Toisaalta, jaksamista olisi enemmän jos liikkuisi, kenties. Ääh, en vain osaa hallita ajankäyttöäni  kai sitten. Istumatyö+opiskelu, askelmittarin mukaan 8000-10000 askelta tulee päivässä, mutta eihän se nyt tarkoita mitään ja olen aivan täysin rapakunnossa ja 24/7 väsynyt. Mitä liikuntaa edes kannattaisi harrastaa? Lenkkeily ei sovi, nuo nykyisetkin askeleet on jo siinä rajoilla jalkavaivan takia ja töihin ei pääse pyörällä. Tai ehkä sitä voisi vapaa-ajalla pyöräillä vain huvikseen, jos ehtisi. Hmm. Olen jo niin väsynyt taas ettei ajatus kulje.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi kahdeksan