Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten ihmiset voivat liikkua koko ajan ja monta kertaa päivässä

Vierailija
07.05.2018 |

Onko siihen jokin pakkomielle?

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
07.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä muuta mieti. Haravoin tänään 5h ja nyt on voittajafiilis, kun tietää tehneensä jotain.

Vierailija
2/26 |
07.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teen koiran kanssa kolme lenkkiä päivässä, 2 x 1 tunti ja 1 x 1,5 tuntia. Käsipainotreeni kotona 3 kertaa viikossa, pilates 4 kertaa. Viikonlopulla samoilua tai pyöräilyä useita tunteja. Uimassa käyn kerran viikossa.

Lisäksi siivoan 250 m2 talon ja hoidan puutarhan ja kasvimaat. Talvella luon lumet.

Liikunta on kivaa, joten en ajattele sitä minään pakkopullana.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
07.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liikunta on yksinkertaisesti kivaa.

Vierailija
4/26 |
07.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulee nuutunut ja kurja olo jos ei liiku.

Jos tää on pakkomielle niin hyvä sellainen.

Vierailija
5/26 |
07.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enemmän ihmettelen ihmisiä, jotka ei liiku. Pyysin yhtä sohvaperunaa kävelylle kanssani, eikä hän kuulemma kävele ilman päämäärää. Olishan sillä päämäränä kävelyltä päästä sohvalleen:)

Vierailija
6/26 |
07.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työttömillä on aikaa.

Vierailija
7/26 |
07.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työntekijä, joka ei harrasta liikuntaa, käytännössä nukkuu työnsä ääressä ja on lähinnä muiden rasitteena.

Vierailija
8/26 |
07.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Työttömillä on aikaa.

Työt loppuu itsellä 20-21 aikoihin ja sen jälkeen salille raskas punttitreeni. Aloitin yhdeksältä työt.

What's your excuse?

Vierailija
9/26 |
07.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Työttömillä on aikaa.

Työt loppuu itsellä 20-21 aikoihin ja sen jälkeen salille raskas punttitreeni. Aloitin yhdeksältä työt.

What's your excuse?

Sinkku vai puolison harteille kaikki perhehommat?

Vierailija
10/26 |
07.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hullua. Pari-kolme kertaa viikossa riittää. Eihän sitä jaksa edes pyykätä tuohon tahtiin.

Vierailija
11/26 |
07.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Teen koiran kanssa kolme lenkkiä päivässä, 2 x 1 tunti ja 1 x 1,5 tuntia. Käsipainotreeni kotona 3 kertaa viikossa, pilates 4 kertaa. Viikonlopulla samoilua tai pyöräilyä useita tunteja. Uimassa käyn kerran viikossa.

Lisäksi siivoan 250 m2 talon ja hoidan puutarhan ja kasvimaat. Talvella luon lumet.

Missä välissä käyt ansiotöissä, vai oletko eläkkeellä taikka sitten vapaa rikkaan miehen kotirouva?

Vierailija
12/26 |
07.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Missä välissä käyt ansiotöissä, vai oletko eläkkeellä taikka sitten vapaa rikkaan miehen kotirouva?

Ei kotirouvana olo mitään vapaata ole vaan raskasta työtä! Ei meillä mitään palvelijoita ole herran tähden.

Koko talous on minun harteillani.

Vierailija
13/26 |
07.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arkisin liikun vaihtelevasti töiden jälkeen 1-3h kerralla, suunnilleen 3x viikossa. Viikonloppuisin saatan liikkua molempina päivinä vaikka 6h. Se on vaan niin mukavaa.

Vierailija
14/26 |
07.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en tajuu miten ihmiset ehtii, tai sii ite en viitti lyhyttä vapaa-aikaani päivässä viettää liikkuessa. Viikonloppuna kyllä vois.

Vierailija
15/26 |
07.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla tulee arkipäivisin noin 3000 askelta päivässä. Teen toimistotyötä eli istun koko työpäivän. Nuo 3000 askelta tulee hyötyliikunnasta. Joinain päivinä jos saan 5000 askelta, se on musta paljon. Pitäisi kävellä tyyliin 2 h lenkki päivittäin että saisin sen vähimmäsmäärän mitä suositellaan eli 10 000 askelta, joo en jaksa.

Vierailija
16/26 |
07.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina kun liikkuu paikasta toiseen, liikkuu. Jo kävellessään autolle liikkuu. Ei liikuntaan tarvi mitään erityisiä lenkkivarusteita. Shoppailu on liikuntaa.

Vierailija
17/26 |
07.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä käyn n.4-5 kertaa viikossa kuntosalilla ja lisäksi teen lyhyitä hiit-treenejä aerobisen kunnon ylläpitämiseksi pari kertaa viikossa. Lenkillä käyn n.kerran viikkoon jos sattuu huvittamaan. Ansiotyössä 9 h päivässä ma-pe, viikonloput vapaat. Olen tyttäreni yksinhuoltaja, hänellä on treenit 4 x viikossa joihin kuskaan edestakaisin. Hienosti ehtii!

Vierailija
18/26 |
07.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla tulee arkipäivisin noin 3000 askelta päivässä. Teen toimistotyötä eli istun koko työpäivän. Nuo 3000 askelta tulee hyötyliikunnasta. Joinain päivinä jos saan 5000 askelta, se on musta paljon. Pitäisi kävellä tyyliin 2 h lenkki päivittäin että saisin sen vähimmäsmäärän mitä suositellaan eli 10 000 askelta, joo en jaksa.

Tuo on aivan saataran vähän!

Liikkuu, liikkuu! Vähintään 8000 per päivä.

Vierailija
19/26 |
07.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä käyn n.4-5 kertaa viikossa kuntosalilla ja lisäksi teen lyhyitä hiit-treenejä aerobisen kunnon ylläpitämiseksi pari kertaa viikossa. Lenkillä käyn n.kerran viikkoon jos sattuu huvittamaan. Ansiotyössä 9 h päivässä ma-pe, viikonloput vapaat. Olen tyttäreni yksinhuoltaja, hänellä on treenit 4 x viikossa joihin kuskaan edestakaisin. Hienosti ehtii!

Lisäys, että olen kyllä melko timanttisessa kunnossakin mutta saan siitä vaan lisävirtaa pyörittää arkea ja käydä töissä :)

Vierailija
20/26 |
07.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mennäänkö naimisiin? Haittaako, että olen nainen?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi kaksi