Jos jaat vuokrasi kuukaudessa olevien päivien määrällä niin minkä hintaista on asumisesi per vuorokausi?
Kommentit (104)
Miten voitte asua noin halvasti??? Meillä 73 €/kk, tosin kyseessä lainan takaisinmaksu.
40,07€. Meitä asuu viisi joten 8€/hlö.
Sis. veden ja netin (kerrostalossa luonnollisesti lämmityksen ym).
Talo sijaitsee lammen rannalla.
Vertailun vuoksi heitän tähän velattoman omistusasunnon, 7,60 euroa. Rahalla ostettu, aloitettu omistusasuminen jo ennen naimisiin menoa, siirrytty aina isompaan. Erottuakseen möin omakotitalomme ja nyt asun yksin 76 neliötä. Velaton olen ollut jo reilu 30 vuotta. Kannattaa miettiä.
Edelliselle kuka sun lainoja kysy?Noh asiaan 27,00e törkee hinta vanha Saton kerrostalo paskassa kunnossa!
Luetun ymmärtämis vaikeuksia taas eräillä Kysytään VUOKRAKÄMPÄN päivä vuokraa!!
En maksa vuokraa vaan vastiketta. Vastike 11 e/pv ja siihen kuluu myös vesi, autopaikka ja netti.
Tosin meitä on 3 joten oma osuuteni on 3,66e. Lainaa ei ole.
14.5e, mutta tuo on minun osani, eli puoliso maksaa toisen puolet. Yhteensä yksinasujana tulisi maksettavaksi siis 29e/päivä. Tilava kaksio, kaupungin vuokra-asunto lähellä Helsingin keskustaa.
23e. Kaupungin kaksio isolla parvekkeella Helsingin kantakaupungissa. Tuo maksetaan miehen kanssa puoliksi.
20€/vrk
130 neliön omakotitalo Pohjois-Pohjanmaalla.
28,6/vrk, tosin vuokra puoliksi ja tällä hetkellä maksan muutamankympin vähemmän, koska mies töissä ja itse työttömänä, niin oma osuus 13,3/vrk. Uusi pienenhkö vuokrakoti Helsingin laitamilla.
6,79 euroa :D opiskelijasolu, sisältää veden ja sähkön
9.96e/vrk.. Oman asuntolainaosuuteni kuukausierästä laskettuna. 170 neliötä taloa ja 4900 neliötä pihaa. :)
Maallaonmukavaa kirjoitti:
9.96e/vrk.. Oman asuntolainaosuuteni kuukausierästä laskettuna. 170 neliötä taloa ja 4900 neliötä pihaa. :)
Tätähän ei kukaan kysynyt.
Olen oman vuokrani tänne jo kertonut, mutta voi jeesus. Kk päästä muutan omaan taloon ja mut saa ihan reilusti tulla ampumaan jos vastailen tulevaisuudessa näihin ketjuihin niinku tää porukka. Humble brag on kyllä pahinta.
Vierailija kirjoitti:
Alatteko nyt veloittamaan kaikilta kyläilijöiltä tuntitaksan mukaan?
Pitäähän teidänkin maksaa siitä kämpästä että saatte olla siinä, niin miksi kyläilijä saisi ilmaiseksi olla siellä.
Ei mitään järkeä.
Kyläilyhinnastoni:
- 1 henkilö 6 €/t
- 2 henkilöä 9 €/t
- yli menevät + 2 €/t/hlö
Lämpimästi tervetuloa, tuo kaverisikin.
28 €/ vrk. Kaksio Espoossa hyvällä paikalla. Yksin maksan, aika tyyristä on.
17e/kk. Vesi sisältyy hintaan. Parvekkeellinen 35neliön yksiö.
26,63€/pv. Kaksio, pk-seutu