Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Missä fiksut vapaat miehet on?

Vierailija
07.05.2018 |

Terkkuja viikonlopun nettideittailusta. Alkaa usko hiipumaan miesten suhteen.

En haluais sortua siihen, että alan kaikki miehet lokeroimaan tähän "idiootti" osastolle. Mutta hetken oltuani taas nettimaailmassa, tuntuu että fiksuja ja vapaita miehiä ei löydy.

Kommentit (149)

Vierailija
21/149 |
07.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä teet hätiköityjä päätöksiä sen sekunnin aikana, kun tutustut yhteenkin mieheen.

Anna mahdollisuus! Kyllä sieltä intellektuelli löytyy, kun et hätäile! :)

Vierailija
22/149 |
07.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä fiksut vapaat naiset on?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/149 |
07.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisin kun väitettyä, fiksutkin miehet on nettipalstoilla ja kaiken maailman tindereissä. Mies hakee, nainen on haettavana. Siinä kiteytys.

Se ettei fiksuja miehiä millään löydy. Siinäpä pulma. Missähän voisi olla vika?

Vierailija
24/149 |
07.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään mä väitän, että sun käsitys fiksuista miehistä menee yliluonnollisen puoleen, joten kannattaa oikeasti ottaa realistinen asenne nyt hei!

Vierailija
25/149 |
07.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bätshelör35helsinki kirjoitti:

Pidän itseäni suht järkevänä ja fiksuja miehenä.

-korkeakoulutettu, hyvä työpaikka

-talousasiat kunnossa, omistusasunto Helsingissä

-harrastan liikuntaa

-en polta ja alkoa käytän ehkä kerran vuoteen

-ei lapsia

-20 vuoden aikana vain kaksi parisuhdetta a’10v, eli minun kanssani viitsii elää ja aamulla vierestä herätä.

Jnejne paperilla ainakin siis hyvä mies.

Kovin monta nuorta naista olen sovelluksien kautta ihan livenä tavannut.

Lopetin nettideittisovelluksissa olemisen muutamasta syystä:

-naisten huono käytös. Kiroillaan, vittuillaan täysin asiallisiin viesteihin.

-vedetään röökiä joka paikassa ja syljeskellään pitkin poikin.

-mielenterveysongelmat.

-draamakuningattaret. Heti kun ei neitiä miellytä joku pikkuseikka, maailma loppuu.

-vanhat kaunat. Ensiksi ollaan mielinkielin, sitten kun tulee joku pienikin erimielisyys, alkaa paskhkamyrsy. ”SÄ OLET IHAN SAMANLAINEN PASHKA KU KAIKKI MUUTKIN ÄLÄ PERRKELE SELITÄ SIKA!!” Ks. 3 ekaa kohtaa.

-oman elämän hallinta. Ei osata siivota, tiskata, hoitaa kotia. Hima on kuin kaatopaikka jossa haisee lemmikin uloste. Ilmeisesti koko aika menee tukan sukimiseen ja täydellisen instakuvan metsästämiseen. Tätä en olisi uskonut ihmisistä, joiden ulkonäkö on viimeistä piirtoa myöten viimeistelty.

-Myöskin taloustilanne on usein persiillään, pikavipit yms.

-alkoholiongelmat. Minulle on ihan fine jos ihminen juo ja bilettää. Mutta jos kaikki vapaa-aika menee radalla ja vippi.fi on pikavalinnassa puhelimessa niin se on jo liikaa.. sit ku juodaan, ollaan kuin kuningattaret, samppanjaa pöytään, korkkarit kattoon siskot tää yö on meille!

-kännykkä ja some. Ei osata olla ilman, vaan aina naama ruudussa. Oltiin sitten kahvilla tai elokuvissa tai syömässä, jatkuvasti näpynäpy..

En mielestäni vaadi ihmeitä. Asiallinen kiva nainen, jolla olisi asiat järjestyksessä.

Ehkä pitää siirtyä viiskymppisiin naisiin, he ovat eläneet ajan jolloin naiset olivat naisia.

Tapailet väärää ikäluokkaa. Ikäisesi tai vanhempi nainen lienee etsimäsi - itse olen 39, ihan tavallinen, tasainen ja varsin perinteinen nainen, jolta kotihommat sujuvat, mutta tytär, 18, on aikalailla tuollainen kuvaamasi. En ymmärrä missä mentiin isänsä kanssa vikaan, tai ehkä tuo pöhköys paranee vielä jossain vaiheessa.

Vierailija
26/149 |
07.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

ruokajonossa esim tänään

Vierailija
27/149 |
07.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä odotan nettideiteiltä vastavuoroista keskustelua. Lyhyttä ja ytimekästä, pääosin ehkä hemmetin tylsää sellaista. Joskus sanat voi valita väärin ja kirjoitettu viestintä usein polarisoi sanomaa, varsinkin kun toista ei tunne, ei näe eleistä missä menee keskustelun sanomattomat rajat.

Kun lähetän viestin odotan vastausta. En todellakaan ryhdy sinnikkäästi pommittamaan viesteillä, jos ensimmäiseenkään ei ole tullut vastausta. Joskus tuntuu, ettei naiset ymmärrä edes perusviestinnän alkeita: Jos haluat jatkaa tutustumista mieheen on parasta vastata siihen viestiin. Yber mukavaa olisi jos siihen ainoaan viestiin voisit vastata "Kiitos, mutta ei kiitos!"

Ei ole mukavaa jäädä roikkumaan vastauksetta. Jos noita vastauksettomia kommunikaatioyrityksiä alkaa kertymään niin houkutus lähettää massapostina sama viesti kasvaa. Ei ole mitään järkeä kirjoittaa kohdennettua viestiä jos vastaus on aina tyhjää.

Ohis, mutta miehenä koen työnhakemisen tismalleen samanlaisena. 

Parisuhdehaastattelussa pärjää jos on supliikki kunnossa, itsensä markkinointitaidot ovat hyvätasoiset ja cv moitteeton. Kenenkään kengänkärkiään vilkuilevan ikisinkkumiehen ei kannata naisen haastateltavaksi vaivautua. Yhtä vähän kuin ujon pitkäaikaistyöttömän kannattaa vaivautua työhaastatteluun.

Nainen haluaa hyvätasoisen miehen joka vastaa hänen odotuksiaan kaikilla osa-alueilla. Varsinkaan yh-naiset eivät mielellään myöskään halua turvautua koeaikapotkuihin, koska ei ole lapsille hyväksi tutustuttaa heitä aina vaan uusiin miehiin.

Vierailija
28/149 |
07.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei missään. Mukavat ja fiksut mihet ovat onnellisesti parisuhteissa jo teini-iässä.

Vierailija
29/149 |
07.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä on yksi.. nettideittailua en ole edes kokeillut, mut en sit tiedä mistä sen fiksun vastapuolen sit löytää

Vierailija
30/149 |
07.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just löytyi fiksu ja keskustelutaitoinen mies deittipalvelusta. Hänellä on erittäin mielenkiintoinen profiili. Tosin moni muukin oli hänet bongannut. Oli saanut enemmän yhteydenottoja kuin itse oli ottanut yhteyttä. Ja hän oli ottanut yhteyttä vain muutamaan naiseen minut mukaan lukien. Ei todellakaan ole mikään sarjaviestittäjä. Perusasiat just kuin tuolla Bätshelör35helsinki-profiiliilla tuossa ylempänä.

Vierailija
31/149 |
07.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mihin itsenäinen nykynainen tarvitsee miestä? Kaksinaismoralinen nykynainen ei tiedä mitä se itsekään haluaa. Naisen vaatimukset miehille tuntuvat olevan hyvin ristiriidassa ja kun tarkemmin ajattelee, miltei mahdotonta kenenkään toteuttaa.

Kysymys voidaan esittää myös toisin päin. Mihin itsenäinen nykymies tarvitsee naista? Sukupuolet ei enää tarvitse toisiaan tullakseen toimeen, joten ne jotka sen parisuhteen haluaa on niitä häviäjiä tässä itse keksimässämme ideologiassa.

Juuri näinhän asia on. Miehet ja naiset eivät enää tarvitse toisiaan, kumpikin pärjää hienosti omillaan.

Vierailija
32/149 |
07.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllästyneet naisten prinsessasyndroomailuun. Nettideiteillä miehet eivät ole lähtökohtaisesti ihmisiä alkuunkaan naisille ja sitä myöten naiset kohtelevat deittikokelaita kuin roskaa.

Tämä.

Kieltäydyn olemasta joku marakatti jonka pitää hypätä tulisen renkaan läpi päästäkseen treffeille. Joko olet valmis kohtaamaan vertaisenasi tai unohdetaan koko juttu.

t. fiksu vapaa mies

'

Tässä on vaan se haaste, että jotta minä voisin kohdata sinut vertaisenani, sinun pitäisi OLLA vertaiseni.

Tässä oivallinen esimerkki nimenomaan tästä asetelmasta.

Teit ennakko-oletuksen jossa asetit itsesi korkeampaan arvoon ja minulle haasteen todistaa olevani vertainen.

Miksi et tehnyt päinvastaista olettamaa jolloin sinun pitäisi olla vertaiseni?

Miksi et tehnyt rationaalista olettamaan molempien olevan samanarvoisia kunnen jokin seikka osoittaa toisin?

Oletko nyt se tulista rengasta kannatteleva tuomari joka odottaa tempun suoritusta?

Niin totta. Edellä tehtiin tosiaan oletus että itse on muita parepmi ja sen toisen pitää osoittaa että on yhtä hyvä. Jos asettaa itsensä jalustalle, niin vaikea siinä on sitten kohdella muita tasavertaisesti.

Vierailija
33/149 |
07.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

uskomatonta mutta totta, tapaamani helluntalaisnainen 30 v ei osannut keittää kahvia kahvinkeittimellä!!! ja puhumattamaan siitä että olisi osannnut tehdä ruokaa, valmisruokia söi aina

matikka 5 koulussa

olisi se pitänyt jättää jo ajoissa

Vierailija
34/149 |
07.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska olen sen arvoinen... Nainen seisoo miehen takana piiska kourassa ja  luulee että voi vahvana vaatia miestä palvomaan itseään lähes toisena päivätyönään tekemättä itse mitään.

Vierailija
35/149 |
07.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helppo sääntö. Nettideittailu kannattaa jos:

a) olet komea mies ja etsit pelkkää seksiä

b) olet nainen ja etsit pelkkää seksiä

Yhä harvempaa fiksua miestä kiinnostaa lähteä nettideiteille kisaamaan tavisnaisesta ysin ja kympin komeita pelimiehiä vastaan, joille seiskan nainen kelpaa helppoon seksiin. Kisassa ei voita.

Vierailija
36/149 |
07.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mihin itsenäinen nykynainen tarvitsee miestä? Kaksinaismoralinen nykynainen ei tiedä mitä se itsekään haluaa. Naisen vaatimukset miehille tuntuvat olevan hyvin ristiriidassa ja kun tarkemmin ajattelee, miltei mahdotonta kenenkään toteuttaa.

Kysymys voidaan esittää myös toisin päin. Mihin itsenäinen nykymies tarvitsee naista? Sukupuolet ei enää tarvitse toisiaan tullakseen toimeen, joten ne jotka sen parisuhteen haluaa on niitä häviäjiä tässä itse keksimässämme ideologiassa.

Juuri näinhän asia on. Miehet ja naiset eivät enää tarvitse toisiaan, kumpikin pärjää hienosti omillaan.

Miehet eivät voi saada lapsia yksinään toisin kuin naiset.

Vierailija
37/149 |
07.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä päädyin ekaan riitaani tapailemani naisen kanssa. Olen kaikin puolin ollut herrasmies. Maksanut ruuat, leffat, avannut ovia, auttanut takkia päälle ja tuolia alle, jne. Nytkin olin tarjonnut illallisen luonani ja tämän jälkeen pyysin häntä hieromaan jalkoni, kun siinä sohvalla makoilin jalat hänen sylissään. Ja siitähän se alkoi se saatanallisen syyllistäminen kuinka hän ei ole mikään pikkurouva. Vahvasti alan sortumaan ajatukseen, että naisista on tullut itsekäitä.

Vierailija
38/149 |
07.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Just löytyi fiksu ja keskustelutaitoinen mies deittipalvelusta. Hänellä on erittäin mielenkiintoinen profiili. Tosin moni muukin oli hänet bongannut. Oli saanut enemmän yhteydenottoja kuin itse oli ottanut yhteyttä. Ja hän oli ottanut yhteyttä vain muutamaan naiseen minut mukaan lukien. Ei todellakaan ole mikään sarjaviestittäjä. Perusasiat just kuin tuolla Bätshelör35helsinki-profiiliilla tuossa ylempänä.

Joo, ei.

Todellisuudessa dynamiikka deittipalveluissa ei toimi noin. Suurin osa naisista ei tee aloitteita vaikka miten olisi kiinnostusta. Sillä karsitaan miehistä joukko jotka on valmiita tekemään aloitteen. Syynä on se, että naisen tekemään aloitteeseen moni mies lähtee innostuneena mukaann vaikkei yhtään olisi ollut naisesta kiinnostunut. Helppo seksi toimii miehillä paljon mutkattomammin kuin naisilla. Ei ole mitään ongelmaa nauttia hyvästä seksistä ilman mitään ajatusta pitkästä parisuhteesta.

Vierailija
39/149 |
07.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehet eivät voi saada lapsia yksinään toisin kuin naiset.

Naisen on huomattavasti helpompi hankkia lapsi yksin mieheen verrattuna, mutta mieskin voi hankkia lapsen yksin. (esim. Jani Toivola) 

Vierailija
40/149 |
07.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin, mutta kun seksi ja aamulla pussailu peiton alle käpertyneenä on niin kivaa!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän kolme