Euroviisut 2018
Kommentit (2304)
Vierailija kirjoitti:
Tässä käy nyt niin, että en uskalla katsoa tuota. Toivon niin Saaran jatkoon pääsyä, että en kestä katsoa jos ei pääse. Todennäköisesti kerään voimia ja Katson tuloksen myöhemmin. Naurettavaa. En käsitä mikä päähänpinttymä minulle on tullut.
Et ole muuten ainoa, jolle käy joskus näin. :D Itse aion kuitenkin "pakottaa" itseni katsomaan tämän läpi.
Hyvä, kun Saarasta lähtee niin paljon ääntä, että yleisön kuoro jää toiseksi. Kyproksen laulajan ääni ei kuulu yhtään läpi, eikä Tsekin. Puhun siis tuosta kenraalivideosta.
Vierailija kirjoitti:
Tässä käy nyt niin, että en uskalla katsoa tuota. Toivon niin Saaran jatkoon pääsyä, että en kestä katsoa jos ei pääse. Todennäköisesti kerään voimia ja Katson tuloksen myöhemmin. Naurettavaa. En käsitä mikä päähänpinttymä minulle on tullut.
Samaa arvon täällä, katsoako vai eikö, pakkohan se ois loppuun asti katsoa ja sitten onkin, kävi miten kävi, sellaisessa tilassa että unta saa odottaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Odotan ja jännitän eniten Alekseevin esitystä. Vaikka hänen mahdollisuudet vaikuttavat olemattomilta, ehkä kuitenkin. Tässä porukassa on niin paljon hyviä ja miten ihmiset sitten lähtevät äänestämään ketäkin jos on useampi suosikki. On vähän kyllä häirinnyt, että Alekseev ei ole tainnut kuin kerran haastatteluissa kiittää fanejaan, hän sanoo please support me jos kysytään haluatko sanoa faneille jotain. Puhuu kyllä englantia ja kirjoittaa myös englanniksi sivuilleen somessa. Koska pidän kappaleesta ja hänen venäjänkielisistä kappaleista, on tosi symppis tyyppi, joutunut kamalan pilkan kohteeksi niin haluaisin nähdä Alekseevin finaalissa.
Siis mitä - miksi häntä pilkataan? Tykkään tosi paljon tästä biisistä mutta olen kuunnellut vain studioversiota. Onko esitys sitten harjoitusten perusteella huono vai mitä?? :(
Hänen esitys meni ihan penkin alle valko-venäjän karsinnoissa. Ei hallinnut silloin kunnolla tätä kappaletta englanniksi eikä edelleen oikein osaa englantia käyttää esityksessä, kuulostaa myös, että siellä karsinnoissa oli ehkä jotain tekniikka ongelmiakin. Kappaletta on muutettu siksi hieman, että hänen on helpompi saada sanat laulettua. Laulutaidossahan ei ole mitään vikaan, hän laulaa foreveriä alkuperäisenä versiona edelleen venäjäksi ja erittäin hyvin. Saman kieli asian huomasin hänen pjanoe sontse kappaleessa joka on myös käännetty tässä euroviisu hässäkässä englanniksi ja englanti versio kyllä kalpeni alkuperäiselle.
Miksi se piti kääntää? Tämän vuoden viisuissa on muitakin ihan mukavasti oman maan kielellä laulavia.
Valko-Venäjän esitys on minusta hellyyttävällä tavalla hieman huvittava. Siis ainakin se kohta, jossa Alekseev antaa ruusun kameramiehelle, joka välittää sen eteenpäin tytölle. Muuta en lavashowsta sitten tiedäkään, joten en vielä tuomitse.
Hän on laulanut kappaletta venäjäksi ennen syyskuun 1. päivää. Tämäkin aiheutti kohua ja moni oli sitä mieltä, ettei forever ole uusi kappale eikä hyväksyttävä valinta euroviisuihin. Siksi kieli on vaihdettu ja hieman muutettu. Lava show on korni, mutta en usko, että Alekseevilla on ollut paljonkaan valtaa siihen millainen esitys hänelle on rakennettu.
Vierailija kirjoitti:
Tuossa Saaran eilinen esitys jury showsta, yleisöstä kuvattuna. Loppu on minusta hieno.
Ensin huolestuin, kun alussa lava on pimeä, mutta silloin ilmeisesti kuvataankin sitä lavan toisella puolella hyrrää, joka näkyy tv-kameroille (muttei yleisölle?)? Ylen Aamutv:ssa oli muuten siitä hyrrästä pätkä ja näytti hyvältä. Siinä tulee sitä joukkomarssimistakin kun siirtyvät lavan takaa eteen. Tv:ssä näyttänee hyvältä, mutta harmittaa, jos liveyleisö ei näe alussa kuin tyhjän lavan. Vai oonko ymmärtänyt väärin..?
Areenalla on varmasti screenit, joissa pyöriminen näkyy liveyleisölle. Kauhistelin ko. videopätkän aluksi, kuinka taustalaulajan ääni kuuluu ikävästi Saaran äänen yli, mutta se onkin joku yleisössä, joka laulaa täysillä mukana. : )
Minä ajattelin puoli-ironisesti äänestää Valko-Venäjää (muiden suosikkien lisäksi). Heidän shownsa vaikuttaa olevan todella överipöhkö mutta varmasti huvittava/viihdyttävä ja jopa hellyyttävä kuten joku jo sanoi. Lisäksi Alekseev on aivan ihana symppis itse ja todellakin hänelle finaalipaikan soisin.
Alekseev ja Eleni ovat minun suosikkini. Vaatimattomia, ahkeria ja sympaattisia. Oikeasti oikeita vaikeuksia kokeneita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Odotan ja jännitän eniten Alekseevin esitystä. Vaikka hänen mahdollisuudet vaikuttavat olemattomilta, ehkä kuitenkin. Tässä porukassa on niin paljon hyviä ja miten ihmiset sitten lähtevät äänestämään ketäkin jos on useampi suosikki. On vähän kyllä häirinnyt, että Alekseev ei ole tainnut kuin kerran haastatteluissa kiittää fanejaan, hän sanoo please support me jos kysytään haluatko sanoa faneille jotain. Puhuu kyllä englantia ja kirjoittaa myös englanniksi sivuilleen somessa. Koska pidän kappaleesta ja hänen venäjänkielisistä kappaleista, on tosi symppis tyyppi, joutunut kamalan pilkan kohteeksi niin haluaisin nähdä Alekseevin finaalissa.
Siis mitä - miksi häntä pilkataan? Tykkään tosi paljon tästä biisistä mutta olen kuunnellut vain studioversiota. Onko esitys sitten harjoitusten perusteella huono vai mitä?? :(
Hänen esitys meni ihan penkin alle valko-venäjän karsinnoissa. Ei hallinnut silloin kunnolla tätä kappaletta englanniksi eikä edelleen oikein osaa englantia käyttää esityksessä, kuulostaa myös, että siellä karsinnoissa oli ehkä jotain tekniikka ongelmiakin. Kappaletta on muutettu siksi hieman, että hänen on helpompi saada sanat laulettua. Laulutaidossahan ei ole mitään vikaan, hän laulaa foreveriä alkuperäisenä versiona edelleen venäjäksi ja erittäin hyvin. Saman kieli asian huomasin hänen pjanoe sontse kappaleessa joka on myös käännetty tässä euroviisu hässäkässä englanniksi ja englanti versio kyllä kalpeni alkuperäiselle.
Kyllä on harkoissa mennyt myös nuotin vierestä ja pahasti. Viimeisimmissä ei kuulostanut enää yhtä pahalta mutta silti.
Mullakin on tämä soittolistalla ollut jo monta kuukautta, mutta ei ainakaan harkkojen perusteella mielestäni ansaitse finaalipaikkaa tästä semistä.
Kyllä, kyllä. On hän sen itsekin sanonut, että ensimmäisissä harjoituksissa oli ongelmia ja oli haastatteluissa kovin stressaantunut. Olen hänen esityksiään kuunnellut paljon niin foreveria kuin muitakin ja ongelma on kieli. Kuka tahansa pelkäisi hänen tilanteessaan kun ennakko käsitys on, että huonosti sillä kuitenkin menee.
Äänestän luultavasti Bulgariaa tai Armeniaa. Tykkäsin kyproksesta mutta se pääsee heittämällä finaaliin joten en tuhlaa siihen ääntä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti Saara pääsisi finaalin. Olis finaali paljon mielenkiintoisempi vaikka tulis jumbo sija.
Tykkääkö kukaan Mikko silvennoisesta juontajana? Itse en pidä sitten yhtään. Jotenkin tuntuu, että se on käyttänyt kaikki adjektiivinsä jo heti ekan vartin jälkeen.
Jaana ja Heikki tulkaa takaisin.Mä tykästyin Mikkoon viisuetkoilla. Muuten en ole hänestä niin pitänyt.
Olisipa Suomessa oma Graham Norton viisujuontajana 😁
Markus Kojo takaisin juontamaan :D :D
mihin aikaan suunnilleen Saaran esitys?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti Saara pääsisi finaalin. Olis finaali paljon mielenkiintoisempi vaikka tulis jumbo sija.
Tykkääkö kukaan Mikko silvennoisesta juontajana? Itse en pidä sitten yhtään. Jotenkin tuntuu, että se on käyttänyt kaikki adjektiivinsä jo heti ekan vartin jälkeen.
Jaana ja Heikki tulkaa takaisin.Mä tykästyin Mikkoon viisuetkoilla. Muuten en ole hänestä niin pitänyt.
Olisipa Suomessa oma Graham Norton viisujuontajana 😁
Markus Kojo takaisin juontamaan :D :D
Kyllä!!!!
Vierailija kirjoitti:
mihin aikaan suunnilleen Saaran esitys?
23 jälkeen kymmentä varttia yli
Mä en oo Suomessa ja saisin äänestää Suomea... Blackbirdiä äänestin mutta tänä vuonna en. Ääni mennee Bulgarialle.
Minkä näistä valitsisi; Euroviisut, lätkä vai Pullervo? Taidan mennä takaisin norppaliven pariin, on ehdottomasti parasta viihdettä.
Saara laulaa upeasti, mutta olen sitä mieltä, että joku balladi olisi sopinut hänelle parhaiten. Sellainen, jossa ääni ja tunnetila olisivat päässeet vielä paremmin oikeuksiinsa. Silloin Brittien X-factorissa hän esitti biisin Who you are ja kyseinen esitys oli mykistävän upea. Tsemppiä Saaralle tänään!
Vaivaa, kun Saara puhuu, että hän edustaa omalla biisillään. Nyt pitäisi jo ylenkin puuttua.
Vierailija kirjoitti:
Vaivaa, kun Saara puhuu, että hän edustaa omalla biisillään. Nyt pitäisi jo ylenkin puuttua.
Mee nyt takas suolles siitä.
Miettikääs, jos suomalaiset äänestää sankoin joukoin jotain sellaista vähän epävarmaa maata, joka sitten meneekin yllättäjänä jatkoon ja Suomi ei mahdukaan finaaliin. Eli pitäisikö äänestää vain noita "varmoja" jatkoonmenijämaita? Kuten Viroa, Israelia, Bulgariaa, Tsekkiä ja Kyprosta, ettei tule yllätyksiä...? :D
Ja se ruusukuvio näyttää vielä äkkiseltään katsottuna puolen selän kokoiselta avohaavalta suoraan jostain zombieleffasta....