Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ihastumassa mieheen joka ei ole yhtään tyyppiäni! :o

Vierailija
07.05.2018 |

Voiko suhteesta tulla mitään, kun mies on aivan erilainen kuin olen kuvitellut minulle sopivan? Ja silti yhdessä on niin rentoa, juttelusta ei saa tarpeekseen, ja hän on hämmentävän kiva, älykäs ja... jotenkin juuri oikeanlainen. Aivan kertakaikkisen hämmentävä tilanne.

Kommentit (21)

Vierailija
21/21 |
07.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naiset ovat kyllä niin yhdestä puusta veistettyjä, mitä tulee miesmakuun. Kai kun nainen huomaa muidenkin naisten olevan kiinnostunut miehestä, hän itsekin kiinnostuu samasta? Aina te naiset selitätte kuinka teillä on erilainen miesmaku, mutta silti kaikki ihastuu samantyyppisiin :D

Voi olla. Jotkut piirteet sekä ulkonäössä että luonteessa ovat aika yleisesti viehättävinä pidettyjä, että pinnallisesti ihastuminen on siksi helppoa. Mut tosin, se muidenkin ihastuminen ei ole mikään plussa, vaan saa enemmänkin oman ihastumisen tuntumaan halvoista syistä syntyneeksi.

Ja näitä ihmisiä joissa monet palat on kohdallaan on varmaan molemmissa sukupuolissa. :D Oikeat tunteet syntyy sit vasta kun on enemmän oltu tekemisissä.

Kyllä, tietynlaiset ihmiset herättävät vastakkaisessa sukupuolessa alkukantaista himoa. Itse olin nuorena vahva mies ja kova juttelemaan. Kyllä naisia sai bileistä. Tosin harva suhde kehittyi mihinkään. Nyt jo yli 40-vuotiaana juuri eronneena on karua huomata miten ei enää kelpaakkaan naisille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi yksi