Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Työkaverienne herkulliset/omituiset eväät?

Vierailija
06.05.2018 |

Nyt ei keskustellakaan mitä itse syödään evääksi työpaikalla, vaan siitä mitä työkaverit syövät! Onko jollain työkaverillasi erikoisen herkullisiä eväitä töissä mukanaan? Entä jotain aivan omituisia, joita ette ymmärrä alkuunkaan?

Itse olen ihmetellyt aina niitä, jotka tilaavat pizzan töihin. Se tuntuu jotenkin liian rennolta. Yleensä siinä jopa ylittyy se 20 minuutin ruokatauon pituus kun käydään hakemassa se pizza pihalta ja sitten sitä nautiskellaan pitkä aika. Onhan pizza toki hyvää.

Toisaalta enemmän ihmettelen niitä, jotka eivät ota töihin kertakaikkiaan mitään eväitä. Jos sitten kahvihuoneessa onkin jotain lomapullaa, sipsiä ym. tarjolla niin voi olla varma, että nämä ihmiset rohmuavat heti melkein kaiken.

Kommentit (21)

Vierailija
21/21 |
28.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työkaverillani on todella tylsät eväät. Käytännössä syö vain paria eri ruokaa, jotka miellän "lasten ruoiksi". En ikinä tekisi niitä itselleni, jos olisin sinkku. Omituisinta ja minusta ällöttävää on se, että hän tuo ma ison satsin vaikka makaronilaatikkoa, lämmittää sen, laittaa päälle ketsuppia. Syö vain pienen osan ja laittaa loput jääkaappiin. Tiistaina lämmittää ruoan uudestaan, syö osan ja loput jääkaappiin jne. Miksi ei ota lautaselle sopivaa satsia ja lämmitä sitä? Minä en lämmittelisi montaa kertaa samaa ruokaa ketsuppeineineen ja sylkineen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi kaksi