Miksi turisteja matkailee Israelissa?
Maastoltaan karseaa hiekka-aavikkoa ja samanväristä kitukasvuista kukkulaa.
Kommentit (26)
Miksi täällä puhutaan jostain Palestiinasta, kun ketju käsittelee Israelia?
No miksi ihmiset matkustavat vaikka Kreikassa?
Israelissa on paljon historiallisia nähtävyyksiä. Tel Avivissa on uimaranta ja Jaffan vanhakaupunki. Eilatissa on uimarantaa. Maalis-huhtikuussa jokapaikassa myös kukkii eikä ole pelkkää hiekkaa nähtävillä. Itse olen Israelissa ollut kaksi kertaa turistina ja toisella matkalla kävimme myös Jordanian kohteissa.
Kolmas Israelinmatkani oli paljon muuta kuin pelkkä turistimatka. Silloin oleskelin maassa 3kk ajan vapaaehtoistyössä ja näin ihmisten tavallista arkea turistikohteiden lisäksi. Idän ja lännen yhtymäkohta.
Vierailija kirjoitti:
Miksi täällä puhutaan jostain Palestiinasta, kun ketju käsittelee Israelia?
Palestiinalaisia sympatiseeraavat eivät malta pitää mielipiteitään piilossa, jos keskustellaan Israelista. Miksi muuten heitä komppaavat eivät lomaile Palestiinassa?
Vierailija kirjoitti:
No miksi ihmiset matkustavat vaikka Kreikassa?
Israelissa on paljon historiallisia nähtävyyksiä. Tel Avivissa on uimaranta ja Jaffan vanhakaupunki. Eilatissa on uimarantaa. Maalis-huhtikuussa jokapaikassa myös kukkii eikä ole pelkkää hiekkaa nähtävillä. Itse olen Israelissa ollut kaksi kertaa turistina ja toisella matkalla kävimme myös Jordanian kohteissa.
Kolmas Israelinmatkani oli paljon muuta kuin pelkkä turistimatka. Silloin oleskelin maassa 3kk ajan vapaaehtoistyössä ja näin ihmisten tavallista arkea turistikohteiden lisäksi. Idän ja lännen yhtymäkohta.
Ihanaa! Me ollaan koko perhe lähdössä Israeliin keväällä 2019 kolmeksi vuodeksi. En malta odottaa! Aion opiskella hepreaa kun mies on töissä. Lapset menee amerikkalaiseen kouluun. Mun mies on siis amerikkalainen. Nyt asutaan Bostonissa.
Olipa kumma, että viestini, jossa totesin Jerusalemin olevan likainen ja kallis ja ihmisten töykeitä verrattuna naapurimaiden kaupunkeihin, jäi julkaisematta. Mikähän siinä oli kiellettyä? Käytin kyllä sanaa p*skainen..
Siis Hamas ja Al-Fatah tappelevat keskenään.