Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Työkaverienne herkulliset/omituiset eväät?

Vierailija
06.05.2018 |

Nyt ei keskustellakaan mitä itse syödään evääksi työpaikalla, vaan siitä mitä työkaverit syövät! Onko jollain työkaverillasi erikoisen herkullisiä eväitä töissä mukanaan? Entä jotain aivan omituisia, joita ette ymmärrä alkuunkaan?

Itse olen ihmetellyt aina niitä, jotka tilaavat pizzan töihin. Se tuntuu jotenkin liian rennolta. Yleensä siinä jopa ylittyy se 20 minuutin ruokatauon pituus kun käydään hakemassa se pizza pihalta ja sitten sitä nautiskellaan pitkä aika. Onhan pizza toki hyvää.

Toisaalta enemmän ihmettelen niitä, jotka eivät ota töihin kertakaikkiaan mitään eväitä. Jos sitten kahvihuoneessa onkin jotain lomapullaa, sipsiä ym. tarjolla niin voi olla varma, että nämä ihmiset rohmuavat heti melkein kaiken.

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
06.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yks työkaveri syö aina maustamattoman rahkan. Happaman näköinen onkin.

Vierailija
2/21 |
06.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhdellä työkaverilta on usein uuniperunoita. Itsetehtyjä tietenkin. Vesi kielellä kadehdin niitä, kun itse en jaksa tehdä muuta kuin leipää evääksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
06.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No minulla oli työkaveri (tunnistaa nyt itsensä tästä...) joka aikoinaan tuli töihin aina burritoksen kanssa. Siis kylmä täytetty burritos, papuja, salaattia, avocadoa, creme fraichea mitä sillä nyt olikaan välissä, vegetaristi. 

Aina. Tämä sama rulla. Toinen oli jauheliha-pastan syöjä. Kylmänä veti muovirasiasta. Ei kasviksia ikinä. EN muista että olisi koskaan syönyt työlounaalla mitään muuta.

Vierailija
4/21 |
06.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raksalla: Putkimies söi puolen vuoden aikana joka päivä saman merkkisen halppismakkaran (400g) vieläpä kylmänä ja juomana Hartwallin omenalimu,se tumma.

Mattomies söi vielä halvemmin, yli vuoden ajan joka ruokkis perunakeittoa eli pottua,sipulia ja lihalientä. Oli kyllä kova dokaamaa vapaalla, ehkei taalerit riittäny parempaan.

Vierailija
5/21 |
06.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omituisinta on se, että jotkut raahaavat töihin kaikenmaailman valmisleipiä ja eineksiä ja unohtavat syödä ne. Niitä saa sitten muut heitellä pois kun jääkaappi alkaa lemuamaan.

Vierailija
6/21 |
06.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mattomies söi vielä halvemmin, yli vuoden ajan joka ruokkis perunakeittoa eli pottua,sipulia ja lihalientä. Oli kyllä kova dokaamaa vapaalla, ehkei taalerit riittäny parempaan.

Itse asiassa aika hyvä idea! Työpaikan eväs on kuitenkin vain yksi päivän monista aterioista. Jos se on halpa ja helppo tehdä, niin sitä tekee kerralla isomman kattilallisen. Aineksetkin löytyy varmasti aina kaapista kun on jo tottunut varaamaan niitä sinne. Itse tekisin ehkä mieluummin porkkanakeittoa, tosin siinä keittoaika on pidempi.

Vierailija
7/21 |
06.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työpaikan vegaani syö joko salaatin lehtiä ruukullisen tai pelkkiä nuudeleita paketillisen ja kehuu hemmetisti terveellistä valiotaan. Se on musta outoa. Hän ei ole eettisistä syistä vegaani vaan terveellisistä.

Vierailija
8/21 |
06.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naispuolinen esimieheni antoi kerran minun maistaa hänen voileipiään, joita mutustelee aina joka tauolla.

Kun olin syönyt sen, hän kuiskasi korvaani että älä kerro kenellekään mutta salainen ainesosa on hänen miehensä sperma. Sitten tarjosi seuraavaa.

Poistuin paikalta ja en ole puhunut hänen kanssaan kasvotusten sen jälkeen (nyt 3 vko aikaa).

Olikohan tuo jonkin sortin valta-harassmentia nyt kun mietin? Olin silloin niin sanaton.

N36

Vierailija
9/21 |
06.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Työpaikan vegaani syö joko salaatin lehtiä ruukullisen tai pelkkiä nuudeleita paketillisen ja kehuu hemmetisti terveellistä valiotaan. Se on musta outoa. Hän ei ole eettisistä syistä vegaani vaan terveellisistä.

Aika moni syö töissä eväänä vain jotain hyvin pientä. Tunnen monia joilla on eväänä pelkkä banaani tai leipä. Kuvittelisin heidän kuitenkin syövän kotona jotain muutakin. Ja mitä epäterveellistä salaatissa on?

Vierailija
10/21 |
06.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hodari aidolla nakilla, jonka tarjoilee minulle aina ruokatunnilla vessassa.

Om nom nom nom

Vierailija
11/21 |
06.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naispuolinen esimieheni antoi kerran minun maistaa hänen voileipiään, joita mutustelee aina joka tauolla.

Kun olin syönyt sen, hän kuiskasi korvaani että älä kerro kenellekään mutta salainen ainesosa on hänen miehensä sperma. Sitten tarjosi seuraavaa.

Poistuin paikalta ja en ole puhunut hänen kanssaan kasvotusten sen jälkeen (nyt 3 vko aikaa).

Olikohan tuo jonkin sortin valta-harassmentia nyt kun mietin? Olin silloin niin sanaton.

N36

Sairastahan tuo on ja epäasiallista. Ilmoitus eteenpäin, ehdottomasti.

Vierailija
12/21 |
06.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

N36

Maistoitko salaisen kastikkeen?

Vierailija
13/21 |
06.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tonnikalaa ja omenaa sekoitettuna.

Vierailija
14/21 |
06.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutama pinaattilettu mikrossa lämmitettynä ja jälkkäriksi makea pilttipurkki.

Vierailija
15/21 |
06.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työkaveri on viimeiset 5 vuotta jotka olen ollut toimistolla, syönyt joka päivä purkin sardiineja ja raejuustoa. Joka päivä. Mä kyllästyisin viikossa. Kyse ei ole rahasta vaan tykkää noista niin paljon että omasta halustaan niitä syö.

Vierailija
16/21 |
07.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

N36

Tämän fantasian taisi kuitenkin kirjoittaa M76.

Vierailija
17/21 |
10.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhdellä on aina rasiallinen keitettyä riisiä ja pari pilkottua vihannesta. Ihan ok sinänsä, mutta minä kyllästyisin eikä varmaan nälkää pitäisi hyvin tuo.

Yksi taas ilmeisesti nauttii kovasti ruoanlaitosta kun on aina hienot eväät kunnon ruokaa mukana. Kelpaisi mullekin, mutta olen huono kokki ja työpäivän jälkeen aina niin väsynyt ettei kauheasti jaksa kokkailla. Itse syön yleensä vain leipää tai salaattia.

Vierailija
18/21 |
30.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhdellä entisellä työkaverilla oli aina sama ruokalista läpi viikon: maanantaina eineshampurilainen, tiistaina roiskeläppäpitsa, keskiviikkona eineshodari jne. Aina samat.

Vierailija
19/21 |
30.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen ihanat sämpylät ja makkara.

Vierailija
20/21 |
30.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään omituista mutta monella on joka ikinen päivä samat eväät. Joko kuivaa leipää taikka makaroonia. En kyllä ole itse yhtään sen parempi. Aina jotain perus-simppeliä mössöä mukana, eri variaatiolla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän kaksi