Paljonko olet kävellyt keskimäärin tänä vuonna per päivä?
Askelmittarin omistajat, katsokaa vuosikeskiarvo mittaristanne. Minulla on 5,1km/päivä.
Kommentit (32)
Vierailija kirjoitti:
About 800 askelta/vrk
Oletko vuodepotilaana? Minulle tulee sairaanakin kaksinkertainen määrä päivässä.
Mulla on niin vähän, että en viitsi edes mainita.
Miten teillä on aikaa kävellä tuollaisia määriä? Esim kauanko kestää kävellä 13 km töihin? Onko teillä lapsia? Entä ylipainoa (tuskin)?
8-10 km per päivä. Tulee melko helposti työmatkakävely ja muu ulkoilu. Pyrin ainakin 10 000 askelta kävelemään päivässä.
Mulla on joka päivä 10 -11 km, eikä ole koiraa. Jalat ovat aivan poikki työpäivän jälkeen.
kahdeksan tunnin työpäivän ajan olen kokonaan liikkeessä joka päivä.
Jos on golfkierros päivän aikana niin yhteensä noin 14 km. Muuten tulee varmaan pari kilsaa päivässä. Ei ole kyllä mitään askelmittaria.
Forrest Gump kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
21,4km
Kävelen työmatkan 13km joka päivä toiseen suuntaan koska maalla bussi kulkee vain klo 8-16 välillä. Lisäksi 5 koiraa. Ja töissäkin paljon kävelyä työskennellessä.
Vapaapäivinä kävelenkin sitten aina 8km:ä järven rantaan kivelle lukemaan pariksi tunniksi tai 10km:ä lähimmälle huoltoasemalle pullalle.
Puolimaraton päivässä, eli reilu 4 tuntia. Satoi tai paistoi sairaspäivät mukaan lukien.
No 2 tuntia kuluu jo pelkkään työmatkaan joka aamu kävellen (13km). Lisäksi koiralenkit ja töissä käppäilyt, niin se vain kertyy. Ja sairaspäiviä en ole koskaan viettänyt (ei yhtään poissaoloa tòistä tai kouluista aikoinaan) ja vapaalla vaikka on sairas niin onhan NE koirat silloinkin lenkitettävä. Toiset vain liikkuu enemmän kuin toiset Jo pelkällä hyötyliikunnalla.
Minulla on ollut aktiivisuusranneke tammikuun lopusta asti, 3kk keskiarvo on 5.8km päivässä, viimeisen kuukauden 6.5km eli parempaan suuntaan koko ajan menossa! Alussa tuntui vaikealta saada askeleet kokoon mutta koko ajan se on aina vain helpompaa.
Samoin askeleet ovat 3kk keskiarvolla 8 650 ja 1kk 9 593. 10 000 askelta päivässä on tavoitteena ja se täyttyy lähes aina, mutta sitten toisaalta laiskottelupäivänä tulee max. 1000 mikä tuota keskiarvoa laskee.
Seuraava tavoitteeni on kävellä 100 000 askelta viikossa, ennätykseni on nyt 92 000.
Ei nämä isoja lukuja ole - perusaktiivisuudella saa helposti 7-10 km päivässä.
Vuoden keskiarvo 9724 askelta / päivä. Aktiivisuusmittari.
Mulla tulee normaalisti alle 5000 askelta päivässä. Istumatyö, pyöräilen työmatkat ja makaan illan sohvalla.
About 800 askelta/vrk