Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Selityshän se oli tuokin lopettaa tutustuminen

Vierailija
07.05.2018 |

Alussa miestä ei haitannut 80km välimatka tapaamisiin, päinvastoin oli mielissään, kun saman lajin harrastaja löytyi näinkin läheltä. Oli ensin se kiinnostuneempi osapuoli. Jossain vaiheessa huomasin jotain harventumista yhteyksissä ja tulihan sieltä lopulta se ilmoitus, että välimatkaa on liikaa töitten ohessa. Puoli vuottahan tuota kestikin .

Kommentit (45)

Vierailija
41/45 |
08.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uusia miehiä tulee elämään. Tuollaiset miehet haalenevat muutamassa päivässä mielestä. Mitä siinä todellakaan menetti, parempi nyt kuin vuosien päästä.

Vierailija
42/45 |
08.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Herran jestas! Mun suuri rakkaus asui toisella mantereella ja kyllä se sieltäkin vaan pääsi lentokoneella. Joskus ihan yllättäinkin. Sitten vaan mietittiin, että kuka muuttaa minne ja kokeiltiin ensin yhtä ja sitten toista. Yhdessä ollaan vieläkin. Joten ei ne yleensä välimatkaan kaadu vaan johonkin ihan muuhun.

30 v. aviossa

Teet yhden onnistumisen perusteella aikamoisen yleistyksen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/45 |
08.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas yksi prinsessamoodissa oleva naikkonen. Paljon tunnuit sinäkin olevan kiinnostunut, jos et itse viitsinyt välillä ajaa miehen luo.

Uuuh. Tuu satujen prinssi uljaalla ratsullasi (vanhalla bemarilla) palvelemaan minua tarpeissani (leikkimään ihmissuhdepelejäni) ja todistamaan että olet arvoiseni.

Vierailija
44/45 |
08.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tapasin nykyisen tyttöystäväni lahdessa. Itse asun helsingissä. Eka viestiteltiin ja nähtiin pari kertaa. Sitten tuli toi välimatka puheeksi, että haittaako se. Ei se haittaa jos sitä väliä ajetaan molempiin suuntiin. En minä olis jaksanut ite ajella aina lahteen. Kyllä se on molemmmin puolista ajoa. Tosin nyt kesällä hän muuttaa luokseni helsinkiin.

Vierailija
45/45 |
08.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ollut pitkiä ja lyhyitä välimatkoja mutta vanhapiikana tässä vaan edelleenkin kuljeskellaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä kahdeksan