Missä Kaupungissa asut?
Kommentit (38)
Vierailija kirjoitti:
Voi luoja kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika erikoista,että listassa on esim. Lohja, mutta ei Hämeenlinnaa, vaikka on isompi asukasluvultaan. Puuttuuko muutenkin isompia kaupunkeja?
Ei kun tässä loppui vaan rivit kesken. 20 on maksimi.
Siinä tapauksessa sinun olisi kannattanut laittaa listaan ne 20 suurinta kaupunkia. Olisi jotenkin loogisempaa.
Kyllä nyt mahtaa vtuttaa kun ei Hämis päässy listaan mukaan. :)))
En ole itse sieltä vaan isosta kaupungista, mutta huomasin vaan ettei ole oikein järkevä listaus:) t. asiasta kommentoinut
Vedä vttus päähän! :)))
tottakai puuttuu 20 max kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kotka puuttuu kans!
Ja New York, Lontoo, Berliini, Oslo, Moskova jne.....
Kuuluu 20 suurimman joukkoon. Olis voinut/pitänyt olla listalla. Huonosti valittu kaupungit!!!
Vierailija kirjoitti:
Kuule ap, kyllä se kaupunki-sana edelleen kuuluu kirjoittaa pienellä alkukirjaimella mikäli se ei ole virkkeen ensimmäinen sana. Mikä on kun nykynuoret eivät osaa edes perusasioita?
En ole ap, mutta Tämä google-näppäimistö korjaa välillä kummallisesti (puhelimessa). Pakko vaihtaa tähän, kun jostain kumman syystä ei vanha enää toiminut Mulla Wilmassa.
Mun viestin oudossa paikassa olevat isot kirjaimet on tää näppäimistö itse korjannut isoiksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika erikoista,että listassa on esim. Lohja, mutta ei Hämeenlinnaa, vaikka on isompi asukasluvultaan. Puuttuuko muutenkin isompia kaupunkeja?
Ei kun tässä loppui vaan rivit kesken. 20 on maksimi.
Siinä tapauksessa sinun olisi kannattanut laittaa listaan ne 20 suurinta kaupunkia. Olisi jotenkin loogisempaa.
Toisaalta kiva, kun on Itä-Suomea ja Kainuutakin huomioitu.
Miten Kainuuta on huomioitu?
Vierailija kirjoitti:
Ainakin Mikkeli, Seinäjoki ja Tuusula puuttuvat, vaikka listassa on monia niitä pienempiä kaupunkeja.
tottakai puuttuu 20 max kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kotka puuttuu kans!
Ja New York, Lontoo, Berliini, Oslo, Moskova jne.....
Ja Bagdad, Bogota, Delhi, Abuja, Lissabon jne.
Mäki haluaisin tietää miten muka Kainuuta huomioitu?:D En ole itse Kainuusta todellakaan, mutta luuleeko joku että Kuusamo on Kainuuta?
Vierailija kirjoitti:
Mäki haluaisin tietää miten muka Kainuuta huomioitu?:D En ole itse Kainuusta todellakaan, mutta luuleeko joku että Kuusamo on Kainuuta?
No onhan se. Opettele maantiedettä!
Vierailija kirjoitti:
Kouvolassa
Kouvolassa on paljon kaunista arkkitehtuuria.
Naantali puuuttuu! En myöskäön ymmärrä, että jos tällainen tehdään, nii miksei sit laiteta kaikkii kaupunkei? Miks? Jos et viitsi kaikkii latåitraa, nii parimpi kun et laita koko kyselyy ollenkaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ainakin Mikkeli, Seinäjoki ja Tuusula puuttuvat, vaikka listassa on monia niitä pienempiä kaupunkeja.
Tuusula on kunta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kouvolassa
Kouvolassa on paljon kaunista arkkitehtuuria.
Kyllä erittäin kaunista DDRmäistä betonirakentamista. Kouvolasta jopa löytyy betonista tehdyt sähkötolpat. Niin ovat harmaat.
Hei, jos asuu oikeasti Vantaalla, ei saa vastata Helsinki! Nyt nyt!
Juu, Oskari vissiin halus.