Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi turisteja matkailee Israelissa?

Vierailija
06.05.2018 |

Maastoltaan karseaa hiekka-aavikkoa ja samanväristä kitukasvuista kukkulaa.

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
06.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihmettelijä. kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tukisi sotaa käyvää maata matkustamalla sinne. Israel tulisi laittaa vastuuseen teoistaan eikä syytää sinne rahaa turhamaisista itsekkäistä (matkustelu, uskonto) syistä.

Minkä maan ihmisoikeudet ovat parantuneet sillä, ettei siellä käy ulkomaalaisia? Pohjois-Korea? Somalia? Mistä tällainen ajatus on saanut alkunsa?

No siinä tapauksessahan teidän tulisi matkustaa palestiinaan ja siten auttaa maan kansalaisia ja parantaa heidän ihmisoikeuksiaan israelilaisten silmissä. :)

Palestiinassa ei nyt vain ole yhtään mitään. Hamas ja Abbas tappelevat keskenään sen ajan kun eivät ammu raketteja Israelin puolelle. Kaikkien koulujen ja sairaaloiden ym katolla on kranaatinheittimet, joista ammutaan Israeliin.

Fiksut arabit haluavat rauhaa ja käydä Israelissa töissä. Nämä ääri-islamistiset terroristit vain pilaavat kaiken palestiinalaisilta.

Siis Hamas ja Al-Fatah tappelevat keskenään.

Vierailija
22/26 |
06.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi täällä puhutaan jostain Palestiinasta, kun ketju käsittelee Israelia?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
06.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No miksi ihmiset matkustavat vaikka Kreikassa? 

Israelissa on paljon historiallisia nähtävyyksiä. Tel Avivissa on uimaranta ja Jaffan vanhakaupunki. Eilatissa on uimarantaa. Maalis-huhtikuussa jokapaikassa myös kukkii eikä ole pelkkää hiekkaa nähtävillä. Itse olen Israelissa ollut kaksi kertaa turistina ja toisella matkalla kävimme myös Jordanian kohteissa. 

Kolmas Israelinmatkani oli paljon muuta kuin pelkkä turistimatka. Silloin oleskelin maassa 3kk ajan vapaaehtoistyössä ja näin ihmisten tavallista arkea turistikohteiden lisäksi. Idän ja lännen yhtymäkohta.

Vierailija
24/26 |
06.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi täällä puhutaan jostain Palestiinasta, kun ketju käsittelee Israelia?

Palestiinalaisia sympatiseeraavat eivät malta pitää mielipiteitään piilossa, jos keskustellaan Israelista. Miksi muuten heitä komppaavat eivät lomaile Palestiinassa?

Vierailija
25/26 |
06.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No miksi ihmiset matkustavat vaikka Kreikassa? 

Israelissa on paljon historiallisia nähtävyyksiä. Tel Avivissa on uimaranta ja Jaffan vanhakaupunki. Eilatissa on uimarantaa. Maalis-huhtikuussa jokapaikassa myös kukkii eikä ole pelkkää hiekkaa nähtävillä. Itse olen Israelissa ollut kaksi kertaa turistina ja toisella matkalla kävimme myös Jordanian kohteissa. 

Kolmas Israelinmatkani oli paljon muuta kuin pelkkä turistimatka. Silloin oleskelin maassa 3kk ajan vapaaehtoistyössä ja näin ihmisten tavallista arkea turistikohteiden lisäksi. Idän ja lännen yhtymäkohta.

Ihanaa! Me ollaan koko perhe lähdössä Israeliin keväällä 2019 kolmeksi vuodeksi. En malta odottaa! Aion opiskella hepreaa kun mies on töissä. Lapset menee amerikkalaiseen kouluun. Mun mies on siis amerikkalainen. Nyt asutaan Bostonissa.

Vierailija
26/26 |
06.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipa kumma, että viestini, jossa totesin Jerusalemin olevan likainen ja kallis ja ihmisten töykeitä verrattuna naapurimaiden kaupunkeihin, jäi julkaisematta. Mikähän siinä oli kiellettyä? Käytin kyllä sanaa p*skainen..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi viisi